Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Trodde faktisk South State smakte sitron jeg...klarer ikke å kjenne igjen smaken. Men er jævlig sterk smak. (Porsjon)

Problemet med South s. er at den renner som et jævla helvete. Boksen er kul, men der stopper det. Drittsnus

Når ble det et problem? Deilig å kose seg med den salte smaken.

Når du har en foss i leppa så er det et problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg liker Nick (And johnny) best, kan ikke fordra lukta og smaken til General. :S

Latterlig påstand. General lukter nå ihvertfall godt imotsetning til Nick and Johnny. Det er jeg sikker på at de fleste her på forumet er enige med meg i. Når det skal sies så er muligens nick and johnny mye sterkere på nikotinen enn general, men så har nå general en mye bedre smak og lukt.

Lenke til kommentar
Jeg liker Nick (And johnny) best, kan ikke fordra lukta og smaken til General. :S

Latterlig påstand. General lukter nå ihvertfall godt imotsetning til Nick and Johnny. Det er jeg sikker på at de fleste her på forumet er enige med meg i. Når det skal sies så er muligens nick and johnny mye sterkere på nikotinen enn general, men så har nå general en mye bedre smak og lukt.

Latterlig er det vel ikke, kan jo godt hende at han syntes den er bedre. Og er det snakk om porsjon (orker ikke lete) så er jeg enig, General porsjon er nok noe de jævligste i snus verden :p

Lenke til kommentar
Verden hadde vært et kaldt sted for en fattig fyr som meg som ikke har mere en 25 kr på kortet :ph34r: Takk gud for tullinger :D Men har noen her smakt Ettan Portion? ikke White men vanlig portion.

Takk gud for at snusskapet/tobbaksburet er bak meg nå jeg er på jobb. Slipper sånne greier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Verden hadde vært et kaldt sted for en fattig fyr som meg som ikke har mere en 25 kr på kortet :ph34r: Takk gud for tullinger :D Men har noen her smakt Ettan Portion? ikke White men vanlig portion.

Ja, kjøpte min første Ettan porsjon for et par dager siden. Den falt virkelig i smak. Renner aldri.

Lenke til kommentar

Okei, hva skal jeg gjøre når jeg ikke kjenner pose-snus lengre, og jeg har ikke lyst til å begynne med bake. Har 2 snuser i nå samtidig, men det blir liksom ikke det samme.

Bruker Nick & Johnny atm, er det noe som er sterkere? Eller bedre? N&J renner jo utrolig mye, og smaker ikke akkurat himmel. Noen tips? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...