Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5 mAnder til jeg kommer tilbake til norge, gleder meg som faen til A putte en General lOs oppi leppe <3 , omfg er sA elsk vettu

 

jaja blir deilig og komme pA gardermoen og kunne kjOpe selv ass, blir 18 fOr jeg kommer hjem <3 lifes to good, haha om jeg skulle Onske jeg hadde General lOs her naa :p

 

jaja mA vel bare vente !

Lenke til kommentar

Du kan jo få en kompis til å sende deg et par bokser da? Hvor lenge har du vært uten? Hvis du ikke har snust på noen måneder vil jeg lagt snusinga på hylla.

 

Min favoritt er forøvrig, N&J porsjon og Skruf Stark

 

EDIT: Forressten, noen som har en formening om den nye General sterk? Har ikke fått prøvd den enda...

Endret av zilixiz
Lenke til kommentar
Æsj, den eier ikke! Blæh.

 

Johoho !! den beste snusen du får tak i i norge i allefall !! hvilken snus likser du best ? går du for styrke eller smak ?

Hah, neppe! Jeg går etter begge deler, egentlig, mest smak. Jeg er den som ikke er ute etter den sterkeste snusen, så kan kanskje være der det ligger. Synes den blir for sterk, også liker jeg ikke når den renner.

 

Liker best Ettan, men funker også med General og Catch.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Æsj, den eier ikke! Blæh.

 

Johoho !! den beste snusen du får tak i i norge i allefall !! hvilken snus likser du best ? går du for styrke eller smak ?

Hah, neppe! Jeg går etter begge deler, egentlig, mest smak. Jeg er den som ikke er ute etter den sterkeste snusen, så kan kanskje være der det ligger. Synes den blir for sterk, også liker jeg ikke når den renner.

 

Liker best Ettan, men funker også med General og Catch.

ja alle de er jo gode da ... catsh har jo rykte på seg for å være "jentesnus" :p men det er bra smak på dem ... første snusen jeg prøvde var jo catsh aucalyptus så har en liten forkjerlighet for den. har godt over til skkruff sterk nå for å få effekt går med 1-2 bokser i uka ...

Lenke til kommentar
Du kan jo få en kompis til å sende deg et par bokser da? Hvor lenge har du vært uten? Hvis du ikke har snust på noen måneder vil jeg lagt snusinga på hylla.

 

Min favoritt er forøvrig, N&J porsjon og Skruf Stark

 

EDIT: Forressten, noen som har en formening om den nye General sterk? Har ikke fått prøvd den enda...

 

den nye general sterk norwegian edition er white portion så den renner ikke så mye og den er omtrent like sterk som skruff orginal ... kunne godt ha vert sterkere liksom men den er helt grei ! smaker som vanlig white portion men er litt sterkere. boksen er jo også jævlig fresh og allt står på norsk isteden for svensk. Prøv den !!

Endret av Addan
Lenke til kommentar
ja alle de er jo gode da ... catsh har jo rykte på seg for å være "jentesnus" :p men det er bra smak på dem ... første snusen jeg prøvde var jo catsh aucalyptus så har en liten forkjerlighet for den. har godt over til skkruff sterk nå for å få effekt går med 1-2 bokser i uka ...

Er da ingen verdens ting i veien med "jentesnus" :wee:

Lenke til kommentar
ja alle de er jo gode da ... catsh har jo rykte på seg for å være "jentesnus" :p men det er bra smak på dem ... første snusen jeg prøvde var jo catsh aucalyptus så har en liten forkjerlighet for den. har godt over til skkruff sterk nå for å få effekt går med 1-2 bokser i uka ...

Er da ingen verdens ting i veien med "jentesnus" :wee:

 

noen som syns det hvis du er gutt da selvsagt :dontgetit:

Endret av Addan
Lenke til kommentar
ja alle de er jo gode da ... catsh har jo rykte på seg for å være "jentesnus" :p men det er bra smak på dem ... første snusen jeg prøvde var jo catsh aucalyptus så har en liten forkjerlighet for den. har godt over til skkruff sterk nå for å få effekt går med 1-2 bokser i uka ...

Er da ingen verdens ting i veien med "jentesnus" :wee:

 

noen som syns det :dontgetit:

 

Demille er jente da :p

Men jeg syns catch er god jeg, ikke fast men av og til.

Lenke til kommentar
ja alle de er jo gode da ... catsh har jo rykte på seg for å være "jentesnus" :p men det er bra smak på dem ... første snusen jeg prøvde var jo catsh aucalyptus så har en liten forkjerlighet for den. har godt over til skkruff sterk nå for å få effekt går med 1-2 bokser i uka ...

Er da ingen verdens ting i veien med "jentesnus" :wee:

 

noen som syns det :dontgetit:

 

Demille er jente da :p

Men jeg syns catch er god jeg, ikke fast men av og til.

damn det tenkte jeg ikke på :p haha ... men jeg setter også pris på en boks catsh lakris noen ganger

Lenke til kommentar
ja alle de er jo gode da ... catsh har jo rykte på seg for å være "jentesnus" :p men det er bra smak på dem ... første snusen jeg prøvde var jo catsh aucalyptus så har en liten forkjerlighet for den. har godt over til skkruff sterk nå for å få effekt går med 1-2 bokser i uka ...

Er da ingen verdens ting i veien med "jentesnus" :wee:

 

noen som syns det :dontgetit:

 

Demille er jente da :p

Men jeg syns catch er god jeg, ikke fast men av og til.

damn det tenkte jeg ikke på :p haha ... men jeg setter også pris på en boks catsh lakris noen ganger

HOSTESAFT!!!

Lenke til kommentar

Et par sider tidligere var det noen som sa at de snuste ca. en boks om dagen. Hvordan gjør dere egentlig det? Jeg har snusen inne omtrent tre kvarter-en time. Det vil da si at om jeg skulle snust en boks om dagen, ville jeg snust en pose hver eneste time et helt døgn. Det jeg lurer på er: snuser dere flere poser samtidig, lager dere enorme preller (dette gjelder selvsagt bare løs) eller har dere snusen under leppa veldig kort tid?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...