Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Jeg ser mere på skruf som litt fjortissnus ;)

Det er det dummeste jeg har lest. Jeg har også snuset i 2 år, jeg snuser bare skruf både løs og porsjon. Rett og slett for at skruf og skruf sterk er de sterkeste man får tak i. General snusen er svett og har dårlig effekt i forhold til skruf. Kan du begrunne for at skruf er så himla fjortis?

Fordi alle fjortisene synes det er kult å snus den sterkeste snusen og er så kresne på det med styrke. Smak osv scorer mye høyere hos meg ihvertfall. Effekt får jeg ikke uansett.

Er faktisk også enig der..

Vis du ser blandt di på rundt 14 år så går det bare i skruf fordi di vet ikke bedre.. Jeg sier ikke at Skruf smaker vondt eller noe, men det er bare fordi dem har funnet ut av at skruf er den sterkeste snusen og det er liksom kult så derfor er den best.

Selv er jeg glad i å ha LITT variasjon men holder meg til General:)

Lenke til kommentar

Personlig veksler jeg mellom N&J løs, N&J porsjon og General løs. Det er de som er fast. Men det er ikke umulig at jeg kjøper noe annet jeg har lyst på. Ser jeg feks et merke jeg ikke har prøvd før så kjøper jeg det ofte! Styrke har ikke noe å si for meg. Kjøper jeg sterk snus, så blir effekten borte etter første snusen uansett.

Lenke til kommentar

Pfft, jeg er ikke enig. Når alle var 14 var det mocca og general mini (man var kongen i gata vis man hadde general org!) som var det store. Men nå når alle jeg er med er rundt 16-17 så er det mest general løs det går i , men jeg er fremdeles trofast med Skruf, fordi jeg elsker smaken, lukten og konsistensen. Den renner minimalt og ligger godt under lippen. I forhold til general porsjon som er litt våtere(?) på en måte. Den renner mye, og ligger ikke LITT godt under leppen. Men general løs ligger der som en gud :) Men jeg er fremdeles Skruf-boj :) Styrke merker jeg ikke noe til, så jeg snuser bare skruf pga jeg elsker den :p Ikke kom å si at jeg bare snuser skruf fordi jeg "ikke vet bedre" og fordi jeg "syns det er kult siden den er litt sterkere". Jeg snuser faktisk minimalt med Skruf Stark, fordi den smaker helt rævva. Den er våt som et skogstjern og renner som en helt!(Supermann?) Det virker rett og slett som om at den er laget for fjortiser eller for fest :) Mye det samme som NAJ.. Yes men dette er da bare MIN mening og MINE erfaringer da :) *May differ from person to person*

Lenke til kommentar

Hvor mange snuser må dere ha i kjeften for at dere skal få en skikkelig rus (bli svimmel, skikkelig svimmel)?

Jeg har snuset i 4 måneder, men alikevel trenger jeg bare 2 Nick and Johnny portion under hver sin side av leppen for å bli skikkelig svimmel, og det er himmelsk :D

Lenke til kommentar
Hvor mange snuser må dere ha i kjeften for at dere skal få en skikkelig rus (bli svimmel, skikkelig svimmel)?

Jeg har snuset i 4 måneder, men alikevel trenger jeg bare 2 Nick and Johnny portion under hver sin side av leppen for å bli skikkelig svimmel, og det er himmelsk :D

tror jeg må opp i 4-5 totalt to på hver side pluss en i midten ja det er himmelsk å bli svimmel av snus lenge siden det skjedde nå . snust i 3 år og et halvt år nå

Lenke til kommentar

Skal ikke mer til enn en stor N&J løs for å gi meg god effekt. I og med at jeg for det meste snuser porsjon om dagen så blir det ikke løs så ofte, og da er det deilig å slappe av med en stor N&J på kvelden.

Lenke til kommentar

Etter et helt tårn er jeg nå lei av Skruff Stärk, og er på utkikk etter en snus. Syntes at Grovsnus så god ut, men lurer på om hvordan effekten er, sånn nikotin-messig?

Tar også imot tips om andre typer snus. Helst av de som ikke er veldig populære (General, Skruff etc.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...