marlboro! Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Prøvde snus for første gang i dag, Skruf lös original.. I de første sekundene føltes det som noe jeg vil kalle en slags orgasme (), men ble fort så kvalm og svimmel at jeg tok den ut... Noe jeg enda er det er helt normalt da man prøver snus for første gang Hvor lenge? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jaja, jeg har røyka nå 20 om dagen, alene. Og når jeg gjør det så merker jeg ikke suget på snus Derfor skal jeg slutte, har 10 røyk igjen. Hadde 20 for noen timer siden. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Prøvde snus for første gang i dag, Skruf lös original.. I de første sekundene føltes det som noe jeg vil kalle en slags orgasme (), men ble fort så kvalm og svimmel at jeg tok den ut... Noe jeg enda er det er helt normalt da man prøver snus for første gang Hvor lenge? man blir svimmel av sin første snus og noen til man venner seg til det etterhvert. er forskjellig fra person til person Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 også kommer det ann på om du er mett eller ikke, hvor stor du osv. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvor lang tid det går mellom hver gang du snuser. Mange faktorer som spiller inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Mange foretrekker ettermiddagssnusen, men jeg foretrekker faktisk førfrokostsnusen. Det er definitivt den som gir best rus. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Helt enig. Er så deilig å ta seg en rett etter du har våkna seint en helg. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Fy faen, hvordan går det ann å slutte å snuse? Trenger hjelp, prøvde i et par dager, men klarte det rett og slett ikke.. Problemet mitt er at jeg har en prell i konstant, derfor er det jo drit vanskelig å slutte.. Noen råd? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 pørv med å putte litt tyggegummi oppi der så skal det nok funke etterhvert og være bestemt på å ikke ha prell oppi mer enn en prell eller to om dagen altså en halvtime per prell . og så kutter du helt ut etter noen måneder Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ok, skal prøve.. Blir noen tunge harde månder forann meg.. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 ja prøv og vær bestemt med å slutte. det beste er å ta det over noen måneder istedenfor å slutte med en gang Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har prøvd flere ganger å kutte ut sånn med en gang, har gått dårlig.. Utrulig iriterende når kamerater står å frister med boksen, og spør om jeg vil ha.. Takk for rådet foresten.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har prøvd flere ganger å kutte ut sånn med en gang, har gått dårlig.. Utrulig iriterende når kamerater står å frister med boksen, og spør om jeg vil ha.. Takk for rådet foresten.. Lykke til da. Og håper vi ikke sees her igjen. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hehe.. Takk takk.. Har ikke vært i denne tråden på lenge faktisk, men trengte råd til å slutte.. Har lenge hatt planer om å slutte men, er mer bestemt nå.. Lenke til kommentar
drz Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Et annet triks kan være og kjøpe den nikotinfrie snusen til 30 kr boksen. Istedet for tyggegummi Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 jeg vil anbefale tyggis fremfor onico. PUNKTUM Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Why? Har prøvd verken Onico eller Choise, men hvorfor tyggis i stede? Har jo ikke smaken. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 onico smaker som rompehullet til rompehullet til et esel! MAO: Ikke serlig godt. Eneste ulempen med tyggis er at den er glatt og ikke kjennes ut som snus, noe onico delvis gjør:( tanken er god, men... gi onico litt mer tid å håp på at de utvikler smaken mer. Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 syns ikke onico smaker så dårlig. Må si du overdriver utrolig mye. (etter min smak selvfølgelig) Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 onico er ikke så værst til å være nikotinfri snus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg