Effectiv Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Den er jo ikke sterk? Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 den er mye større en vanlig da så, er sterkere enn skruf stark for meg i alle fall, Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg har sluttet å røyke, og gått helt over til snus. Tror nesten jeg skal slutte med snus også, men nå i vintermørket er det ingenting som å bake seg en god tønne og kose seg med en god film. Jeg har nylig gått over fra General til (Nick and) Johnny, med en kort tur innom Skruf. Det som irriterer meg så grenseløst med Nick and Johnny er at snusen er så smuldrete og sølete, i alle fall sammenliknet med General og Skruf. Å bake Skruf er jo en drøm, men smaken og lukten fremkaller nesten brekninger både hos meg og personer i nærheten... Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Skruf stark er den sterkeste i skruf-familien og sterkere enn de fleste, untatt nick(and johnny). Så jeg vet ikke hva du mener med at General Maxi er sterkere for deg? En snus kan vel ikke bli sterkere enn en annen snus på forskjellige folk? Eller har jeg missforstått noe ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvis du snuser så ofte at du ikke kjenner noe av nikotinen, så må du enten gå over til noe som gir deg mer nikotin, eller prøve å kutte ned. Det siste er nok det beste alternativet, for du blir mer avhengig jo mer nikotin snusen gir deg. Hvis du ikke bryr deg om avhengigheten, vil jeg anbefale deg å gå over til bakesnus. Posesnus er virkelig noe tull for folk som er konstant nikotin-rusa. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Skruf stark er den sterkeste i skruf-familien og sterkere enn de fleste, untatt nick(and johnny). Så jeg vet ikke hva du mener med at General Maxi er sterkere for deg? En snus kan vel ikke bli sterkere enn en annen snus på forskjellige folk? Eller har jeg missforstått noe ? Hvis jeg ikke tar helt feil så er inneholder en boks General Maxi tolv poser, og de tolv posene er dobbelt så store som vanlige poser. Det er da plass til dobbelt så mye nikotin. Og man kan sammenligne det med å ta to porsjoner samtidig. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 MEN, hvorfor sier man at NJ er sterkere da? Vet at maxi er store, men man får vel ikke mere effekt av 2 stk generalposer en av 1 stk NJ pose? 2general merkes ikke i det hele tatt her, men NJ kan merkes på bussen om morgenen Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fordi det er snakk om nikotin pr gram snus! Jeg har aldri prøvd General Maxi noe mer enn et par ganger, og det er en stund siden, så vet ikke hvordan styrken er. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Aaaaah! Da lærte jeg noe idag og hehe men jeg har aldri merket general maxi når jeg har prøvd den. Den renner som en hore også.. Smaker ikke noe spesielt godt Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 det er jo også større flate maxi dekker jo mer under leppa så, funker iallfall bra for meg, driter egentlig i hvem som har mest niko på papiret tar det som er best for meg, det er general.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hm.. Okei, hvis jeg skal begynne med bake-snus, hvilken er best å begynne med? Da tenker jeg på hvordan bakesnus som er enkel å bake, samt at den smaker godt? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Röda Lacket er veldig lett å bake, og blir sett på som en nybegynnersnus for de som akkurat har begynt med bakingen. Smaken er helt ok. Du må nesten prøve selv og smake på den. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hm.. Okei, hvis jeg skal begynne med bake-snus, hvilken er best å begynne med? Da tenker jeg på hvordan bakesnus som er enkel å bake, samt at den smaker godt? RL e lett å bake, men smaken er ikke noe særlig. Når jeg bruker løs så dropper jeg bakinga og pakker det bare opp i leppa slik at det ikke ramler ned på tunga. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 General løs er ikke så langt ifra RL på bakeevne. Er i alle fall ikke noe problem. Det var den første jeg baket i alle fall Gikk som ein kola! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Prøvde Catch første gang i dag, faktisk. Den var herlig <3 Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Den er skikkelig herlig! Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 I mine øyne finnes det kun ett snusmerke. Og det er general. Ingen over, ingen ved siden. Den er rett å slett bare uslåelig på smak, også finnes den jo overalt! Hva var det som fikk dere til å snuse egentlig? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Stort sett nyskjerrighet. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Stort sett nyskjerrighet. Nyskjerrighet ja, min første var en boks Onyx jeg kjøpte her i April rett etter at jeg fylte 18. Ble litt svimmel og småkvalm første gangen. Andre gangen ble jeg bare avslappet. Nå har jeg en pris i leppa fra jeg står opp til jeg legger meg. Eneste untaket er når jeg spiser. Men noen ganger gidder jeg ikke ta den ut. Som f.eks på jobb der vi egentlig ikke har lov å snuse. Bytter kun når jeg går på toalettet der. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg starta for å erstatte festrøykinga. Menneh, så gikk det litt skeis. Jeg ble kvalm de første 3 gangene elns, ikke bare første gangen.. Men, så er jeg tard da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg