E-wok Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det varierer veldig fra snus til snus for meg i hvert fall. Jo sterkere snusen er, jo fortere renner den er slik min erfaring er. Pleier som regel og ha en under leppa i 30 min +/-... Onico derimot kan man jo ha i timer. Snakker om poser nå. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det varierer veldig fra snus til snus for meg i hvert fall. Jo sterkere snusen er, jo fortere renner den er slik min erfaring er. Pleier som regel og ha en under leppa i 30 min +/-... Onico derimot kan man jo ha i timer. Snakker om poser nå. Har den noen effekt etter 2 timer da...? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Onico har ingen effekt i det hele tatt. Den er nikotinfri. Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Jeg pleier som regel å ha 2 under leppa. En på hver side. Og sånn av og til har jeg 4 under leppa. Vis man først skal ha bakesnus så må man lage noen skikkelige store preller:D Så da er det ikke så alt for vanskelig og bruke en boks til dagen. Endret 28. desember 2007 av M3moreX Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Kjøpte meg et par bokser Skruf Tranbær i dag. ( Portion ) Hva synes dere om den? For min del var den helt grei, smakte godt og renner ikke så mye. Hadde min første pris i en og en halv time Endret 28. desember 2007 av GibsonLesPaul Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Personlig liker jeg ikke skruf i det hele tatt. I min munn renner skruf som bare det og tranbær har en så fæl ettersmak. Jeg hadde mellom 5-6bokser med bare tranbær på en uke og har sikkert en del med saken og si for jeg ble ekstremt lei:P Lenke til kommentar
spikey92 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har gått fra å snuse ca 2-3 poser om dagen til 5-6. Og det er litt for mye for meg, synes jeg..Verste er at jeg ikke klarer å "begrense" meg. Hvor mye snuser folk her da? Ca halv boks med portion,med løs går det nesten en hel boks,kommer litt ann på hva jeg gjør fra dag til dag liksom. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Et par sider tidligere var det noen som sa at de snuste ca. en boks om dagen. Hvordan gjør dere egentlig det? Jeg har snusen inne omtrent tre kvarter-en time. Det vil da si at om jeg skulle snust en boks om dagen, ville jeg snust en pose hver eneste time et helt døgn. Det jeg lurer på er: snuser dere flere poser samtidig, lager dere enorme preller (dette gjelder selvsagt bare løs) eller har dere snusen under leppa veldig kort tid? Har nok ikke snusen i mindre enn 30 min for å si det sånn. Snuser så godt som hele dagen, når jeg ikke er på jobb ofte to poser samtidig. Går veldig greit å bruke en boks om dagen da for å si det sånn Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kommer jo helt ann på hvor mye den renner og sånt? eller er det helt det samme for dere? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kjøpte da omsider en boks i dag. Vært uten siden lille julaften.(ikke at det er så lenge da) Var ingen trang men fikk bare lyst på en prell. Jeg har foresten mine poser i 2-3 timer. smaker bedre en ingenting Lenke til kommentar
krroold Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Bruker å være utsolgt for Skruf flere plasser her, men idag skaffet jeg det! I det siste har det derfor gått i Nick og General løs. Har nå to bokser skruf og en boks Nick *TaEtParOppILeppaÅSeFilm* Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 men de som snuser en halv boks+ til dagen, får ikke mye til effekt, så kan jo like godt presse inn noen onicoer isteden da.. hihi Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei! Jeg slutter! Etter mandag skal ei en prell ligge under leppa mi. Det er over. Jeg skal være rik, sunn og skal ha et skinnende smil. Tenk hvor mye penger jeg får. All ukelønna mi går bort til snus, men etter nyttårsaften er jeg fri og kan kjøpe alt jeg vil! Dere trenger ikke ønske meg lykke til en gang for dette kommer til å bli lett som bare det! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg sier lykke til likvel jeg Underpants. Får se om du klarer det. Du virker såpass selvsikker at jeg tror det vil gå Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har faktisk nesten alt å si om du er selvsikker eller ikke! Lykke til uansett du får ta å skrive om noen uker hvordan det går:) Hvordan er egentlig grov snus å bake? Er det som General eller mer som R.L? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 10 e-kroner på at du sprekker Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 WD40, hvorfor kan du ikke heller prøve å hjelpe han? Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hadde det ikke vært for at den smaker drit, så ja.. Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 WD40, hvorfor kan du ikke heller prøve å hjelpe han? Fordi ikke alle er like glad i tilfeldige fremmede folk på internett? Lenke til kommentar
ArePay Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Nå har jeg klart meg uten snus siden julaften, og lurer litt på hvor lenge det varer Har bursdag om en ukes tid, og da vet jeg at jeg kommer til å få et par bokser Er det noen som veit sikkert hvor mye det vil koste for boksen etter nyttår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg