Tmz Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Er det flere enn meg som tørker seg under leppa før man putter en pris oppi? Renner mindre da syns jeg.. Kompisene mine sier at jeg skal slutte med det, for det ser så dumt ut Du får fortere sår leppe også Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Er det flere enn meg som tørker seg under leppa før man putter en pris oppi? Renner mindre da syns jeg.. Kompisene mine sier at jeg skal slutte med det, for det ser så dumt ut Du får fortere sår leppe også Tørker meg aldri under leppa, merker heller ikke stor forskjell fra en snus til en annen med tanke på renninga. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Er det flere enn meg som tørker seg under leppa før man putter en pris oppi? Renner mindre da syns jeg.. Kompisene mine sier at jeg skal slutte med det, for det ser så dumt ut Jeg gjør det alltid, jeg syns det er best. Renner mye mindre også har den bedre effekt! Lenke til kommentar
Holten Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Endelig er jeg ikke alene hehe Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg gjør også dette. Ellers sklir den ned i munnen når jeg har den i kinet (på skolen). Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Om jeg er aleine (gjør det bare når jeg er aleine siden det sikkert ser utrolig teit ut) så tar jeg å "lufter" der jeg skal har prisen. Er litt vanskelig å forklare så prøv heller selv. Hold overleppa oppe, som om du skulle prøve å vise noen forran deg undersiden av leppa di og blås inn luft der som om du skulle vært veldig varm akkurat der. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hehe, mange rare måter å forberede prisen på. Jeg har hørt at om du dypper snusen i sprit, så har du en god sjanse for å få høy promille. Når jeg selv har vært på fest, har jeg gjort dette et par ganger. Og jeg må si at det funker. Tror det har noe med at spriten føres med nikotinen rett inn i blodet. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hehe, mange rare måter å forberede prisen på. Jeg har hørt at om du dypper snusen i sprit, så har du en god sjanse for å få høy promille. Når jeg selv har vært på fest, har jeg gjort dette et par ganger. Og jeg må si at det funker. Tror det har noe med at spriten føres med nikotinen rett inn i blodet. Hvor mange mg med sprit tror du en prell får i seg om du dypper den? Kan umulig gi noe effekt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det kan være sant PaperWalls. Man trenger sannsynligvis veldig lite alkohol når den går sammen med nikotinen rett i blodet. Jeg tror likevel det ikke er nok til å merke noe. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 når jeg prøvde merka jeg ikke noe særlig av alkohol effekten, bare rant som ****. ikke noe å annbefale syntes jeg da Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Tror jeg skal til byen idag å få skaffet RL Løs. ^^ Lenke til kommentar
krroold Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Tror jeg skal til byen idag å få skaffet RL Løs. ^^ Om ikke du absolutt må ha RL vil jeg anbefale deg General løs. Må si at den er mye bedre enn RL Løs. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Har hørt mye kos om RL, så derfor skal jeg teste den. Hvis de ikke har det tar jeg General løs. ^_^ Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg synes RL er en helt grei snus. Men det er fortsatt general som gjelder Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Lucky Strike Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 RL løs er modeleire, men helt grei egentlig Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 går for det samma Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Smaker som plastelina også , så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg