Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg veit ikke om det finnes en anmeldelse av General Maxi Portion, men jeg kjøpte en idag og tenkte jeg kunne lage en liten anmeldelse. Dette er den første jeg lager, so be gentle.

 

swm891.jpg

 

Førsteintrykket: Boksen er svært kul spør du meg. Svært lik General Portion-boksen bare at det som er sølv der, er rødt/lilla på Maxi Portion. Som fleste general-bokser er den veldig stilren. Sort, sølv og lilla. En liten ulempe var at den lå på øverste hylle i kjølern, noe som gjorde at den lå veldig nære lampen som der igjen gjorde snusen litt varm. Men jeg skal ikke la det dømme snusen generelt da dette har noe å gjøre med den akutelle butikken. (9/10)

 

Lukt: Vel, den lukter snus. Det er ikke en slik lukt at jeg sitter å sniffer den, men så er det veldig få general-portioner jeg synes lukter veldig godt. Dog skal det sies at den lukter bedre enn General Portion. (5/10)

 

Smak: Smaken derimot var noe av det bedre jeg har smakt i portion. Som regel viker jeg unna all portion da jeg for det meste snuser løs. Men her fant jeg virkelig en pose-snus jeg kan leve med. Posen er svær, den smaker godt og renner omtrent like bra som general løs. Dette er vel deffinitivt den beste pose-snusen jeg har smakt. Det skal sies at det bare er min mening. De fleste jeg kjenner synes den smaker dritt. Men smaken er forskjellig. (10/10)

 

Effekt: Jeg har snust en del, så det finnes ikke mye jeg kjenner effekt av lenger. Foreløpig opplever jeg bare effekt av Skruf Stärk portion. Men her fikk jeg fin effekt. Fikk mer effekt en vanlig general portion, men ikke så mye effekt at det går rundt for meg. Effekten er helt perfekt tilpasset mine behov ihvertfall! (10/10)

 

Utseende: 9/10

Lukt: 5/10

Smak: 10/10

Effekt: 10/10

 

Samlet: 8.5/10

 

Alt i alt er dette en snus jeg anbefaler på det sterkeste. Jeg vil minne på at dette ikke er noen bra snus for de som nylig har startet, da lukten og smaken kan virke frastøtende for de som ikke er vant til snus. Posen er også stor, noe som kan trekke negativt ned for en "amatør-snuser".

 

Elias.

Lenke til kommentar

Flott anmeldelse :fun: men en ting jeg reagerer på er at jeg trodde denne snusen var 100% lik som vanlig porsjon, bortsett fra størrelsen? Om jeg har rett så var det jo litt rart at den både lukta og smakte annerledes bare fordi posene er litt større?

 

Og en annen ting. Har aldri prøvd General Maxi porsjon så sikkert et bra teit spørsmål :p

Posene er større. Da må boksen enten

1. Inneholde færre poser?

2. Koste mer?

3. Ha lavere kavlitet på tobakken?

Endret av _Magnus_
Lenke til kommentar

Nope. Vanlig pose. Jeg synes Maxi har en sterkere tobakkslukt, vet ikke hvorfor. Jeg glemte kanske å nevne det, boksen er akkurat like stor, veier 24 gram med 12 poser. Den kostet kr 52,- på meny.

 

PS: Etter å ha luktet frem og tilbake på vanlig general og maxi så må jeg innrømme at jeg ikke finner stor forskjell på luktene. Men jeg får bare si det slik; Maxi lukter MER, om ikke anderledes så lukter den ihvertfall mer. Ble svimmel til slutt av å lukte på den så mye :dontgetit:

 

Edit: Skriveleif :grin:

Endret av Gambler
Lenke til kommentar

Underpants: Hvorfor vente til torsdag? :dontgetit:

I det siste har det gått i litt forskjellig, men ble Skruf`n jeg gikk for idag :)

 

Kommer det forresten ny snustråd til neste år? Snustråden V5

Skulle ihvertfall hatt en oppdatert forside med masse anmeldelser!

Endret av kristoffer2200
Lenke til kommentar
Underpants: Hvorfor vente til torsdag? :dontgetit:

I det siste har det gått i litt forskjellig, men ble Skruf`n jeg gikk for idag :)

 

Kommer det forresten ny snustråd til neste år? Snustråden V5

Skulle ihvertfall hatt en oppdatert forside med masse anmeldelser!

På torsdag er det siste skoledag!

 

Ser ikke hekt vitsen med ny tråd, men det hadde vært kult.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...