Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har aldri smakt Ettan før. Hva smaker den? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har aldri smakt Ettan før. Hva smaker den? Litt som Probe Whiskey men lukter helt annerledes. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har aldri smakt Ettan før. Hva smaker den? Den smaker slik som snus skal smake, snus. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Syns Ettan er ganske lik Røda Lacket jeg egentlig. Men fortsatt en god snus, bak General og Göta. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hva syns folket om Kronan? Selv liker jeg den veldig godt! God smak, god lukt! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har ikke smakt den som jeg kan huske. Er vanskelig å få tak i:S Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg liker Nick (And johnny) best, kan ikke fordra lukta og smaken til General. :S Lenke til kommentar
Tuffey Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nick and Johnny finnes i både løs og porsjon right? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nick and Johnny finnes i både løs og porsjon right? Ja. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Trodde faktisk South State smakte sitron jeg...klarer ikke å kjenne igjen smaken. Men er jævlig sterk smak. (Porsjon) Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Trodde faktisk South State smakte sitron jeg...klarer ikke å kjenne igjen smaken. Men er jævlig sterk smak. (Porsjon) Problemet med South s. er at den renner som et jævla helvete. Boksen er kul, men der stopper det. Drittsnus Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kan godt være, men er for sterk smak. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Haha, prøvde RL løs i dag. Var som gjørme på boks. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kan godt være, men er for sterk smak. smaken er vel helt grei den? Hva synes dere andre? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Syns ikke den smakte noe som helst. Ikke rant den noe, ikke smakte den noe, ikke kjente jeg noe av den. I mine øyne en veldig dårlig snus. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kan godt være, men er for sterk smak. smaken er vel helt grei den? Hva synes dere andre? Smakte jo dårlig sitron. Litt for sterk smak imo. Ble litt for mye. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Pose generelt samker ikke særlig godt (bortsett fra onyx og old viking, hawk) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Trodde faktisk South State smakte sitron jeg...klarer ikke å kjenne igjen smaken. Men er jævlig sterk smak. (Porsjon) Problemet med South s. er at den renner som et jævla helvete. Boksen er kul, men der stopper det. Drittsnus Når ble det et problem? Deilig å kose seg med den salte smaken. Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Åh, digg med snustråd. Husker fortsatt min første "pris". Håndballturnering i kortadala, sverige. Etter en kamp gikk jeg og noen venner ut, fant ut at vi skulle spleise på en general portion. Satte oss i boblebadet på hotellet, med hver vår pris i leppa. Det var litt av en introduksjon til snus, og siden den dag har jeg fast en general-boks i lomma. Nå, noen år senere er det løs. Men dog, er jeg trofast til merket som snudde livet (og økonomien) på hodet! Elias. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Åh, digg med snustråd. Husker fortsatt min første "pris". Håndballturnering i kortadala, sverige. Etter en kamp gikk jeg og noen venner ut, fant ut at vi skulle spleise på en general portion. Satte oss i boblebadet på hotellet, med hver vår pris i leppa. Det var litt av en introduksjon til snus, og siden den dag har jeg fast en general-boks i lomma. Nå, noen år senere er det løs. Men dog, er jeg trofast til merket som snudde livet (og økonomien) på hodet! Elias. :!: Det første jeg tok var Skruf Tranebær. Gru og smerte! Kan ikke tro jeg likte smaken da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg