Exiztzor Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Styrken til grovsnus er helt middels. Jeg vil anbefale N&J Veldig god snus. Både porsjon og løs. den er jeg helt enig i . N&J er en veldig bra snus både smaksmessig og effekt messig . så anbefales fra min side også Lenke til kommentar
Holten Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Men den lukter helt jææævlig Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Men den lukter helt jææævlig Vil si at det er smak/lukt og behag.Det varierer fra vær person Må si at Skruf Tranebær er god og lukta er god òg den renner ikke så forferdelig mye heller,men for meg er det ett fett om det renner eller ikke Må si det er deilig å holde seg unna snus i 1 uke(noe som er vanskelig) også ta to N&J under leppa,da blir man litt "brisen" Det er værdt det=) Endret 26. desember 2007 av BitFrost^ Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Synd det her at nikkoruset forsvinner etterhvert. Eneste som gir meg skikkelig nikkorus når er hvis jeg nirøyker en rullings, spess rød 3, men å gjøre dette i edru tilstand gjør meg veldig kvalm :S N&J portion og ettan porsjon har jeg forelsket meg i, skifter mellom dem hele tiden. Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Personlig syntes jeg N&J renner litt for mye, men er en veldig sterk og fin snus. Har ikke prøvd Ettan eller Grovsnus men har hørt en del positivt om disse. Tenkte jeg skulle prøve et par bokser så jeg slipper og bare holde meg til General:) Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hvilken posesnus synes dere renner minst? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hvilken posesnus synes dere renner minst? South State! Syns ikke den rant noe som helst! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hadde du den lenge inne? Jeg er så lei snus som renner fort.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jenter som snuser er Go Demille! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hadde du den lenge inne?Jeg er så lei snus som renner fort.. Den rant ikke fortere enn andre snus. Hadde den vel inne i 45-60 min tenker jeg. Og da rant den så og si ingenting. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Jenter som snuser er Go Demille! Haha.. Det er jo stygt. Den rant ikke fortere enn andre snus. Hadde den vel inne i 45-60 min tenker jeg. Og da rant den så og si ingenting. Aw, da skal jeg prøve den! ..Kanskje, om man ser hva andre har skrivd om den i tråden så renner den no jævlig ^^ Endret 26. desember 2007 av Demille Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg syns ikke den smakte noe særlig da! Men det må du jo nesten se på selv. Jeg kan jo ikke si om du liker smaken eller ei. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Japp^^ Snuser Ettan nå, synes den renner greit nok, men hadde ikke hatt noe imot en som renner mindre. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 ..Kanskje, om man ser hva andre har skrivd om den i tråden så renner den no jævlig ^^ Jeg syns ikke den rant noe som helst. Mulig det var noe fucked med den jeg prøvde. Men det skader jo ikke å prøve noe nytt uansett! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Prøvde triksene til ”Tmz”, takk forresten. Virket bra, hadde en Skruf Tranebær inne i rundt en og en halv time, godt fornøyd med det. Lenke til kommentar
Shaeldor Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Japp^^ Snuser Ettan nå, synes den renner greit nok, men hadde ikke hatt noe imot en som renner mindre. Du kan jo prøve General white portion, den renner ikke så mye Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Generalen white portion renner ikke mye nei.. Er også en fan av Lucky Strike white portion når det kommer til det med å ikke renne mye:) men det beste er jo bare å bake seg en skikkelig løssnus og stramme leppen sånn at det ikke renner i det hele tatt:) Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hadde du den lenge inne?Jeg er så lei snus som renner fort.. Den rant ikke fortere enn andre snus. Hadde den vel inne i 45-60 min tenker jeg. Og da rant den så og si ingenting. South State Porsjon rant som faen sist gang jeg prøvde den. hmmm Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Første boksen min med southstate var helt jævlig, men andre rant mindre og smakte bedre! Men så lenge snusen er god kan den renne så mye den vil! Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 noen som har smakt general sterk white portion?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg