les_paul92 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 sry for off-topic drit-poster! ble litt mye av det gode i går. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 sry for off-topic drit-poster! ble litt mye av det gode i går. Edru igjen nå? Hvordan tok mora di det? Jeg er like gammel som deg og regner med at mamma ville blitt småforbanna om hun fant ut at jeg snuste. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det er det alle tror helt til dagen kommer, også får du jo faen ikke høre noe mer enn at "jaja, du får prøve å slutte da". Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 hun sa ingenting om snusen. men at jeg sto kline å klådde på ei kjerring i 30 min og var kanon på 96% og tom mage derimot. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg håper for guds.. og jenta.. og din skyld Paul at du ikke klinte med snusen? Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 hadde posesnus baki kjeftn Lenke til kommentar
Holten Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Åssen så morra di det når du hadde snusen bak i kjeften? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Åssen så morra di det når du hadde snusen bak i kjeften? hun sa ingenting om snusen. men at jeg sto kline å klådde på ei kjerring i 30 min og var kanon på 96% og tom mage derimot. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 brukte opp en hel general-boks i går! kjøper en gang i uka, så får ikke ny før fredag!! Lenke til kommentar
Holten Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Demille: Han sa jo at han ble busta? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Demille: Han sa jo at han ble busta? Ja, tror han ble busta drita på hjemmebrent.. Og nei, jeg skjønner heller ikke hvorfor han da posta i denne tråden. Kanskje morra ville lukte på ånden hans, også måtte han gape, og da så hu snusen. Eller kanskje han var så drita i går at han valgte å poste i en random tråd. Endret 25. november 2007 av Demille Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Demille: Han sa jo at han ble busta? Ja, tror han ble busta drita på hjemmebrent.. Og nei, jeg skjønner heller ikke hvorfor han da posta i denne tråden. Kanskje morra ville lukte på ånden hans, også måtte han gape, og da så hu snusen. Eller kanskje han var så drita i går at han valgte å poste i en random tråd. og den ville klåinga Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Nok off-topic. Denne tråden er for diskusjon og snakk om snus. Ikke alkohol. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 jaja, da vet foreldra mine at jeg snuser.. er 18 men har bare ikke sagt noe til dem. Var på jobb, og de kommer innom og moren min ser det med engang Jaja, fornøyde er de ikke, men endelig ligger snusen i kjøleskapet Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Mora mi later som hun ikke vet at jeg snuser Hun finner brukte poser en gang i blandt, og formen av boksen når den er i lomma mi burde være ganske enkel å få øye på? Mulig hun bare ikke vil snakke noe videre om det.. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 samme med lærern min, han hver gang han hører ordet snus eksploderer han og sier at sånn svineri vil han ikke se, men at vi sitter med monsterpriser i leppa sier han ikke noe på Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Moren min tok det fint. Satt på rommet og nerda, og snustornet bare vokste og vokste, etter et par uker når jeg var oppi 10+ bokser fikk hun til slutt øye på det. Hun kalte meg dust, så gikk hun Men røyk derimot, da fikk jeg høre =\ De kjeftet ikke, men de ble lei seg/skuffet over at jeg hadde juget tidligere. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Men røyk derimot, da fikk jeg høre =\ De kjeftet ikke, men de ble lei seg/skuffet over at jeg hadde juget tidligere. samme her. slutta å røyke nå da. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Røyk er gruelig og jeg forstår at foreldre blir mye surere for det. Mine klikka den gang da, men nå når jeg ble tatt med snus er det sånn nogen lunde greit. De bryr seg minimalt, men det er fortsatt litt pinlig når de finner brukte poser e.l. OT: Hva er etc. forkortelse for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg