rublings Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Skulle gitt deg 2 Skruf Sterk med første gang.Da hadde du aldri nærmet deg snus igjen Thats True Tssss im a MAN! I can handle shit like that Ja sant Klarer det nok helt fint no, men tror du hadde blitt en smule kvalm og kanskje fått et lite ekstremtilfelle av niko-kick Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg går på videregående, og jeg har ingen problemer med å snuse løs på skolen. Det er ikke akkurat som om det krever 100% konsentrasjon til å bake en snus. Ta en liten neve snus og klem den til den er fast nok til å være i leppa. I tillegg blir du fortere kvitt nikotinsuget. Jeg personlig baker snus mens jeg står i kø, sitter på bussen/t-bane, står på togstasjonen, på flyet.. ja i det hele tatt. Skjønner meg ikke på dem som synes det er stress å bake. Dette er ikke noe sånn "skryteinnlegg" hvor jeg prøver å briefe mine bake-skills. Jeg bare nevner det; baking er ikke SÅ stress som mange får det til å virke! Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Renner posesnus? Nei. Posesnus renner så det holder. Renner mye mer enn løs. Til og med hvit porsjon renner mer enn løs. Lenke til kommentar
Tuffey Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 kjøpte nick and johnny(løs) i går, måtte prøve noe annet en den faste general boksen og må si jeg er rimelig fornøyd, god smak, og synes den ikke begynner å renne like fort som generalen:), litt ekkel å bake men kommer vell seg etter hvert. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Altså posesnus er og blir jente snus, renner mer, smaker mindre og ser femi ut. Prøv General løs en uke, så går dere aldri tilbake til bleiene deres. Gjør sånn for det er best, det gjør jeg! Finnes det noe mer patetisk enn å være fanboi over portion vs bake? Hvorfor finnes det mindre fornuftige brukere her enn på spilldelen i "MS vs Sony"-trådene? Grats. Endret 12. desember 2007 av smilefjes Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Altså posesnus er og blir jente snus, renner mer, smaker mindre og ser femi ut. Prøv General løs en uke, så går dere aldri tilbake til bleiene deres. Gjør sånn for det er best, det gjør jeg! Finnes det noe mer patetisk enn å være fanboi over løs vs bake? Hvorfor finnes det mindre fornuftige brukere her enn på spilldelen i "MS vs Sony"-trådene? Grats. Hæ? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvor/hvordan bør snus egentlig oppbevares? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det står vel på pakkene. Fra 4-8 grader celsius. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Står bare best-før-dato... Men ok Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 snus bør oppevares i kjøleskap. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 snus bør oppevares i kjøleskap. Jepp Lenke til kommentar
Holten Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Holder de lenge da da? Helt til best før? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Holder de lenge da da? Helt til best før? Lengre. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Holder de lenge da da? Helt til best før? :!: Snus går ikke ut på dato, den kan bli tørr, thats it. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 :!: Ost går ikke ut på dato, den kan bli muggen thats it. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 :!: Ost går ikke ut på dato, den kan bli muggen thats it. Kan jo selge den for mer om den blir grønn/blå Har nå kjørt siden klokka 8 i morres. har ikke hatt snus i leppa siden i går kveld. Var litt vanskeligere å konsentrere seg om kjøringa(Glattkjøring) Fant ut at jeg kan unngå 8 av 10 hindre på banen:P Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Altså posesnus er og blir jente snus, renner mer, smaker mindre og ser femi ut. Prøv General løs en uke, så går dere aldri tilbake til bleiene deres. QFTW helt enig, skal aldri tilbake etter jeg prøvde general løs Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Altså posesnus er og blir jente snus, renner mer, smaker mindre og ser femi ut. Prøv General løs en uke, så går dere aldri tilbake til bleiene deres. Det der er bare bullshit, jeg startet med løs, har alltid snust løst og likt det best, men noen ganger foretrekker jeg porsjon, som feks når vi er ute, ser ikke lekkert ut med løs i leppa . De fleste jenter snuser porsjon ja, men det er fordi det ser mindre ekkelt ut, slipper å grise til seg så mye, de er ikke så sterke og det synes ikke så godt. Men det betyr ikke at det er kun jenter som snuser posjon. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg går på videregående, og jeg har ingen problemer med å snuse løs på skolen. Det er ikke akkurat som om det krever 100% konsentrasjon til å bake en snus. Ta en liten neve snus og klem den til den er fast nok til å være i leppa. I tillegg blir du fortere kvitt nikotinsuget. Jeg personlig baker snus mens jeg står i kø, sitter på bussen/t-bane, står på togstasjonen, på flyet.. ja i det hele tatt. Skjønner meg ikke på dem som synes det er stress å bake. Dette er ikke noe sånn "skryteinnlegg" hvor jeg prøver å briefe mine bake-skills. Jeg bare nevner det; baking er ikke SÅ stress som mange får det til å virke! Vel, jeg er sånn at jeg MÅ vaske meg på henda etter jeg har bakt meg en snus. Blir jo klissete og jævli, da er det litt slit når du sitter skikkelig i sofaen forran tven feks. Da tar jeg meg heller meg en porsjon hvis jeg har det tilgjengelig. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Diskusjonen om pose vs bakesnus blir for dum ass. smaken er som baken, delt i to. Du liker det ene og mora til sønnen til faren din liker noe annet. Ingen bryr seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg