emeritus Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Trodde faktisk South State smakte sitron jeg...klarer ikke å kjenne igjen smaken. Men er jævlig sterk smak. (Porsjon) Problemet med South s. er at den renner som et jævla helvete. Boksen er kul, men der stopper det. Drittsnus Når ble det et problem? Deilig å kose seg med den salte smaken. Når du har en foss i leppa så er det et problem. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Testa Göteborgs Ràpe i dag, Litt rar lukt. ikke store smaken i den heller. Lenke til kommentar
Leif1990 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg liker Nick (And johnny) best, kan ikke fordra lukta og smaken til General. :S Latterlig påstand. General lukter nå ihvertfall godt imotsetning til Nick and Johnny. Det er jeg sikker på at de fleste her på forumet er enige med meg i. Når det skal sies så er muligens nick and johnny mye sterkere på nikotinen enn general, men så har nå general en mye bedre smak og lukt. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Fikk tak i Mocca Lakris og General på 7/11 i går, må si at Mocca ikke stilte helt opp til forventingene. Alle skryter over smaken, men må si at General og Röda Läcket er favoritten.. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg liker Nick (And johnny) best, kan ikke fordra lukta og smaken til General. :S Latterlig påstand. General lukter nå ihvertfall godt imotsetning til Nick and Johnny. Det er jeg sikker på at de fleste her på forumet er enige med meg i. Når det skal sies så er muligens nick and johnny mye sterkere på nikotinen enn general, men så har nå general en mye bedre smak og lukt. Latterlig er det vel ikke, kan jo godt hende at han syntes den er bedre. Og er det snakk om porsjon (orker ikke lete) så er jeg enig, General porsjon er nok noe de jævligste i snus verden Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nå er jo smak ganske subjektivt da. Så om noen hater General, så behøver nødvendigvis ikke alle å hate den. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg kjøpte årets billigste snus i dag 1 boks general løs, 1 boks ettan løs og en boks Skruf portion for 15 kr :) Hehehe Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Og du har ikke tenkt til å fortelle oss hvordan du fikk tak i snusen så billig? eBay? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg kjenner folk haha neida. En tulling på skolen som stjeler 8 snus hver gang han er på butikken Han solgte 1 for 120 kr, så han hadde tjent litt på det, så jeg fikk 3 VELDIG billig haha.. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 hva hadde vel verden vert uten tullinger? :o Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Verden hadde vært et kaldt sted for en fattig fyr som meg som ikke har mere en 25 kr på kortet Takk gud for tullinger Men har noen her smakt Ettan Portion? ikke White men vanlig portion. Endret 7. desember 2007 av Effectiv Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Verden hadde vært et kaldt sted for en fattig fyr som meg som ikke har mere en 25 kr på kortet Takk gud for tullinger Men har noen her smakt Ettan Portion? ikke White men vanlig portion. Takk gud for at snusskapet/tobbaksburet er bak meg nå jeg er på jobb. Slipper sånne greier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Verden hadde vært et kaldt sted for en fattig fyr som meg som ikke har mere en 25 kr på kortet Takk gud for tullinger Men har noen her smakt Ettan Portion? ikke White men vanlig portion. Ja, kjøpte min første Ettan porsjon for et par dager siden. Den falt virkelig i smak. Renner aldri. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Okei, hva skal jeg gjøre når jeg ikke kjenner pose-snus lengre, og jeg har ikke lyst til å begynne med bake. Har 2 snuser i nå samtidig, men det blir liksom ikke det samme. Bruker Nick & Johnny atm, er det noe som er sterkere? Eller bedre? N&J renner jo utrolig mye, og smaker ikke akkurat himmel. Noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Du kan jo slutte? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Du kan jo slutte? Neei. Liker rett og slett å snuse. Deilig når man ikke gidder å gå og lage seg mat osv! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvordan kan du like å snuse når du ikke kjenner noe? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Du kan jo slutte? Neei. Liker rett og slett å snuse. Deilig når man ikke gidder å gå og lage seg mat osv! Ta deg noen dager uten snus. 3-4 dager skulle hjelpe litt. en måned enda mer:P Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvordan kan du like å snuse når du ikke kjenner noe? Godt spørsmål egentlig. Kjenner trangen til å ta en ny når jeg ikke har mat eller lignende i nærheten. Kanskje jeg er avhengig av snus, rett og slett? Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 prøv general maxi porsjon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg