Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å der vet foreldra at jeg snuser..

Kom inn i stua for å hente meg noe å drikke, så kommer det fra mamma.

"Jeg ser du har snus nå!"

"Tok meg en liten julesnus ja"

"Det er lite kledelig på deg..."

"Jeg er klar over det"..

 

Gikk fint det egentlig:) Selv om jeg har tanker om å slutte når rullen min tar slutt.

Ser du det godt at du har snus? Jeg tror jeg har vært litt heldig, fordi du ikke kan se forskjell på meg med eller uten snus. Går forbi foreldrene mine hver dag med en god snus under leppa uten at de merker noe...

 

Men det var noen av klassekameratene mine som hadde sagt til helsesøster på skolen at jeg snuste (ikke spør hvorfor de sa det til henne... :nei: ), og hun sa at tannkjøttet mitt kom til å bli helt ødelagt og hvit etter en stund. Har nå snust i rundt 4 måneder og jeg har aldri hatt snus på den høyre sida, men begge sidene av tannkjøttet ser prikk like ut... Har ikke tannkjøttet tatt skade av all snusinga mi da?

Lenke til kommentar
Hva snuser folk på julaften? Noen som har en spesiell julesnus?

 

Jeg har min kjære general. Planen var diplomat løs, men fikk ikke tak i.

 

Snus dyppa i gløgg anyone? :p

Whaaat? Er det godt da?! :p Hevete, jeg begynner nesten å få dårlig samvittighet for all den fete maten jeg har spist og all snusen jeg har hatt under leppa i disse juledagene... Huff, jeg må få tankene over på noe annet (kanskje se en film?).

 

Et spørsmål, jeg skal på fest den 3. juledag... Er det farlig å snuse mens du drikker? Har hørt du kan få blackout (men høres litt usannsynlig ut), ellers må jeg jo legge snusen igjen hjemme.

 

post-129121-1198604721.jpg

 

<3

Lenke til kommentar
- Jeg ser mere på skruf som litt fjortissnus ;)

 

Det er det dummeste jeg har lest. Jeg har også snuset i 2 år, jeg snuser bare skruf både løs og porsjon. Rett og slett for at skruf og skruf sterk er de sterkeste man får tak i. General snusen er svett og har dårlig effekt i forhold til skruf. Kan du begrunne for at skruf er så himla fjortis?

Fordi alle fjortisene synes det er kult å snus den sterkeste snusen og er så kresne på det med styrke. Smak osv scorer mye høyere hos meg ihvertfall. Effekt får jeg ikke uansett.

Lenke til kommentar
Hva snuser folk på julaften? Noen som har en spesiell julesnus?

 

Jeg har min kjære general. Planen var diplomat løs, men fikk ikke tak i.

 

Snus dyppa i gløgg anyone? :p

Whaaat? Er det godt da?! :p Hevete, jeg begynner nesten å få dårlig samvittighet for all den fete maten jeg har spist og all snusen jeg har hatt under leppa i disse juledagene... Huff, jeg må få tankene over på noe annet (kanskje se en film?).

 

Et spørsmål, jeg skal på fest den 3. juledag... Er det farlig å snuse mens du drikker? Har hørt du kan få blackout (men høres litt usannsynlig ut), ellers må jeg jo legge snusen igjen hjemme.

 

post-129121-1198604721.jpg

 

<3

Det er bare tull, jeg tar meg ofte en snus på fest, jævli digg å ta seg en pause fra alkoholen og nyte en snus eller en røyk. :) Har foresten aldri hatt "blackout" har hendt jeg har glemt diverse episoder, men tviler at dette har noe med snus å gjøre iom at det har skjedd uten å ha snust også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...