Effectiv Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Første plass er skruf original portion og på delt andre plass ned johnny er general løs Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hvorfor liker dere ikke at snusen renner? Jeg har ikke fått med meg noen skikkelige svar, enda jeg tror jeg har spurt en gang før...Hvorfor begynne da? Jeg ser ingen grunn i hvertfall. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Montecristo ftw!!! Cubansk tobakk, norsk kildevann, produsert i Sverige... Grei pris og fåes nå kjøpt også i Kiwi (Grønland i Oslo) og ikke bare Deli de Luca. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Merker ikke så mye forskjell på det norske kildevannet. I snusproduksjon vil jeg anta at 1 liter "Bare vann" fra REMA 1000 holder til produksjon av ganske mange snusbokser. Jeg tror ikke den er spesiellt dyr. Jeg kjøpte en boks på en vanlig dagligvare og betalte ikke mer enn i andre butikker. Ble faktisk positivt overrasket over prisen, selv om jeg ikke husker hva jeg gav. Langt under 80,- i hvert fall. Det er bare på bensinstasjoner de koster så mye. Butikken jeg kjøper den i er Kiwi på Vigeland, ICA på Jåttå og en bensinstasjon på Moi når jeg er på de kanter. Den siste boksen jeg kjøpte er klin umulig å åpne. Måtte bruke en nøkkel som brekkjern... Endret 11. desember 2007 av Kerrigan Lenke til kommentar
andiss Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Pose snus er sA homo General lOs :) Er i usa som sagt, snuser noe som heter skoal, hvis du vil finne mere ut om denne snusen, bare sOK pA " Skoal " pA google. Ja det er samme type snus som baseballspillere, hockey spillere osv snuser her nede. Skoal du kan fA i mange smaker feks -Spearmint -Apple -Cherry -Apple Blend -Straight long cut -Peach -Wintergreen Det er flere smaker, men orker ikke nevne alle. Noen merker nede i usa, dette er da forskjelige merker som finnes her nede i usa, og alle de merkene har fra 5-10 smaker hver, sA det er masse og velge mellom Skoal Copenhagen Kodiak Hawken Rooster Silver Creek Timberwolf Gold River pA dette bilder er det bilder av SKOAL, du kan se noen av de forskjelige smakene her BlA boks = Spearmint rOd boks = Cherry Brun = Straight long cut GrOnn = Wintergreen Den siste husker jeg ikke i farta den mOrke grOnne jaja for de som er interisert og prOve. Er litt annerledes snus, pga du puttern den i underleppa, og du mA spytte en del, men anbefales pA det sterkeste, personelig gleder jeg meg til A komme til norge igjen A starte med General lOs igjen, den er savnet <3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Teit å kalle posesnus homo. Det finnes mange praktiske årsaker til å bruke det, f.eks. brune fingre, hygiene, dårlig tid, ikke flink til å bake... Ikke kall folk for homo. PS. Æ...Ø..Å = AE OE AA Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Pose snus er sA homo Skoal du kan fA i mange smaker feks -Spearmint -Apple -Cherry -Apple Blend -Straight long cut -Peach -Wintergreen Men snus med alskens fruktsmaker er ikke homo? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nyskjerrighet og kjedsomhet xD Jeg startet litt pga rublings forresten Pffft.. den må du stikke lengre oppi ræva Effectiv: Har du snus? Meg: Nei, ikke nå. Effektiv: Skal vi kjøpe? xD Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg så også at de hadde Montecristo på Rimi på byporten. Den kostet det samme som alle andre bokser. Selger de vanlig snus i USA? Trodde de bare hadde snuff og chew. tobacco jeg. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Nyskjerrighet og kjedsomhet xD Jeg startet litt pga rublings forresten Pffft.. den må du stikke lengre oppi ræva Effectiv: Har du snus? Meg: Nei, ikke nå. Effektiv: Skal vi kjøpe? xD Det var jo ikke sååååånn ^^. Meg: Har du med deg snus? Rublings: Nei jeg er tom.... Meg: Skal du kanskje kjøpe sånn at jeg kan få prøve? rublings: Okei da... Lucky strike eller nick and johny? meg: *Se ut som et spørsmålstegn * Endret 11. desember 2007 av Effectiv Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Da sier man: "Nick and Johnny, takk" Lenke til kommentar
rublings Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Skulle gitt deg 2 Skruf Sterk med første gang. Da hadde du aldri nærmet deg snus igjen Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Altså posesnus er og blir jente snus, renner mer, smaker mindre og ser femi ut. Prøv General løs en uke, så går dere aldri tilbake til bleiene deres. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nå blir det snart tur til sverige for og hamstre litt før prisene stiger Montecristo FTW Lenke til kommentar
drz Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Altså posesnus er og blir jente snus, renner mer, smaker mindre og ser femi ut. Prøv General løs en uke, så går dere aldri tilbake til bleiene deres. Eller bare at porsjonssnus er mer fornuftig når du er på jobb/skole etc. Steder hvor det ikke ser så fryktelig tøft ut om du har en snusleppe fra andre dimensjoner. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Skulle gitt deg 2 Skruf Sterk med første gang.Da hadde du aldri nærmet deg snus igjen Thats True Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Altså posesnus er og blir jente snus, renner mer, smaker mindre og ser femi ut. Prøv General løs en uke, så går dere aldri tilbake til bleiene deres. For det første, hvorfor er det femi at posene renner? Og for det andre så smaker jo løs mye mildere en porsjon. Og det at det ikke synes like mye som løs er jo bare positivt og ikke noe femi. Jeg liker selv begge deler veldig godt, men bruker porsjon mest fordi det er mye mer praktisk i en hverdag. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Altså posesnus er og blir jente snus, renner mer, smaker mindre og ser femi ut. Prøv General løs en uke, så går dere aldri tilbake til bleiene deres. Tsss posesnus er genialt i mangen sammenhenger. Skole, jobb og bussen. Det er ikke så veldig mangen som liker at jeg sitter og baker en stor skruf løs på bussen, så da er det mye lettere å bare dra ut en liten posjonsnus og stappe oppi Renner posesnus? Nei. Smuldrer den opp? Nei. Kan den smake godt? Ja. Har man flere muligheter på vanlige butikker? Ja. Hmmm Valget er litt enkelt for meg Men er enig med at løs smaker utrolig digg. Spesielt den følelsen av å sitte og bake seg en mens man ser en film på lørdagskvelden. huff ingenting bedre en det Skulle gitt deg 2 Skruf Sterk med første gang.Da hadde du aldri nærmet deg snus igjen Thats True Tssss im a MAN! I can handle shit like that Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Altså posesnus er og blir jente snus, renner mer, smaker mindre og ser femi ut. Prøv General løs en uke, så går dere aldri tilbake til bleiene deres. Jeg har snust General løs fast i et år, så og si uten unntak. Og jeg er i den situasjonen at jeg for det meste snuser porsjon nå. Og liker det. Utrolig praktisk når det kommer til skole og jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg