Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Altså posesnus er og blir jente snus, renner mer, smaker mindre og ser femi ut. Prøv General løs en uke, så går dere aldri tilbake til bleiene deres.

 

Eller i mitt tilfelle, en reggissnus. Jeg kan ikke snuse løs fordi den deler seg opp på reggissen. Har smakt løs et par ganger og det smaker nydelig. Det er bare det at de blir ødelagte med en gang. Når jeg får av reggissen går jeg over til løs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså posesnus er og blir jente snus, renner mer, smaker mindre og ser femi ut. Prøv General løs en uke, så går dere aldri tilbake til bleiene deres.

 

Eller i mitt tilfelle, en reggissnus. Jeg kan ikke snuse løs fordi den deler seg opp på reggissen. Har smakt løs et par ganger og det smaker nydelig. Det er bare det at de blir ødelagte med en gang. Når jeg får av reggissen går jeg over til løs.

Kjenner en som også har "reggis", han snuser løs, og når han tok av det hinn dagen så det for å si det mildt jævelig ut. Det mega svære hule rommet, itillegg til ekle rester. Så et tips hold deg til porsjon inntil "reggisen" er forsvunnet ;)

Lenke til kommentar

De har sikkert adresseliste over nettbutikker som selger snus, og sjekker alle pakker som sendes ifra dem til norge..

 

Det beste måten må være å få en svensk kompis til å sende kjøpe og sende snus til deg i en tom pringles boks eller noe slikt! ;)

Endret av Adda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...