drz Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg tror moren min er helt ignorant. Hun er kjempegrei og omsorgsfull pluss hun kan tenne litt på noen plugger når jeg ikke gjør som hun sier. Men snus det ser hun virkelig ikke. Jeg skjønner det ikke. Var det samme når "busta" meg når jeg hadde vært ute en tur for et par år siden. Jeg trodde liksom hun hadde skjønt det når jeg kom halvfull hjem, snøvla og gikk litt ustøtt men neida. Har planer om å slutte å snuse før hun finner det ut, enklere slik (17 år gammel) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 General Løs må være den beste snusen jeg har prøvd Slår Skruf, NJ, RL, LS etc.. dumt jeg venta så lenge før jeg kjøpte meg en boks general -_- Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 ny rekord i ferrest inlegg pr. dag i snustråden? utrolig lite aktivitet for tia. Prøvde å mix'e grovsnus, skruf og general i dag (løs alle sammen) smakte faen! Sry alle general fans, skal aldri mer blande andre merker i generalen! Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 general skal brukes ene og alene thats teh way it works Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 det å blande general med andre typer er bare dumt. general har en god smak alene Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) kjeda meg (er general-fan selv) Endret 27. november 2007 av les_paul92 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Forstår deg. Noen dager føler man at man liksom er i det crazy hjørnet. En dag spiste jeg nudler til frokost! Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 nå sitter eg her med morgensunusen min:D 3 skruf sterk men er det best å ha løs om morgonen.? har liksom aldri gadda å bake på morningen:P Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 løs er alltid best! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har aldri en morra snus jeg:S' Har en buss snus though:) Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) tar som regel en snus på vei til skolen. det er den beste snusen som finnes. . morgensnus blir det bare på helger Endret 28. november 2007 av Exiztzor Lenke til kommentar
Tuffey Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvordan er den nye snusen Nick and jonny? holdt meg til general hittil men tenker på å prøve den Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Sterk, men ikke så veldig god etter min mening helt grei altså, men ikke i nærheten av grovsnus, ettan etc når det gjelder smak. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvordan er den nye snusen Nick and jonny? holdt meg til general hittil men tenker på å prøve den den er sterk . men den har en god smak av lakris. jeg synes den er god som snus i helgene. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvordan er den nye snusen Nick and jonny? holdt meg til general hittil men tenker på å prøve den den er sterk . men den har en god smak av lakris. jeg synes den er god som snus i helgene. Smaker den lakris? Har jeg aldri merket. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvordan er den nye snusen Nick and jonny? holdt meg til general hittil men tenker på å prøve den den er sterk . men den har en god smak av lakris. jeg synes den er god som snus i helgene. Smaker den lakris? Har jeg aldri merket. Det er "anis" i den snusen ja. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 det skal vel smake lakris så vidt jeg veit. har merket litt av det men ikke så mye. men god snus er det Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Løs smaker mye mer lakris enn porsjon. Porsjon smaker mer som Oliver Twist Original, hvis noen her har erfaring med den. Det som er digg med N&J er at leppa føles kald, uansett hvor varm snusen faktisk er Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Er det rart jeg blir dårlig, RL smaker jo faen piss. Men som sagt; fin som nybegynnersnus. Igår mistet jeg boksen min. Var hos en veninne, så kom 2 kompiser av meg, selfølgelig fant de snusboksen min. Først mistet han ene alle posene på golvet, hurra snus med parkettsmak. Så presterer han andre i å fyre boksen min til helvete ut i hagen. o.O Så da var jeg en boks fattigere. Åhåhåhå, RL portion! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg