emeritus Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Når du er 18 er det jo ingen som har noe de skulle sagt.. Jeg er 15, og snusen min ligger også i kjøleskapet:) Verden blir ikke helt annerledes med en gang du fyller atten. Så sant som det er sagt. Du kommer etter all sannsynlighet til å få høre noe om at så lenge du bor hjemme skal du følge reglene som gjelder her i huset. har hørt den før ja...=) Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Altså, foreldrene dine kan jo ikke tvinge deg til å slutte å snus selv om du er under 18. Tipper foreldrene mine hadde blitt like skuffa om jeg hadde starta etter jeg var 18. Eneste forskjellen er jo at du kan kjøpe lovlig Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Samma her Underpants. Kjipt når effekten blir borte og man sitter igjen med avhengiheten. Fortsatt chill da, jeg har aldri sålenge jeg kan huske merket noe effekt, men det er fortsatt digg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 General smaker hest, liker NJ best, jeg. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er det rart jeg blir dårlig, RL smaker jo faen piss. Men som sagt; fin som nybegynnersnus. Igår mistet jeg boksen min. Var hos en veninne, så kom 2 kompiser av meg, selfølgelig fant de snusboksen min. Først mistet han ene alle posene på golvet, hurra snus med parkettsmak. Så presterer han andre i å fyre boksen min til helvete ut i hagen. o.O Så da var jeg en boks fattigere. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ikke RL porsj? Fysj. Kjøp deg en løs en, så skal du se smak. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 RL smaker jo bare godteri. Søt smak hører ikke hjemme hos snus. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen her som har prøvd den nye General Porsjon sterk? Isåfall, sleng inn ett bilde eller to! <3 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen her som har prøvd den nye General Porsjon sterk?Isåfall, sleng inn ett bilde eller to! <3 Se noen sider tilbake, eller i førsteposten så kan du se hva jeg syns om den. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg gjør det, men jeg er nybegynner Foretrekker General framfor Skruf. Har du begynt å snuse nå, pus? Haha! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har du begynt å snuse nå, pus? Haha! Japp, hørte det var kult lxzm. ..Ikke le! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har du begynt å snuse nå, pus? Haha! Japp, hørte det var kult lxzm. ..Ikke le! Haha. Jeg må le. Du av alle personer Sikkelig kult å se helt tard ut? Ikke sant? ^^ Skal ikke si så mye selv jeg Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 De fleste jenter ser mye værre ut enn gutter med snus. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Gutter som snuser er jo faktisk heit da. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Kan nok diskuteres. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Enig. De tøffe byggfag-guttene med pris-lepper større enn svartsnegler er ikke så veldig sexy, vil jeg påstå. Dog er jeg av det mannlige kjønn, så er liksom ikke helt "in" på hva som er/ikke er sexy på gutter for tiden. Akk sann. Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Da var det min tur til å bli busta Mamma spurte hva jeg hadde i lomma, jeg viste henne snus boksen Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 DETAILS. Hva gjorde hun videre? Sanksjoner? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Haha, jeg har ikke blitt busta enda, men jeg tror foreldrene mine har fattet en viss mistanke. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Var en gang da jeg innrømmet til broren min at jeg hadde prøvd snus. Da gikk jeg i 8. Han brydde seg ikke, men tok det faen meg opp med middagsbordet. "Mamma, Trond snuser." *Stillhet*. Han mente det som en spøk, men da følte jeg med en gang et forklarlingspress, så jeg forklarte at jeg bare hadde prøvd det en gang, skal andri prøve det igjen for "det søg" osv. Ikke noe alvorlige greier, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg