Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merker ikke så mye forskjell på det norske kildevannet.

I snusproduksjon vil jeg anta at 1 liter "Bare vann" fra REMA 1000 holder til produksjon av ganske mange snusbokser.

 

Jeg tror ikke den er spesiellt dyr. Jeg kjøpte en boks på en vanlig dagligvare og betalte ikke mer enn i andre butikker. Ble faktisk positivt overrasket over prisen, selv om jeg ikke husker hva jeg gav. Langt under 80,- i hvert fall. Det er bare på bensinstasjoner de koster så mye.

 

Butikken jeg kjøper den i er Kiwi på Vigeland, ICA på Jåttå og en bensinstasjon på Moi når jeg er på de kanter.

 

Den siste boksen jeg kjøpte er klin umulig å åpne. Måtte bruke en nøkkel som brekkjern...

Endret av Kerrigan
Lenke til kommentar

Pose snus er sA homo

 

General lOs :):)

 

Er i usa som sagt, snuser noe som heter skoal, hvis du vil finne mere ut om denne snusen, bare sOK pA " Skoal " pA google. Ja det er samme type snus som baseballspillere, hockey spillere osv snuser her nede.

 

Skoal du kan fA i mange smaker feks

 

-Spearmint

-Apple

-Cherry

-Apple Blend

-Straight long cut

-Peach

-Wintergreen

 

Det er flere smaker, men orker ikke nevne alle.

 

Noen merker nede i usa, dette er da forskjelige merker som finnes her nede i usa, og alle de merkene har fra 5-10 smaker hver, sA det er masse og velge mellom :)

 

Skoal

Copenhagen

Kodiak

Hawken

Rooster

Silver Creek

Timberwolf

Gold River

 

 

pA dette bilder er det bilder av SKOAL, du kan se noen av de forskjelige smakene her

BlA boks = Spearmint

rOd boks = Cherry

Brun = Straight long cut

GrOnn = Wintergreen

Den siste husker jeg ikke i farta den mOrke grOnne

 

jaja for de som er interisert og prOve. Er litt annerledes snus, pga du puttern den i underleppa, og du mA spytte en del, men anbefales pA det sterkeste, personelig gleder jeg meg til A komme til norge igjen A starte med General lOs igjen, den er savnet <3

post-46710-1197382170_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Nyskjerrighet og kjedsomhet xD Jeg startet litt pga rublings forresten :roll:

 

Pffft.. den må du stikke lengre oppi ræva :p

Effectiv: Har du snus?

Meg: Nei, ikke nå.

Effektiv: Skal vi kjøpe?

xD

Det var jo ikke sååååånn ^^.

Meg: Har du med deg snus? :roll:

Rublings: Nei jeg er tom....

Meg: Skal du kanskje kjøpe sånn at jeg kan få prøve? :)

rublings: Okei da... Lucky strike eller nick and johny?

meg: *Se ut som et spørsmålstegn :roll: *

Endret av Effectiv
Lenke til kommentar
Altså posesnus er og blir jente snus, renner mer, smaker mindre og ser femi ut. Prøv General løs en uke, så går dere aldri tilbake til bleiene deres.

 

Eller bare at porsjonssnus er mer fornuftig når du er på jobb/skole etc. Steder hvor det ikke ser så fryktelig tøft ut om du har en snusleppe fra andre dimensjoner.

Lenke til kommentar
Altså posesnus er og blir jente snus, renner mer, smaker mindre og ser femi ut. Prøv General løs en uke, så går dere aldri tilbake til bleiene deres.

For det første, hvorfor er det femi at posene renner? Og for det andre så smaker jo løs mye mildere en porsjon.

Og det at det ikke synes like mye som løs er jo bare positivt og ikke noe femi.

Jeg liker selv begge deler veldig godt, men bruker porsjon mest fordi det er mye mer praktisk i en hverdag.

Lenke til kommentar
Altså posesnus er og blir jente snus, renner mer, smaker mindre og ser femi ut. Prøv General løs en uke, så går dere aldri tilbake til bleiene deres.

Tsss posesnus er genialt i mangen sammenhenger. Skole, jobb og bussen. Det er ikke så veldig mangen som liker at jeg sitter og baker en stor skruf løs på bussen, så da er det mye lettere å bare dra ut en liten posjonsnus og stappe oppi :) Renner posesnus? Nei. Smuldrer den opp? Nei. Kan den smake godt? Ja. Har man flere muligheter på vanlige butikker? Ja. Hmmm Valget er litt enkelt for meg :) Men er enig med at løs smaker utrolig digg. Spesielt den følelsen av å sitte og bake seg en mens man ser en film på lørdagskvelden. huff ingenting bedre en det :roll:

 

Skulle gitt deg 2 Skruf Sterk med første gang.

Da hadde du aldri nærmet deg snus igjen :p

Thats True :innocent:

Tssss im a MAN! I can handle shit like that :roll:

Lenke til kommentar
Altså posesnus er og blir jente snus, renner mer, smaker mindre og ser femi ut. Prøv General løs en uke, så går dere aldri tilbake til bleiene deres.

Jeg har snust General løs fast i et år, så og si uten unntak. Og jeg er i den situasjonen at jeg for det meste snuser porsjon nå. Og liker det. Utrolig praktisk når det kommer til skole og jobb.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...