Hashtægg Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Jeg har gått fra å snuse ca 2-3 poser om dagen til 5-6. Og det er litt for mye for meg, synes jeg..Verste er at jeg ikke klarer å "begrense" meg. Hvor mye snuser folk her da? Endret 27. desember 2007 av Demille Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Litt over en halv boks om dagen. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Litt over en halv boks om dagen. Rundt der ja Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Snus er ikke lommebokas beste venn. Har blitt 5-6 poser dagen de siste dagene, men så har jeg nesten nettopp begynt å snuse. Endret 27. desember 2007 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Du kjøper ikke snus på kiwi vettu, de har den ikke i kjøleskap engang. Kiwi her jeg bor har bare skruf og general Jo jeg kjøper snus der, for det er akuratt det kiwi her har. Vær like kjapp med å hjelpe neste gang, som du var til å hive ut en meningsløs melding som nå Endret 27. desember 2007 av sandalH Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 her går det fort 1 boks om dagen vis jeg er på utplassering men ellers går det ca litt over en halv boks. nå i jula går det ca en boks om dagen Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Snus tærer litt på lommeboka ja, men det er vel en del dyrere å røyke? Men jeg syns snusen er verdt Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Snus er ikke lommebokas beste venn. Har blitt 5-6 poser dagen de siste dagene, men så har jeg nesten nettopp begynt å snuse. Joda, når man bor 5km unna svenskegrensa så Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 En halv boks, shiiit. Da er jeg heldigvis ikke så ille. Fortsatt trygg, haha. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 SKRUFF STERK EIER !!!!!! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Sakelighet kjære deg. *Finner frem snus* Jada den eier som bare det Endret 27. desember 2007 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 ikke vær sånn a, du veit den eier Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Æsj, den eier ikke! Blæh. Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Eier ikke nei:P Det kan fort gå en boks til dagen ja:) så river godt i lommeboka:P Endret 27. desember 2007 av M3moreX Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Går ca 1 boks om dagen, +/- ett par poser.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ikke alle butikker innenfor en kjede har samme rutiner. Har selv sett forskjellene innenfor bensinstasjoner. Noen oppbevarte overflødig snus på kjølelageret, sammen med pølser, brød og melk. Dette ble slutt etter at langfingrede tolvåringer stakk hånda langt nok inn til å få med seg en rull. Noen er flinke til å kun bestille inn det de trenger. All snusen som butikken har, er i det kjøleskapet som kunden selv betjener. Ulempen er at de fort går tom for de mest populære typene, og det finnes ikke mer på lager. Noen har en kjempestor safe med nøkkel, eller et eget rom på størrelse med et kott. Dette er ikke avkjølt, og snusen kan ligge i dagevis eller uker. Dette på tross av at snusen er merket for 0-4 grader C. Erfarne snusere kjenner forskjellen. De kunne kanskje kjøpe inn et lite kjøleskap fra Elkjøp, og montere hengelås på det. Det ville være en mye bedre løsning. Jeg har lite til overs for at snus oppbevares i strid med varedeklarasjonen. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 På Shell så oppbevarer man snusen i en safe med nøkkel, hvor det er romtemp. Mens, når den legges ut blir den oppbevart i lite kjøleskap. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 I sverige så ligger snusen i en slik isdisk hvor den har ligget siden den ble laget. Da snakker vi fersk snus Lenke til kommentar
Addan Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Æsj, den eier ikke! Blæh. Johoho !! den beste snusen du får tak i i norge i allefall !! hvilken snus likser du best ? går du for styrke eller smak ? Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Går som regel etter smak jeg. Syntes ikke det er noe behagelig og bare vite at den er sterk men smaker helt forferdelig. Da snuser jeg heller noe som er godt:) General:)<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg