BakerHansen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Om du ikke har noe i mot å svare Sideburns, hvorfor prøver du å slutte? Pengene? Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Onico er jo ikke så ille, den smaker godteri. Hadde de klart å lage en nikotinfri snus, med litt størrelse(type vanlig porsjon++) uten godteri smaken hadde det ikke vært noen tvil om hva jeg hadde kjøpt hvertfall. Trenger bare å ha noe som kjennes ut som snus i leppen, så onico funker egentlgi greit for meg Lenke til kommentar
jaegermeister Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 et trix for å slutta me snus e å legge ein ørepropp(!) oppi funke fett for dei som ikkje er avhengig av nikotinet, men å ha noko oppi leppa:D Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 et trix for å slutta me snus e å legge ein ørepropp(!) oppi funke fett for dei som ikkje er avhengig av nikotinet, men å ha noko oppi leppa:D Slik gul skumgummi? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du får jo kjøpt luresnus i butikken. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er nok litt billigere med andre alternativ enn nikotinfri snus. Lenke til kommentar
jaegermeister Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 et trix for å slutta me snus e å legge ein ørepropp(!) oppi funke fett for dei som ikkje er avhengig av nikotinet, men å ha noko oppi leppa:D Slik gul skumgummi? jess! eg og ein kamerat prøvte det ei stund, og de funka fett, det + at det er jo jysla billeg Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 er sikkert et eller annet jævla rusende og farlig stoff i XD Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det smaker nok vidunderlig. Lenke til kommentar
drz Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvordan klarer du å bli avhengig av snus i seg selv men ikke nikontinet? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvordan klarer du å bli avhengig av snus i seg selv men ikke nikontinet? Gammel vane er vond å vende. Er man vandt med å ha noe under leppen hele tiden, så vender man seg til det. Og da er det vanskelig å avvende seg det. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvordan klarer du å bli avhengig av snus i seg selv men ikke nikontinet? Referer du til ørepropper, tyggis og slikt som man ligger i leppen bare for å "snuse" uten nikotin? Det gjør man i håp om å stoppe nikotin-avhengigheten. Om det var det du mente.. De fleste liker å ha noe i leppen, men det er nikotinen som gir deg "den gode følelsen" og samtidig gjør deg avhengig. Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Må vi diskutere Slutting her i Snustråden? Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 ganske logisk egentlig Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Å snakke om slutting i en snustråd? Den er jo laget for anbefalinger av snus osv. ? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Å snakke om slutting i en snustråd?Den er jo laget for anbefalinger av snus osv. ? Da vil jeg anbefale Skruf Sterk. Men Denne tråden er laget for å diskutere snus, og alle aspekter rundt det. Dette stod i førsteposten. Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 nei Etter ønsker er v3 nå stengt, og jeg lager derfor en ny. Denne tråden er laget for å diskutere snus, og alle aspekter rundt det. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg har funnet ut av snusnig på vinteren ikke er i nerheten så godt som å snus i sommer og sol Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Å snakke om slutting i en snustråd?Den er jo laget for anbefalinger av snus osv. ? Da vil jeg anbefale Skruf Sterk. Men Denne tråden er laget for å diskutere snus, og alle aspekter rundt det. Dette stod i førsteposten. nei Etter ønsker er v3 nå stengt, og jeg lager derfor en ny. Denne tråden er laget for å diskutere snus, og alle aspekter rundt det. Jaja, bøyer meg i støvet Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Merket nå plutselig at tannkjøttet på ventre siden har blitt tynnere og trekket seg litt tilbake. Er dette noe er permanent hos meg nå, eller vil det forsvinne om jeg hadde sluttet å snuse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg