Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, Skruf gir meg blandede opplevelser. Sikkert fordi jeg ikke snuser helt fast.

Noen ganger er den ytterst behagelig, kan ligge der lenge og godgjøre seg. Andre ganger blir jeg, ikke direkte kvalm, men litt uvel i magen.

Nei, er ikke en "nybegynner", har snust et par ganger i uken i rundt 2 år nå. Er framdeles ikke helt avhengig, men framdeles gir Skruf meg denne rare følelsen.

Noen som opplever det samme?

Edit; der var noen raskere og smartere personer ute før meg ang. "etc." ;)

Endret av Lurvefranzen
Lenke til kommentar

Jeg syns NJ porsjon er god jeg, men kan vel ikke si det her inne uten å bli hetset som en fjortiss-gutt som bare vil ha sterk snus. Skruf snuses det mye av, men har ikke noe spesielt forhold til den.

Godt med en liten Catch eller Skruf Tranebær som avveksling fra de typiske snusene. :)

Lenke til kommentar

Gratulerer :thumbup:

jaja, da vet foreldra mine at jeg snuser.. er 18 men har bare ikke sagt noe til dem.

Å nei!! Ikke en gang nevn tranebær! Guggh :sick:

Nesten kvalmere enn en-viss-link!

Vil tipse deg til å fjerne den linken. :p

Er litt enig i hva du sier, jeg syntes ikke noe om tranebær egentlig.

Da bør vel kanskje du fjerne den fra quotinga? :p

Endret av Holten
Lenke til kommentar
Når du er 18 er det jo ingen som har noe de skulle sagt.. Jeg er 15, og snusen min ligger også i kjøleskapet:)

Verden blir ikke helt annerledes med en gang du fyller atten.

Så sant som det er sagt. Du kommer etter all sannsynlighet til å få høre noe om at så lenge du bor hjemme skal du følge reglene som gjelder her i huset.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...