Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sluttet å røyke, og gått helt over til snus. Tror nesten jeg skal slutte med snus også, men nå i vintermørket er det ingenting som å bake seg en god tønne og kose seg med en god film. :)

Jeg har nylig gått over fra General til (Nick and) Johnny, med en kort tur innom Skruf. Det som irriterer meg så grenseløst med Nick and Johnny er at snusen er så smuldrete og sølete, i alle fall sammenliknet med General og Skruf. Å bake Skruf er jo en drøm, men smaken og lukten fremkaller nesten brekninger både hos meg og personer i nærheten...

Lenke til kommentar

Skruf stark er den sterkeste i skruf-familien og sterkere enn de fleste, untatt nick(and johnny). Så jeg vet ikke hva du mener med at General Maxi er sterkere for deg? En snus kan vel ikke bli sterkere enn en annen snus på forskjellige folk? Eller har jeg missforstått noe ? :p

Lenke til kommentar

Hvis du snuser så ofte at du ikke kjenner noe av nikotinen, så må du enten gå over til noe som gir deg mer nikotin, eller prøve å kutte ned. Det siste er nok det beste alternativet, for du blir mer avhengig jo mer nikotin snusen gir deg. Hvis du ikke bryr deg om avhengigheten, vil jeg anbefale deg å gå over til bakesnus. Posesnus er virkelig noe tull for folk som er konstant nikotin-rusa.

Lenke til kommentar
Skruf stark er den sterkeste i skruf-familien og sterkere enn de fleste, untatt nick(and johnny). Så jeg vet ikke hva du mener med at General Maxi er sterkere for deg? En snus kan vel ikke bli sterkere enn en annen snus på forskjellige folk? Eller har jeg missforstått noe ? :p

Hvis jeg ikke tar helt feil så er inneholder en boks General Maxi tolv poser, og de tolv posene er dobbelt så store som vanlige poser. Det er da plass til dobbelt så mye nikotin. Og man kan sammenligne det med å ta to porsjoner samtidig.

Lenke til kommentar
Hm.. Okei, hvis jeg skal begynne med bake-snus, hvilken er best å begynne med? Da tenker jeg på hvordan bakesnus som er enkel å bake, samt at den smaker godt? :)

RL e lett å bake, men smaken er ikke noe særlig.

Når jeg bruker løs så dropper jeg bakinga og pakker det bare opp i leppa slik at det ikke ramler ned på tunga.

Lenke til kommentar
Stort sett nyskjerrighet.

Nyskjerrighet ja, min første var en boks Onyx jeg kjøpte her i April rett etter at jeg fylte 18. Ble litt svimmel og småkvalm første gangen. Andre gangen ble jeg bare avslappet. Nå har jeg en pris i leppa fra jeg står opp til jeg legger meg. Eneste untaket er når jeg spiser. Men noen ganger gidder jeg ikke ta den ut. Som f.eks på jobb der vi egentlig ikke har lov å snuse. Bytter kun når jeg går på toalettet der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...