Bruker-33331 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jada, skjønner hva du mener. Noen som har rekorder på hvor mange bleier man får oppi? En venn av meg dyttet opp 24 stk, men jeg er sikker på at det er plass til flere. Har bare prøvd 10 stk jeg, men det var med underleppa involvert. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jada, skjønner hva du mener. Noen som har rekorder på hvor mange bleier man får oppi? En venn av meg dyttet opp 24 stk, men jeg er sikker på at det er plass til flere. Har bare prøvd 10 stk jeg, men det var med underleppa involvert. har hatt 6 stykk, mer gidder jeg ikke prøve med det første de 6 var da 3 oppe og 3 nede i fylla. + et par Oliver Twist og en sig:P Har en tendens til å røyke i fylla. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Haha, det var da fælt! Kan gjerne ta 6-7 bleier oppi jeg også, men det er jo noe som heter økonomi Tar 2 bleier fordi 1 er bare helt latterlig, mens 2 "duger". Nå bruker jeg jo bleiesnus for enkelhetens skyld da, kjører mye bil og har en hektisk jobb så gidder ikke pakke. Så grunnen til at jeg lurer på om noen har tips angående snus i underleppa er at det er lettere å legge snusen upakka der nede enn oppe, blir så mye grising når jeg prøver å legge den oppe.. Vet at amerikanerne pleier å legge den i underleppa, så burde jo gå an.. Og til dere som ler av meg, i skrivende stund sitter jeg faktisk med en rimelig stor pris Skruf løs i overleppa. Så jeg er tøff likevel Endret 19. november 2007 av AlltidRett Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Haha, det var da fælt! Kan gjerne ta 6-7 bleier oppi jeg også, men det er jo noe som heter økonomi Tar 2 bleier fordi 1 er bare helt latterlig, mens 2 "duger". Nå bruker jeg jo bleiesnus for enkelhetens skyld da, kjører mye bil og har en hektisk jobb så gidder ikke pakke. Så grunnen til at jeg lurer på om noen har tips angående snus i underleppa er at det er lettere å legge snusen upakka der nede enn oppe, blir så mye grising når jeg prøver å legge den oppe.. Vet at amerikanerne pleier å legge den i underleppa, så burde jo gå an.. Og til dere som ler av meg, i skrivende stund sitter jeg faktisk med en rimelig stor pris Skruf løs i overleppa. Så jeg er tøff likevel Jeg må fortsette med "HAHAHAHAHHAHAHAHAH" Kunne ikke dy meg:P Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jada, skjønner hva du mener. Noen som har rekorder på hvor mange bleier man får oppi? En venn av meg dyttet opp 24 stk, men jeg er sikker på at det er plass til flere. Har bare prøvd 10 stk jeg, men det var med underleppa involvert. Blir dere ikke sykt svimle da? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har ikke postet her før, men tenkte at det er på tode nå som jeg har begynt å snuse for fullt. Jeg kjøpte et tårn Skruf Sterk i Sverige og det skal nytes fullt ut. Har også smakt Röda Lacket og Olde Viking. Synes ikke så mye om førstnevnte, men Olde Viking ble bedre ettersom jeg ble mer og mer vant til den litt smårare smaken. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Blir dere ikke sykt svimle da?Hvis man tar en 5 eller 10 priser i kjeften så blir man nok ganske så kvalm enn svimmel. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Smakte general sterk i dag. det var liksom ikje en ned eller opp tur. smakte vanlig general og jeg kjente ikje at det va "sterk"... IMO Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Hva er den sterkeste snusen man får kjøpt i Norge? Av de jeg har prøvd er det Nick and Johnny (løs) som har hatt størst effekt, men jeg har nå fått nyss om General sterk. Denne har jeg imidlertid ikke sett til salgs noe sted ennå. Er den like sterk eller sterkere enn Nick? Endret 20. november 2007 av bowelripper Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Nei. Nick and Johnny er den sterkeste snusen du får tak i i Norge Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Får man general sterk løs? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har bare kommet ut White Portion foreløbig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jada, skjønner hva du mener. Noen som har rekorder på hvor mange bleier man får oppi? En venn av meg dyttet opp 24 stk, men jeg er sikker på at det er plass til flere. Har bare prøvd 10 stk jeg, men det var med underleppa involvert. Blir dere ikke sykt svimle da? Ble litt kvalm, men ikke svimmel. Lenke til kommentar
HanssA Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hva er egentlig forskjellen på white portion og vanlig portion? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg ble kvalm av å se på tjommien min som stappet oppi 24 Skruf. Den lukten... *Frysninger* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hva er egentlig forskjellen på white portion og vanlig portion? White renner mindre. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Syntes også at den smaker noe mindre, og er mer tørr i boksen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Syntes også at den smaker noe mindre, og er mer tørr i boksen. Det har jo selvfølgelig med at den renner mindre. Om den ikke hadde vært så tørr hadde den rent mer og om den hadde rent mer, hadde den smakt mer. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Liker General White, den har ikke den grusome ekle konsistensen som vanlig general/Skruf. Våt og illeluktende. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Leste litt lengre bak i tråden, kom over en anmeldelse av General sterk porsjon. Hva syns resten av folket om denne? Kjøpte meg en slik boks sist forige onsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg