Lurvefranzen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har ikke snusa på flere dager, har sår i leppa så det svir som faen hver gang jeg tar meg en prell Det er digg! Why, no! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har ikke snusa på flere dager, har sår i leppa så det svir som faen hver gang jeg tar meg en prell Det er digg! Why, no! Becuzz yeah! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 De rareste snusene kan få det til å svi i min leppe. Ikke Skruf, General eller sånne vanlige. N&J løs, Catch med mintsmak gjør at det svir i leppen min av og til. :] Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 er bare deilig. Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg synes det er digg me sterk snus som svir, men ikke når jeg har sår i leppa Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) ja det er godt da det svir i leppa. det har du rett i. svir litt noen ganger da je legger i en N&J Endret 29. november 2007 av Exiztzor Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dere er rare! Neida, hver sin smak. Jeg foretrekker en god løs General. Ingen over, ingen ved siden av. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 god løs general er best! menn et sår er godt Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Gode gamle General ja. den er god og best. en god gammel klassiker. blir en del general av og til ja Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Vil si at ett sår er godt når det svir, men når det faktisk bare gjør vondt (som du kanskje mener?), da er det ikke like digg lengre Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 når det svir ja Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Mora mi kom over en stabel med tomme bkser på rommet mitt. Hun leste ikke etiketten, og skjønte ikke at det var snusbokser. Men hun mente at de måtte være veldig praktiske til å ha små skruer i. *Puh* Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Mora mi kom over en stabel med tomme bkser på rommet mitt.Hun leste ikke etiketten, og skjønte ikke at det var snusbokser. Men hun mente at de måtte være veldig praktiske til å ha små skruer i. *Puh* Hvorfor ikke bare si det som det er? Og si at det med skruene var lurt:P Ingen vits å skjule det lenger, for alt du vet så vet hun det men ikke bryr seg så mye om det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noe dere burde holde dere unna, er general porsjon. Jeg mener det. Den duger BARE som løs. Jaja, kall meg fjortis snuser eller hva dere vill. men det er null effekt og etter 5 min har du ett hav av prell saft som skvalper i munnen din. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 General renner i det høyeste laget, ja. Syntes dog den gir en passelig effekt og en god smak. Men løs er klart best. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Sår som følge av snus er et sant helvete. Hadde noe slikt på sensommeren i år. Antakeligvis har det kommet seg bittelitt snus under tannkjøttet, ved den venstre fortanna. Med det første var det bare litt hovent, men etter hvert ble området helt svart, og det verket konstant, samt at det svei som satan hvis jeg prøvde å spise salt mat. For øyeblikket ser jeg at det mangler et par millimeter med tannkjøtt over den ene tanna, men har gudskjelov ikke merket til unormalt mye ising. Puss tenna! Konsekvensene av å kimse av tannpleien kan få konsekvenser. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har selv merket at tannkjøttet har trukket seg noen millimeter opp på den ene fortannen. Har slurvet drøyt mye med nettopp tannpuss i det siste, men som du sier så er det veldig lurt å pusse regelmessig. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Okei nå har jeg et spørsmål til forumets snusere, Hvor lenge har dere snusa? 2 år på meg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg