Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Merket nå plutselig at tannkjøttet på ventre siden har blitt tynnere og trekket seg litt tilbake. Er dette noe er permanent hos meg nå, eller vil det forsvinne om jeg hadde sluttet å snuse?

Om det akkurat har skjedd, så kan det tenkes det vil trekke seg tilbake. Men om du snuser lenger er det definitivt permanent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det farlig å onanere med snus? Siden jeg har hørt at snus tetter blodårene litt eller noe og når man har en boner så har jo det mye å gjøre med blod... (?)

Pussig at du spør, jeg bruker å ta ut prisen før jeg runker og putte den opp igjen når jeg er ferdig. Fordi, nikotin får jo pulsen til å bli lavere, hjertet roer seg ned osv, og ved utløsning fyker blodet fra penis ut i en heidundrades fart, å da er det jo best å ha maks speed på blodpumpa :p Jeg syntes hvertfall det er best å ta den ut under slike aktivitetet, men tror ikke det er farlig.

Wiki: Nikotin trekker sammen muskulaturen i blodåreveggen og reduserer blodgjennomstrømningen

Endret av WD40
Lenke til kommentar
Er det farlig å onanere med snus? Siden jeg har hørt at snus tetter blodårene litt eller noe og når man har en boner så har jo det mye å gjøre med blod... (?)

Pussig at du spør, jeg bruker å ta ut prisen før jeg runker og putte den opp igjen når jeg er ferdig. Fordi, nikotin får jo pulsen til å bli lavere, hjertet roer seg ned osv, og ved utløsning fyker blodet fra penis ut i en heidundrades fart, å da er det jo best å ha maks speed på blodpumpa :p Jeg syntes hvertfall det er best å ta den ut under slike aktivitetet, men tror ikke det er farlig.

Wiki: Nikotin trekker sammen muskulaturen i blodåreveggen og reduserer blodgjennomstrømningen

Vil tro at det ikke hjelper noe særlig. Du har fortsatt nikotin i blodet. Det beste er nok å ikke snuse i tiden før man planlegger en ronk!

Lenke til kommentar

Nå har jeg testet ettan og general onyx.

Ettan synes jeg luktet og smaket jævlig, men alt i alt så funket den greit.

General Onyx prøvde jeg også her en dag. Den har et kult design og posene ligger pent i boksen. Det er smak av lakris, men slikt merker jeg sjeldent uansett. Synes dette var en god snus. Jeg brukte dessverre opp boksen på en dag. Egentlig bruker jeg rundt 2 bokser i uka, men nå ble det mer.

Synes fortsatt Skruf er best.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...