Olum Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Altså posesnus er og blir jente snus, renner mer, smaker mindre og ser femi ut. Prøv General løs en uke, så går dere aldri tilbake til bleiene deres. Eller i mitt tilfelle, en reggissnus. Jeg kan ikke snuse løs fordi den deler seg opp på reggissen. Har smakt løs et par ganger og det smaker nydelig. Det er bare det at de blir ødelagte med en gang. Når jeg får av reggissen går jeg over til løs. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Reggissen, artig ord. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Har du ikke hørt det uttrykket før Lurvefranzen? Reggiss=regulering. Endret 12. desember 2007 av Olum Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det skjønte jeg, men jeg har nok aldri hørt ordet før, nei. Lenke til kommentar
Leif1990 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Altså posesnus er og blir jente snus, renner mer, smaker mindre og ser femi ut. Prøv General løs en uke, så går dere aldri tilbake til bleiene deres. Eller i mitt tilfelle, en reggissnus. Jeg kan ikke snuse løs fordi den deler seg opp på reggissen. Har smakt løs et par ganger og det smaker nydelig. Det er bare det at de blir ødelagte med en gang. Når jeg får av reggissen går jeg over til løs. Kjenner en som også har "reggis", han snuser løs, og når han tok av det hinn dagen så det for å si det mildt jævelig ut. Det mega svære hule rommet, itillegg til ekle rester. Så et tips hold deg til porsjon inntil "reggisen" er forsvunnet Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Tenkte på å kjøpe nick and johnny løs idag. Hvordan er den sammenlignet med RL, General og Skruf. Lenke til kommentar
drz Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Renner nesten like som general og er litt sterkere en skruff tror jeg Hvertfall det inntrykket jeg fikk Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Nick (and Johnny) smaker så ille at jeg får brekninger av om noen åpner en boks. Ekleste anis smaken blandet med fruktjus eller noe blandet med smaken av lucky strike. Ikke prøv Nick en gang, den er ikke verdt det. IMO Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Enig med Underpants... NJ lukter og smaker så dritt at det er ekkelt å snuse det.. Samme med original General. Synes den smaker så dritt. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 God smak og god styrke. Min favoritt etter General når det kommer til løs. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Lurer på noen som har erfaring med bestilling av snus via internett(sverige)??? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Lurer på noen som har erfaring med bestilling av snus via internett(sverige)??? Enkelte har fått toll, som gjør det rimeligere å kjøpe snus i Norge. Let litt bakover i tråden. Mange som har spurt om det samme. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er det noe man kan gjøre for å unngå toll, eller er det bare tilfeldig? Er det større sjangse for å slippe unna hvis jeg bestiller i førjulstida? Tollvesenet må gå gjennom ganske mange pakker på dette tiden av året... Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Du kan jo prøve å få de til å pakke inn pakken din som en gave. Hvis du gjør det + at du kjøper for under 200 som er den "magiske tollgrensen" burde du få den igjennom. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 De sender jo 5 snusbokser i slengen, og det kommer vel under 200 kroner. Allikevel har jeg betalt toll. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Har vel med formen på tårnet som gjør at de ser hva det er fornoe. Tollere er jo ikke dumme heller. Det jeg ville prøvd var å sende en mail til nettshopen om de kunne pakke den inn på en annen måte så ikke tollerne fatter mistanke. Endret 13. desember 2007 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 De sendte aldeles ikke noe tårn. De slapp 5 bokser oppi en brun, polstret konvolutt. Med håndskrevet navn på. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Da kjenner de jo sikkert hva som er oppi da.. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) De har sikkert adresseliste over nettbutikker som selger snus, og sjekker alle pakker som sendes ifra dem til norge.. Det beste måten må være å få en svensk kompis til å sende kjøpe og sende snus til deg i en tom pringles boks eller noe slikt! Endret 13. desember 2007 av Adda Lenke til kommentar
Holten Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Eller kjøre å hente selv å gjemme det i alle bilens luftekanaler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg