ArePay Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Skjønner ikke at dere gidder hive dere over alt som inneholder mye nikotin. Til slutt sitter dere igjen med null effekt og postkassa full av ræv. Jeg har snust N&J i litt mer enn et år nå, bare noen ganger jeg veksla litt mellom den og general/skruf/srkuf stark, og jeg kan fortsatt kjenne effekt av vanlig skruf. Men så snuser ikke jeg mer enn litt over en boks i uka Skjønner det godt hvis man tømmer en boks med snus som inneholder mye nikotin på en dag, men de fleste (alle?) som gjør det, bryr seg lite om effekten Lenke til kommentar
krroold Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) I det siste har jeg gjort noe som kanskje er litt dumt. Jeg tar alltid to poser oppi leppa. Dette gjør jo selfølgelig at forbruket øker. Til vanlig har jeg bare brukt å ha to poser oppi når jeg skal ha i meg morgensnusen! Dette gjør også at jeg merker mye mindre en pose Endret 30. desember 2007 av kristoffer2200 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Vet, South State er den beste posesnusen, smaker herlig, minner meg om litt sitron og lukten av stearinlys. Har ikke snust opp RL Løs fordi jeg må brekke meg av fiskelukten og den drittsmaken. Lukter faen dritt. Derfor blir det å gå i South State porsjon framover! Du har skjønt det. I'm proud of you. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 South State er faktisk den eneste porsjon snusen jeg virkelig LIKER smaken av! Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Den har jeg ikke sett. Hvor får man tak i den? Den er litt vrien å få tak i, men den selges overalt i Sverige. I Norge selges den vel i diverse tobakksforretninger. Sett en i Oslo, husker ikke navnet dog. Helt feil, den har gått ut av produksjon. Skjønner ikke at dere gidder hive dere over alt som inneholder mye nikotin. Til slutt sitter dere igjen med null effekt og postkassa full av ræv. Jeg har snust N&J i litt mer enn et år nå, bare noen ganger jeg veksla litt mellom den og general/skruf/srkuf stark, og jeg kan fortsatt kjenne effekt av vanlig skruf. Men så snuser ikke jeg mer enn litt over en boks i uka Skjønner det godt hvis man tømmer en boks med snus som inneholder mye nikotin på en dag, men de fleste (alle?) som gjør det, bryr seg lite om effekten Hvis jeg ikke husker helt feil, ble den lansert i begynnelsen av 2007. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Da husker du nok feil Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 N&J ble lansert høsten/rundt oktober november 2006 Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 nemlig, og det er vel over 1 år det, eller hva gneldre? Noe som er sterkere enn nick and johnny? Jeg tror snusen Strong Cut som visstnok skal være den sterkeste snusen per dags dato. Tviler på at den er den sterkeste forresten.. Strong Cut Lössnus: 50 g Vattenhalt: ca 55% Nikotininnehåll: ca 11 mg/g Tillsatt mängd koksalt: ca 5% Lenke til kommentar
ArePay Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Faen! 4 dager ble for mye. Måtte få bursdagsgaven min på forskudd Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 South State er faktisk den eneste porsjon snusen jeg virkelig LIKER smaken av! Vet, den er den eneste jeg klarer saften av, den smaker herlig, som gjør at jeg klarer å ha en under leppa dritlenge, mens med Skruf blir det brekninger hvis jeg svelger saften og har den i for lenge. Om RL løs da, klart, den var dritenkel å bake, som gummi. Men fy faen, den lukten...og den smaken...jeg får brekninger og må nesten spy når jeg skal ta en pris ut, tanken at det bare henger klepper igjen i tannkjøttet...fiskebiter...FYSJ. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tror vi har samme smak..hehe Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har aldri smakt South State får du kjøpt den stort sett over alt? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg har bare sett SS som løs jeg, aldri porsjon! Men neste gang jeg ser'n kjøper jeg'n Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Dere blir ikke å angre, smaken er genial. Tror du skal få kjøpt den på de fleste plasser. Har ikke kjøpt en egen boks, men en kompis ga meg. Desidert den bestsmakende porsjonsnusen. Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Skal nok få skaffet en boks med en gang når jeg ser den:) Men hvordan er løsen da? Begynner å bli litt lei av ''fisken'' RL:P Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nytt kallenavn på RL Løs, "fisken". Så du mener også at det lukter fisk av den? Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ja:P Er en liten blanning av tran og fisk, men den er jo så lett å bake så bare jeg ikke kjenner lukta så er jeg fornøyd:P Samme med skruf. Jeg takler ikke lukta. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Lukten stinker jo med mindre du fryser ned boksen i 2 uker. Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Skruf Tranbær lukter ikke så ille Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Skruf Tranbær lukter ikke så ille Ehehehehehheheheh. Jo. Eneste snusen som lukter godt må være Göteborg's Rapé! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg