WD40 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg syntes Ettan lukta kumøkk før men nå snuser jeg den fast Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ettan lukter og smaker kumøkk, ja. Men den er ikke så ille når du har hatt den i kjeften en stund. Snakker på bakgrunn av erfaringer med porsjonssnusen. Men jeg synes den er i svakeste laget. Jeg prøvde Onico i dag. Den hadde en søtlig smak, som en roseduft. Ikke helt kledelig for snus. Konsistensen var som gjørme. Mer finhakket har jeg ikke sett. Og selvsagt: null effekt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Eit av kravene til ein sånn tråd er at det ikkje blir noko off-topic-diskusjon, SO og liknande. Nokre innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Æsj fy faen det var en vond tanke. Det er ikke det minste vondt. Hvis du SOVER med snusen derimot, da kan du ikke gå. Seriøst, snakker av erfaring. Snakker vi dumt stunt i fylla? o.O baah!. HATER og sovne med snus, vokner opp svimmel som FAEN, forige gang hadde jeg heller INGEN følelser i heele ansiktet, etter at jeg sovna med snus. Var edru siden dette var midt i uka Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Når vi ikke har si det tråden havner alt bullshitt i forskjellige tråder. Hva synes folket om gøteborg? Virker ikke så populær? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg synes den er veldig god. Normal styrke og utrolig god smak. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Gøterborg white portion er elsk. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Den liker jeg også. Er utrolig nok veldig få jeg kjenner som pleier å kjøpe den. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg kjøper den nesten alltid. har den nå. Pleier og bytte fordi jeg aldri vil bli lei den:P Den lukter litt som furu elns:P Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg syntes den lukter som te. Bedre lukt enn rompe-Skruf i hvertfall. Den lukten tåler jeg bare ikke. Høres kanskje litt "pinglete" ut dette her, men når jeg hiver ut en Skruf fra leppen så må jeg ofte ta meg sammen for ikke å brekke meg når jeg svelger den der sausen. Skruf er en herlig snus når den ligger i leppen, ikke så gal om den renner litt heller, men lukten og smaken etter du har kastet den ut? Helt grusomt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 baah!. HATER og sovne med snus, vokner opp svimmel som FAEN, forige gang hadde jeg heller INGEN følelser i heele ansiktet, etter at jeg sovna med snus. Var edru siden dette var midt i uka Ehh? Jeg mente forhuden da, sovner hele tia med snusen i kjeften, ikke noe problem det. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Snus i forhuden, hva faen. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 baah!. HATER og sovne med snus, vokner opp svimmel som FAEN, forige gang hadde jeg heller INGEN følelser i heele ansiktet, etter at jeg sovna med snus. Var edru siden dette var midt i uka Ehh? Jeg mente forhuden da, sovner hele tia med snusen i kjeften, ikke noe problem det. Det er det for meg I forhuden?! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 baah!. HATER og sovne med snus, vokner opp svimmel som FAEN, forige gang hadde jeg heller INGEN følelser i heele ansiktet, etter at jeg sovna med snus. Var edru siden dette var midt i uka Ehh? Jeg mente forhuden da, sovner hele tia med snusen i kjeften, ikke noe problem det. Hvis ikke det var ironi/løgn er du farlig syk. Hvis du har snus på tissen så har du big problems, boy Lenke til kommentar
Holten Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Lukter useriøsitet her Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vel han er ikke alene for å si det slik.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Denne tråden utvikler seg mer og mer til ekkel lesning. Dere som driver med slikt gris kan godt holde det inni dere for min del, hvertfall! Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Denne tråden utvikler seg mer og mer til ekkel lesning. Dere som driver med slikt gris kan godt holde det inni dere for min del, hvertfall! helt enig med deg Leaf. denne tråden har blitt grisete Endret 5. desember 2007 av Exiztzor Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Og at folk forer OT-en gjør det ikke bedre. Inklusivt meg selv. Tror jeg går for en boks Ettan i morgen! Hoho. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Tror jeg går for en boks Ettan i morgen! Hoho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg