Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men den lukter helt jææævlig :p

Vil si at det er smak/lukt og behag.Det varierer fra vær person :)

Må si at Skruf Tranebær er god og lukta er god òg den renner ikke så forferdelig mye heller,men for meg er det ett fett om det renner eller ikke :p

Må si det er deilig å holde seg unna snus i 1 uke(noe som er vanskelig) også ta to N&J under leppa,da blir man litt "brisen" :p

Det er værdt det=)

Endret av BitFrost^
Lenke til kommentar

Synd det her at nikkoruset forsvinner etterhvert. Eneste som gir meg skikkelig nikkorus når er hvis jeg nirøyker en rullings, spess rød 3, men å gjøre dette i edru tilstand gjør meg veldig kvalm :S

N&J portion og ettan porsjon har jeg forelsket meg i, skifter mellom dem hele tiden.

Lenke til kommentar
Jenter som snuser er :love:

Go Demille!

Haha.. Det er jo stygt.

Den rant ikke fortere enn andre snus. Hadde den vel inne i 45-60 min tenker jeg. Og da rant den så og si ingenting.

Aw, da skal jeg prøve den!

..Kanskje, om man ser hva andre har skrivd om den i tråden så renner den no jævlig ^^

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Generalen white portion renner ikke mye nei.. Er også en fan av Lucky Strike white portion når det kommer til det med å ikke renne mye:) men det beste er jo bare å bake seg en skikkelig løssnus og stramme leppen sånn at det ikke renner i det hele tatt:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...