Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde faktisk South State smakte sitron jeg...klarer ikke å kjenne igjen smaken. Men er jævlig sterk smak. (Porsjon)

Problemet med South s. er at den renner som et jævla helvete. Boksen er kul, men der stopper det. Drittsnus

Når ble det et problem? Deilig å kose seg med den salte smaken.

Lenke til kommentar

Åh, digg med snustråd. Husker fortsatt min første "pris". Håndballturnering i kortadala, sverige. Etter en kamp gikk jeg og noen venner ut, fant ut at vi skulle spleise på en general portion. Satte oss i boblebadet på hotellet, med hver vår pris i leppa. Det var litt av en introduksjon til snus, og siden den dag har jeg fast en general-boks i lomma. Nå, noen år senere er det løs. Men dog, er jeg trofast til merket som snudde livet (og økonomien) på hodet! :whistle:

Elias.

Lenke til kommentar
Åh, digg med snustråd. Husker fortsatt min første "pris". Håndballturnering i kortadala, sverige. Etter en kamp gikk jeg og noen venner ut, fant ut at vi skulle spleise på en general portion. Satte oss i boblebadet på hotellet, med hver vår pris i leppa. Det var litt av en introduksjon til snus, og siden den dag har jeg fast en general-boks i lomma. Nå, noen år senere er det løs. Men dog, er jeg trofast til merket som snudde livet (og økonomien) på hodet! :whistle:

Elias.

:!:

Det første jeg tok var Skruf Tranebær. Gru og smerte! Kan ikke tro jeg likte smaken da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...