Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke at dere gidder hive dere over alt som inneholder mye nikotin. Til slutt sitter dere igjen med null effekt og postkassa full av ræv.

Jeg har snust N&J i litt mer enn et år nå, bare noen ganger jeg veksla litt mellom den og general/skruf/srkuf stark, og jeg kan fortsatt kjenne effekt av vanlig skruf. Men så snuser ikke jeg mer enn litt over en boks i uka :roll: Skjønner det godt hvis man tømmer en boks med snus som inneholder mye nikotin på en dag, men de fleste (alle?) som gjør det, bryr seg lite om effekten :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I det siste har jeg gjort noe som kanskje er litt dumt. Jeg tar alltid to poser oppi leppa. Dette gjør jo selfølgelig at forbruket øker. Til vanlig har jeg bare brukt å ha to poser oppi når jeg skal ha i meg morgensnusen!

Dette gjør også at jeg merker mye mindre en pose :(

Endret av kristoffer2200
Lenke til kommentar
Den har jeg ikke sett. Hvor får man tak i den?

Den er litt vrien å få tak i, men den selges overalt i Sverige.

I Norge selges den vel i diverse tobakksforretninger. Sett en i Oslo, husker ikke navnet dog.

Helt feil, den har gått ut av produksjon.

Skjønner ikke at dere gidder hive dere over alt som inneholder mye nikotin. Til slutt sitter dere igjen med null effekt og postkassa full av ræv.

Jeg har snust N&J i litt mer enn et år nå, bare noen ganger jeg veksla litt mellom den og general/skruf/srkuf stark, og jeg kan fortsatt kjenne effekt av vanlig skruf. Men så snuser ikke jeg mer enn litt over en boks i uka :roll: Skjønner det godt hvis man tømmer en boks med snus som inneholder mye nikotin på en dag, men de fleste (alle?) som gjør det, bryr seg lite om effekten :)

Hvis jeg ikke husker helt feil, ble den lansert i begynnelsen av 2007.

Lenke til kommentar

nemlig, og det er vel over 1 år det, eller hva gneldre? :p

Noe som er sterkere enn nick and johnny?

Jeg tror snusen Strong Cut som visstnok skal være den sterkeste snusen per dags dato.

Bild-156.jpg

Tviler på at den er den sterkeste forresten..

Strong Cut

Lössnus: 50 g

Vattenhalt: ca 55%

Nikotininnehåll: ca 11 mg/g

Tillsatt mängd koksalt: ca 5%

Lenke til kommentar
South State er faktisk den eneste porsjon snusen jeg virkelig LIKER smaken av! :love:

Vet, den er den eneste jeg klarer saften av, den smaker herlig, som gjør at jeg klarer å ha en under leppa dritlenge, mens med Skruf blir det brekninger hvis jeg svelger saften og har den i for lenge.

Om RL løs da, klart, den var dritenkel å bake, som gummi. Men fy faen, den lukten...og den smaken...jeg får brekninger og må nesten spy når jeg skal ta en pris ut, tanken at det bare henger klepper igjen i tannkjøttet...fiskebiter...FYSJ.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...