Koffert Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg begynte av helsemessige årsaker. All røykinga mi begynte å gå hardt utover luftveiene, så noe måtte gjøres. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 "Snus lol! Få smake!" Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Nyskjerrighet og kjedsomhet xD Jeg startet litt pga rublings forresten Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Gruppepress Neida, jeg synes smaken er veldig god, enkelt og greit Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) En kamerat hadde kjøpt seg en General på et LAN. Jeg smakte det, men syntes ikke noe veldig om det. Jeg ble altfor svimmel til at det var behagelig. Etter at jeg prøvde noen flere snus, ble det bare bedre og bedre. Så kjøpte jeg min første boks selv. Siden da har forbruket steget jevnt og trutt. Endret 9. desember 2007 av Olum Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er det flere enn meg som har vært i sverige i helgen for å hamstre snus før prisene går opp eller? :!: Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Må nok en gang få lov å anbefale Monte Cristo. Om det er slik det blir skrevet. Herlig snus! Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Må nok en gang få lov å anbefale Monte Cristo. Om det er slik det blir skrevet. Herlig snus! Ja, jeg må prøve den en gang. Jeg bare får ikke meg selv til å prøve et nytt merke når jeg vet jeg liker general så godt! Må bare ta en sjanse en gang da! Har nemlig angst for forandringer! :!: Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kjøp deg en General og en Monte Cristo, så er du sikret. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Må nok en gang få lov å anbefale Monte Cristo. Om det er slik det blir skrevet. Herlig snus! Ja, jeg må prøve den en gang. Jeg bare får ikke meg selv til å prøve et nytt merke når jeg vet jeg liker general så godt! Må bare ta en sjanse en gang da! Har nemlig angst for forandringer! :!: Og du kaller deg selv gambler:P Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 "Snus lol! Få smake!" WORD :!: Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Snus er godt. Åå? *Inn på butikken å kjøpe* Jaha, det var det. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er det flere enn meg som har vært i sverige i helgen for å hamstre snus før prisene går opp eller? :!: går prisen opp? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ikke så veldig masse opp, men den går jo opp. Uansett så kan dere jo hamstre over nyttår også da. Det blir jo ikke dyrere der. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=173342 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Må nok en gang få lov å anbefale Monte Cristo. Om det er slik det blir skrevet. Herlig snus! Montecristo er en herlig snus. Har egentlig sluttet, men jeg fikk en Montecristo her forleden dag. Nydelig snus. Renner lite, har god smak (smaker faktisk krydder når du slikker deg bak tenna) og den er passe sterk. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Må nok en gang få lov å anbefale Monte Cristo. Om det er slik det blir skrevet. Herlig snus! Montecristo er en herlig snus. Har egentlig sluttet, men jeg fikk en Montecristo her forleden dag. Nydelig snus. Renner lite, har god smak (smaker faktisk krydder når du slikker deg bak tenna) og den er passe sterk. Bare synd den er dyrere enn vanlig snus, noe som er forståelig nok. Koster den ikke 80 kr? Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Må nok en gang få lov å anbefale Monte Cristo. Om det er slik det blir skrevet. Herlig snus! Ja, jeg må prøve den en gang. Jeg bare får ikke meg selv til å prøve et nytt merke når jeg vet jeg liker general så godt! Må bare ta en sjanse en gang da! Har nemlig angst for forandringer! :!: Og du kaller deg selv gambler:P Haha, sant nok. Får vel kjøpe en på vei hjem fra jobb idag! Selger de den bare på Deli De Luca? Jeg syntes jeg så den på Rimi en gang ved Oslo S. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg har ALDRI likt Nickandjohnny porsjon før, men idag var den himmelsk! Nå ligger den på en fin delt 2 plass Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hva ligger på første plass da? Lenke til kommentar
krroold Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Idag kjøpte jeg meg et par bokser General Sterk White Portion. Var en fin snus som minnet om Onyx. Den ligger også pent i boksen. Effekten og smaken er helt grei. Den renner en del, men det synes jeg alt av General gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg