les_paul92 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hva snuser folk på julaften? Noen som har en spesiell julesnus? Jeg har min kjære general. Planen var diplomat løs, men fikk ikke tak i. Lenke til kommentar
krroold Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Hva snuser folk på julaften? Noen som har en spesiell julesnus? Jeg har min kjære general. Planen var diplomat løs, men fikk ikke tak i. Første julesnus her... Har liggende Skruf portion, Nick (and Johnny) og General løs. Bare brukt løs idag God jul! Edit: Må si denne var kul: Gotländskt Julesnus Endret 24. desember 2007 av kristoffer2200 Lenke til kommentar
psyches Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 General Portion. Merry Christmas from the real and only taste Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Skruf stark her Må bare si en ting ang den julesnusn. "Very popular snus with a great and distinct christmas flavour." Ossn i helvette smaker jul? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ossn i helvette smaker jul? som barnåler Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Skruf stark her Må bare si en ting ang den julesnusn."Very popular snus with a great and distinct christmas flavour." Ossn i helvette smaker jul? Slik som Gôteborgs Rapê tenker jeg. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Haha dummeste jeg har hørt Jeg må bare le av at man kan kalle jul for en smak Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg snuser general sterk akkurat nå Har ikke noe julestemning men... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Noen som liker å snuse maisfiber? Verste jeg har vært borti. Skjønner at den er ment for folk som vil slutte å snuse, men hva er vitsen når det ikke har noe som helst effekt? Kanskje de tror de merker den bare ved å ha den under leppa? Forresten, ha en riktig god jul (med nikotin). Endret 24. desember 2007 av E-wok Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 For de fleste som skal slutte så hjelper det veldig godt å bare ha noe under leppa. Derfor bruker man Onico! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 En i klassen min hadde en sånn boks for en stund siden, fikk bomme en, det smakte absolutt ingenting. Den rant ikke heller, så det er som å ha litt papir under leppa... Lenke til kommentar
krroold Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Onico skal vel hjelpe på det psykiske, men om du faktisk har blitt fysisk avhengig så går det vel ikke lenge før du merker abstinenser. Ferdig med julemiddagen nå! Sitter på rommet og inntar juleprellen! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ahh!.. Herlig! Stappmett på julemat, gjestene sitter å diskuterer i stua mens jeg nyter en prell probe whiskey løs og en iskald juleøl God Jul! Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hva snuser folk på julaften? Noen som har en spesiell julesnus? Jeg har min kjære general. Planen var diplomat løs, men fikk ikke tak i. Har tatt julaften fri fra snus, Var ikke meningen men gikk tom og blei sjuk i dag:P Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Klarer du en dag uten? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ikke noe stress det da. Når pcen streika gikk det 2 uker uten, gikk litt røyk da men. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Da var alle pakkene åpnet! Etter en samling med familien sa broren min at jeg skulle gå ut i garasjen, og der sto faen meg to bokser med Nick And Johnny Fikk også XBox 360, så en fin jul ble dette! Nå ligger jeg å svimer i sengen min med laptopen på magen og to NAJ under leppa, ha en god jul alle sammen Lenke til kommentar
ArePay Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Nå ligger jeg å svimer i sengen min med laptopen på magen og to NAJ under leppa, ha en god jul alle sammen Haha gjør akkurat det samme. Skal se film, men måtte innom her en tur Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ble RL løs som snuste jula inn. Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 oj..:S har berre ein skruf sterk igjen:S er bensistasjonene opne i måra? bur på bygda 20 min me bil til neremste bens, og er under 18. kva skal eg gjere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg