Moonshield Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Sier du som snuser grus fra hagen for å være med i gjengen. ^_^ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Finnes det en gjeng? Og, har du prøvd å snuse grus? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvordan er den nye snusen Nick and jonny? holdt meg til general hittil men tenker på å prøve den den er sterk . men den har en god smak av lakris. jeg synes den er god som snus i helgene. Smaker den lakris? Har jeg aldri merket. Det er "anis" i den snusen ja. Merkelig. Den smaker mer som "anus". OT: Fancypants! Du kan ikke ha skiftet navn! Trodde vi var fellow pants! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ah shit... nå fikk jeg dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ah shit... nå fikk jeg dårlig samvittighet. Skal se om jeg kan bli no kjent med Steffy da. Inntil videre kan du ta det med ro, men den dagen jeg heter Sunshield veit du noe er galt. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Løs smaker mye mer lakris enn porsjon. Porsjon smaker mer som Oliver Twist Original, hvis noen her har erfaring med den. Det som er digg med N&J er at leppa føles kald, uansett hvor varm snusen faktisk er stemmer det at løs smaker mer enn porsjon altså N&J N&J er føles kald ja da du legger den under leppa Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det er "anis" i den snusen ja. Merkelig. Den smaker mer som "anus". Tørr humor. Det er den eneste snusen som har virkelig "rivet" i leppen min. Prøvde en stor løs pris av den sorten. Huff! Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Finnes det en gjeng? Og, har du prøvd å snuse grus? Ja det finnes en gjeng. den heter SPLOING, og er en gjeng som ligner på vinøse vinpiker bare at det handler om snus da. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det er "anis" i den snusen ja. Merkelig. Den smaker mer som "anus". God humor. Det er den eneste snusen som har virkelig "rivet" i leppen min. Prøvde en stor løs pris av den sorten. Huff! Jeg forstår bare ikke hvordan folk kan like den smaken? Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 har ikke snusa nick siden mai!! :/ jævli god snus, mye bedre enn skruf Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg synes den kan være litt drøy. den er god når du ser på film og fest men ikke til vanlig. der er general og Gøtte overlegne. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ettan er overlegen Den knuser absolutt alt Lenke til kommentar
drz Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ettan er godt, den har en slags søtlig smak som passer veldig bra :> Må nok si jeg gleder meg til søndag, et tårn skruff stark på vei fra sverige ^^ Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ettan er overlegen Den knuser absolutt alt Enig ja! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ettan må jeg si er en veldig god snus ja! Har dessverre ikke smakt den så mye, er aldri noen av vennene mine som kjøper den - og jeg glemmer den alltid selv. Mild og god på smak, fin konsistens og passelig sterk. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Jeg syns selv Ettan smaker litt karamel Jeg ble catcha som faen i forrige uke, kommer hjem fra en kompis så skulle jeg ta av meg genseren, og vips så falt boksen ut og trillet bortover gulvet.. Jaja, etter det forklarings-scenarioet så var det egentlig helt greit , får lov så lenge jeg ikke snuser foran parentsa! Er 15 forresten Endret 29. november 2007 av Hansen Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 heldig du.. Er 18, så de kan jo ikke "kreve" noe... Men måten de reagerte når de fant ut var overaskene, de tok det veldig særiøst og var skuffa som bare det Jaja, går over etterhvert.. Truer med å ikke få bruke bilen dems mer, greit at jeg har lyst på egen uansett Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 da min mor fant ut at jeg snusa. ca et år siden hun fant ut det. da ble hun skuffa over meg. da var jeg 16 og hadde snusa siden jeg var 14 Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har ikke snusa på flere dager, har sår i leppa så det svir som faen hver gang jeg tar meg en prell Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har ikke snusa på flere dager, har sår i leppa så det svir som faen hver gang jeg tar meg en prell Det er digg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg