Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kamerat hadde kjøpt seg en General på et LAN. Jeg smakte det, men syntes ikke noe veldig om det. Jeg ble altfor svimmel til at det var behagelig. Etter at jeg prøvde noen flere snus, ble det bare bedre og bedre. Så kjøpte jeg min første boks selv. Siden da har forbruket steget jevnt og trutt.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Må nok en gang få lov å anbefale Monte Cristo. Om det er slik det blir skrevet.

Herlig snus!

 

Ja, jeg må prøve den en gang. Jeg bare får ikke meg selv til å prøve et nytt merke når jeg vet jeg liker general så godt! Må bare ta en sjanse en gang da! Har nemlig angst for forandringer! :!:

Lenke til kommentar
Må nok en gang få lov å anbefale Monte Cristo. Om det er slik det blir skrevet.

Herlig snus!

 

Ja, jeg må prøve den en gang. Jeg bare får ikke meg selv til å prøve et nytt merke når jeg vet jeg liker general så godt! Må bare ta en sjanse en gang da! Har nemlig angst for forandringer! :!:

Og du kaller deg selv gambler:P

Lenke til kommentar
Må nok en gang få lov å anbefale Monte Cristo. Om det er slik det blir skrevet.

Herlig snus!

Montecristo er en herlig snus. Har egentlig sluttet, men jeg fikk en Montecristo her forleden dag. Nydelig snus.

 

Renner lite, har god smak (smaker faktisk krydder når du slikker deg bak tenna) og den er passe sterk.

 

Bare synd den er dyrere enn vanlig snus, noe som er forståelig nok. Koster den ikke 80 kr?

Lenke til kommentar
Må nok en gang få lov å anbefale Monte Cristo. Om det er slik det blir skrevet.

Herlig snus!

 

Ja, jeg må prøve den en gang. Jeg bare får ikke meg selv til å prøve et nytt merke når jeg vet jeg liker general så godt! Må bare ta en sjanse en gang da! Har nemlig angst for forandringer! :!:

Og du kaller deg selv gambler:P

 

Haha, sant nok. Får vel kjøpe en på vei hjem fra jobb idag! Selger de den bare på Deli De Luca? Jeg syntes jeg så den på Rimi en gang ved Oslo S.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...