Exiztzor Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 noen som har smakt general sterk white portion?? ja jeg har smakt den og den renner lite og har god smak og er passe sterk . Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) MANGE har smakt den. Jeg er enig med Exiztzor på alle punkter. Det er bare å lese bakover i tråden. Forresten... Når legger de på avgiftene? Stiger prisene fom. 1. januar? South State er forresten god. Minner om Lucky Strike på smak, men renner overhode ikke. Ikke i min munn, i hvert fall. Endret 27. desember 2007 av Kerrigan Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Avgiftene stiger til nyttår ja. Er ikke så alvorlig mye. Akurat som at brus bokser i sverige gikk opp 80 øre pr.stk eller noe, husker ikke om det har skjedd, eller om det skal skje til nyttår Endret 27. desember 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Egentlig er jeg for. Snus er en uting, og bør ikke være billig. Men avgifter på nyttige ting som biler, er jeg sterkt imot. Jeg mener: Hvorfor betalte jeg 6000 til vegvesenet da jeg kjøpte bruktbil? Jeg ga 50.000 til selgeren for 1.5 tonn jern, plast, gummi og aluminium. Deretter betalte jeg 6000 til statan for... ett A4-ark? Bare for at ei middelaldrende dame skulle punche inn Mr. Y i stedet for Mr. X i Excel på en PC? Vegavgifter, forsikring, bensinavgift... Greit. Fullt forståelig. Men jeg føler jeg fikk veldig lite igjen for de 6000 kronene. Ble off-topic, dette her. Men hvis statan skal ta inn avgifter, er alkohol og tobakk rett sted å begynne imo. Problemet er at de dåsemiklene tar inn avgifter på ALT. Endret 27. desember 2007 av Kerrigan Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Egentlig er jeg for.Snus er en uting, og bør ikke være billig. Men avgifter på nyttige ting som biler, er jeg sterkt imot. Jeg mener: Hvorfor betalte jeg 6000 til vegvesenet da jeg kjøpte bruktbil? Jeg ga 50.000 til selgeren for 1.5 tonn jern, plast, gummi og aluminium. Deretter betalte jeg 6000 til statan for... ett A4-ark? Bare for at ei middelaldrende dame skulle punche inn Mr. Y i stedet for Mr. X i Excel på en PC? Vegavgifter, forsikring, bensinavgift... Greit. Fullt forståelig. Men jeg føler jeg fikk veldig lite igjen for de 6000 kronene. Ble off-topic, dette her. Men hvis statan skal ta inn avgifter, er alkohol og tobakk rett sted å begynne imo. Problemet er at de dåsemiklene tar inn avgifter på ALT. Noe(n) må jo betale lønna til Jens "Nisse" Stoltenberg Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Liker General boksene hvor snusene ligger i sånn fin oppstilling i boksen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har General gått tilbake til papp? Jeg så noen sånne i dag, med myk bunn. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hmm,vet ikke:/ Har south state portion også?Har bare sedd løs foreløpig:/ Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Egentlig er jeg for.Snus er en uting, og bør ikke være billig. Men avgifter på nyttige ting som biler, er jeg sterkt imot. Jeg mener: Hvorfor betalte jeg 6000 til vegvesenet da jeg kjøpte bruktbil? Jeg ga 50.000 til selgeren for 1.5 tonn jern, plast, gummi og aluminium. Deretter betalte jeg 6000 til statan for... ett A4-ark? Bare for at ei middelaldrende dame skulle punche inn Mr. Y i stedet for Mr. X i Excel på en PC? Vegavgifter, forsikring, bensinavgift... Greit. Fullt forståelig. Men jeg føler jeg fikk veldig lite igjen for de 6000 kronene. Ble off-topic, dette her. Men hvis statan skal ta inn avgifter, er alkohol og tobakk rett sted å begynne imo. Problemet er at de dåsemiklene tar inn avgifter på ALT. Bil er jo en værre uting iom at det forrurenser og ødelegger miljøet. Snus går KUN utover deg selv. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Men en bil kan gjøre noe nyttig. Snus er kun til skade. Lenke til kommentar
holsv1 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Så du mener at forurensing ikke er å skade? Hvor mye går prisen opp btw? Endret 27. desember 2007 av holsv1 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Men en bil kan gjøre noe nyttig. Snus er kun til skade. Men skadene kan ikke sammenlignes med skadene biler gjør... Snus er jo desuten nyttig i form av nytelse. Samtidig er jo skadene noe man er klar over når man starter, tviler på at å sette opp prisene hjelper til stort annet en dårligere økonomi for oss snusere. Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Liker General boksene hvor snusene ligger i sånn fin oppstilling i boksen. Er det onyx du mener da eller? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hmm,vet ikke:/Har south state portion også?Har bare sedd løs foreløpig:/ Ja. Lenke til kommentar
krroold Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Liker General boksene hvor snusene ligger i sånn fin oppstilling i boksen. Er det onyx du mener da eller? Det er mest sannsynlig onyx han tenker på, men General Sterk har også den samme kule oppstillingen Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) har de den generalen på "alle" steder ? Var ikke på essoen.. men har de den på kiwi kanskje? Endret 27. desember 2007 av sandalH Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Du kjøper ikke snus på kiwi vettu, de har den ikke i kjøleskap engang. Kiwi her jeg bor har bare skruf og general Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Avhenger fra sted til sted hva slags utvalg de har i butikkene/bensinstasjonene. Feks her hvor jeg bor så er det bedre utvalg på kiwi enn noen andre steder her. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Her jeg bor har Kiwi to snusskap mens de andre har bare et snusskap. så det er bedre utvalg der enn andre steder her jeg bor. men som sagt det varierer fra sted til sted . Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Du kjøper ikke snus på kiwi vettu, de har den ikke i kjøleskap engang. Kiwi her jeg bor har bare skruf og general Heh, selvom de har snusskap så betyr det ikke at den kommer dit direkte. Her jeg jobber så har vi et snusskap i butikk og en tobakkssafe ute på lager som ikke har kjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg