LarsWilli Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 er toll på snus uansett hvor mye/lite du bestiller fra utlandet Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Vi har gått igjenom dette et par ganger og jeg mener at vi kom fram til at du må betale toll, vis tollen merker hva som blir sendt igjenom. Du får da brev om at det er kommet en pakke i tollen og om du vil betale den eller ikke. det bestemmer du selv. Så du kan prøve da Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 hvis man velger å ikke betale tollen, må man da betale frakten tilbake selv? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Tror ikke man må betale en drit Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Anmeldelseskiit 9/10 pga utseende da eller? For den smakte helt likt som vanlig general. Endret 18. november 2007 av WD40 Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Kom til å lure på hvor lenge en prell varer. Altså hvor lenge kan man ha en prell under leppa, før all nikotinen er borte? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Anmeldelseskiit 9/10 pga utseende da eller? For den smakte helt likt som vanlig general. Jeg skjønner ikke spørsmålet ditt helt. Mener du at den var det samme som General White, men med smak av vanlig General? Syns det er fint at den er litt sterk og samtidig white. Den har fint utseende, men jeg syntes ikke det var så viktig. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Du som sliter med å oppbevare snusen fra Sverige: Legg den utendørs. Det er kaldt nå, ikke sant? Bare pakk den godt inn så ikke regnet tar den. Legg den et sted ingen finner den med mindre de leter. Garasje, skur, kjeller, hva du nå måtte ha som er sånn passe kaldt. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 ...Bare pakk den godt inn så ikke regnet tar den... Ja, regnet elsker snus, pass på så regnet ikke stikker av med den. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Anmeldelseskiit 9/10 pga utseende da eller? For den smakte helt likt som vanlig general. Jeg skjønner ikke spørsmålet ditt helt. Mener du at den var det samme som General White, men med smak av vanlig General? Syns det er fint at den er litt sterk og samtidig white. Den har fint utseende, men jeg syntes ikke det var så viktig. Altså den smakte en blanding av general porsjon og onyx. Skjønner ikke hvorfor de skal komme med en ny type hele tida heller, snus er da ikke som pizza at man blir lei av den. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Anmeldelseskiit 9/10 pga utseende da eller? For den smakte helt likt som vanlig general. Jeg skjønner ikke spørsmålet ditt helt. Mener du at den var det samme som General White, men med smak av vanlig General? Syns det er fint at den er litt sterk og samtidig white. Den har fint utseende, men jeg syntes ikke det var så viktig. Altså den smakte en blanding av general porsjon og onyx. Skjønner ikke hvorfor de skal komme med en ny type hele tida heller, snus er da ikke som pizza at man blir lei av den. Det varierer vel litt fra person til person. Jeg syntes det var fint med en ny General nå. Klarer ikke lukta av Onyx. Men hvis du er uenig i anmeldelsen min er det bare å ignorere den. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 DET har med penger å gjøre. Fri konkurranse betyr at de må lansere nye produkter hele tiden, simpelthen fordi konkurrentene gjør det. Folk har ulik smak, og det finnes helt sikkert mange som kommer til å kjøpe denne typen for all fremtid. Altså lønner det seg å ha den i produksjon. Denne kommer vel til å konkurrere med Skruf, Nick og andre merker i STERK-segmentet. Men jeg tror, at mest av alt konkurrerer den med general selv. Sånn er det når man allerede er markedsledende. Den som ikke fornyer seg, blir sett på som gammeldags. Den trauste generalen, blir av mange sett på som kjedelig. De kjøper gjerne Skruf og Nick. Nå kan disse menneskene kjøpe generalen i stedet. Et lønnsomt trekk, da de aller fleste ser på General som svak eller medium hva nikotin angår. Nå kan de som vil ha kick også kjøpe general. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Liker ikke General Onyx jeg, blir liksom så tørr og rar i leppa.. Da synes jeg heller vanlig General porsjon er bedre. Er hardcore snuser da, så tar jo 2 bleier av gangen når det er posesnus. Men for å spørre om noe, er det noen her som får til å ha snusen i underleppa, eller funker det bare med amerikansk snus? Har prøvd et par ganger, men det blir alltid slik at snusen da tvinger seg opp og over tennene hele tiden, helt til all snusen har komt opp.. Får det ikke til i det hele tatt :/ Skulle også gjerne bestilt noe amerikansk snus ala Kodiak Wintergreen, men har problemer med å finne en side som shipper til utland og ikke bare innen USA. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvorfor i allverden vil du snuse med underleppa? Da ser man jo ihvertfall ut som en klovn, i tillegg vil den sikkert renne betraktelig mer. Og btw, bleiesnus er langt ifra hardcore : p Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 "Tar jo to bleier når det er bleiesnus." Snus i underlippen? Høres grusomt ut. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Liker ikke General Onyx jeg, blir liksom så tørr og rar i leppa.. Da synes jeg heller vanlig General porsjon er bedre. Er hardcore snuser da, så tar jo 2 bleier av gangen når det er posesnus. HAHAHAH jeg tar gjerne 7 stykker. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Liker ikke General Onyx jeg, blir liksom så tørr og rar i leppa.. Da synes jeg heller vanlig General porsjon er bedre. Er hardcore snuser da, så tar jo 2 bleier av gangen når det er posesnus. HAHAHAH jeg tar gjerne 7 stykker. Gratulerer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Bare for å sette i perspektiv. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jada, skjønner hva du mener. Noen som har rekorder på hvor mange bleier man får oppi? En venn av meg dyttet opp 24 stk, men jeg er sikker på at det er plass til flere. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 AndersPus på youtube setter "verdensrekord" med 30 poser, tror jeg ; p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg