uberkvaal Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Skal på Harrytur med Finn Carlsen busser til grensa i morgen, og lurer derfor på om det er noen sus over grensa jeg bør rappe med meg? F.eks, finnes det noe som er så sterk at det selges der, men ikke her, eller bare en snus som er dritgod? Kom med forsslag : ) Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Skruf sterk løs, div offroad, whiskey probe.. Det hadde nok jeg tatt med meg litt av hvertfall Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Kan anbefale Offroad Stark, den er god. Prøv også general Stark. Det er en sterk hvit porsjonssnus. Det står Norwegian Edition på pakken, så kanskje den kun selges i Norge? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Svarte. Nå har vi fått forbud mot bruk av snus, tyggegummi og mobil på jobb. Må vel begynne med general mini eller mocca i arbeidstiden. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Svarte. Nå har vi fått forbud mot bruk av snus, tyggegummi og mobil på jobb. Må vel begynne med general mini eller mocca i arbeidstiden. Hvordan type jobb? Var deilig å få sanket skruf til over nyåret i dag Blir så glad når jeg ser inn i minikjøleskapet mitt. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Svarte. Nå har vi fått forbud mot bruk av snus, tyggegummi og mobil på jobb. Må vel begynne med general mini eller mocca i arbeidstiden. Hvordan type jobb? Var deilig å få sanket skruf til over nyåret i dag Blir så glad når jeg ser inn i minikjøleskapet mitt. Butikkjobb, Rema. har ikke lov å bruke i butikken lenger så må gå over til mini eller Oliver Twist. Skal bytte jobb så snart jeg får svar på søknadene eller innkallelse til militæret. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jajajaja folk, nu er jeg hjemme fra hamstretur til Sverige. Resultat: -7 Skruf Stark lös -5 Skruf Stark portion -10 (Nick &) Johnny -3 Whiskey Probe lös (gleder meg til å prøve denne) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har ikke lov å snuse på jobb jeg heller (bensinstasjon). Men det blåser jeg i. Har skruffer'n i kjeften hele tiden mens jeg jobber. Men jeg setter den ikke rett under nesen hvor den synes. Jeg har den på siden. Hvis noen skal finne den, må de tvinge munnen min åpen. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det er jo bare dumt at man ikke kan snuse på jobb, jeg tror ikke at det hadde skadet noen andre en deg selv. Tror ikke folk hadde sluttet å handle på bensinstasjonen du jobber på fordi du snuser Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg jobber på McDonald's, og der er det ikke lov med snus heller. På kjøkkenet på grunn av mattilsynet har jeg fått høre, og det er jo selvsagt. Mister man snusen i en burger uten å merke det så blir det storoppslag Men så igjen er det dette forbudet som får meg til å passe på at snusen ikke synes og at den alltid ligger på plass. Ligger den så langt ned at den synes når jeg smiler dytter jeg den opp. Når jeg står i kassa er det vel McDonald's Norge som bestemmer at det ikke er lov, grunnen jeg kan tenke meg er det samme som på kjøkken + at noen kan miste matlyst hvis noen har en kjempetydelig snus når man snakker. Fremdeles, det er forbudet som gjør snusen min usynlig. Det ble litt mye, kom nettopp fra jobb Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Dumt man ikke får lov å snuse på skolen heller. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Dumt man ikke får lov å snuse på skolen heller. rart. På skolen jeg går på er det ingen som sier noe på snusing i timene osv. røyking er det dog verre med Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Vi har vel en eller annen lignende regel på skolen vi og. Men har greie lærere. Virker som de later som de ikke ser det samme hvor stor pris man har liggende under leppa. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 her må man plukke sneiper klokka 7 neste morgen, eller hvis du røyker utenfor røykeområdet må du også plukke sneiper. Er ikke særlig håndhevet, jeg satt i kantina å røyka, røyker og snuser overalt uten reaksjoner. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Kom hjem igår fra Sverige med et tårn Skruff stärk portion. Men, har et problem med å oppbevare snusen, kan ikke ha et i kjøleskapet... mamma trenger ikke å vite at jeg snuser. Men, spørsmålet er hva sjer med snusen når denn går ut på dato, gjør det noe serlig når det er portion, siden man skal ikke bake den uansett. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 ja det skjer noe med porsjonen også. den blir tørr. smaken forsvinner litt og mindre effekt. men ingen av tingene er veldig alvorlig, er fortsatt mulig å snuse den. gjemme noen bokser langt ned i fryseren. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har egentlig bedre erfaringer med å bare holde de i et vanlig kjøleskap, men det er kanskje smak og behag;) Kjøpte meg en boks general sterk i går, den var forsåvidt grei den, men jeg hadde foretrukket en vanlig sterk portion over white sterk portion! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 General Sterk White Norwegian Edition: Da jeg hørte at denne kom bare matte jeg ha den. En venn av meg kjøpte den og jeg fikk også litt av broren min. Sitter med en nå og jeg drar og kjøper den i morgen eller i kveld. Den anbefales. (Har ikke funnet noe bilde, men hvis du kommer over ett så kan du godt si ifra så får jeg den inn her.) Boks: Fin boks med kult, stort ”askebeger” på toppen og fargene var sort, rødt, hvitt og sølv. Særlig stilig var den røde ”sterk” skriften. Boksen hadde vært fetere uten sølvdesignet til whiteboksene. 7.5/10 Lukt: Snusen har den gode lukten av General. Tobakk med en liten touch av sitron. 10/10 Smak: Smaken var som en vanlig General, men også smaken fra General White. Selv om smaken ikke er det du merker best så var denne meget tilfredsstillende. 9/10 Effekt: Effekten er god. Som en Skruf Orginal omtrent. Hvis du har snust lenge tviler jeg på at du kommer til å kjenne den, men den tilfredsstiller sikkert nikotinsuget. Jeg har ikke snust lengre enn i ca. et år, så jeg merket den og den var god og avslappende. 8.5/10 Totalt: Boksen er fin og lukta og smaken scorer høyt. Effekten er god, så totalt så er dette en snus som må prøves. 9/10 Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Takk for fin anmeldelse. Denne må nok prøves, ja! Lenke til kommentar
best90 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har noen prøvd å bestille snus fra her i fra? Blir det da toll på snusen når den kommer inn i Norge? Eller kommer den til å koste 230 sek for et tårn når den kommer hit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg