Exiztzor Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvor mye koster det for et tårn i sverige nå? 7942436[/snapback] et tårn med løs snus koster ca 319 kr . det var det jeg gav da jeg kjøpte i sverige sist uke Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Er veldig heldig når jeg skaffer meg et tårn. Betaler bare 100 kr Endret 15. februar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 JEg har gått 3 dager uten snus nå jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når det faste stede jeg kjøper nekter å selge til meg.. Kanskje jeg skal kjøpe falskt leg:) 7950180[/snapback] Du kan jo slutte nå som du allerede er på god vei. Personlig sprakk jeg i dag, og kjøpte meg en boks med Catch eucalyptus. Men håper det blir den siste jeg kjøper på en stund, skal jo tross alt slutte! Litt dumt, viser bare hvor svak jeg egentlig er. 7950827[/snapback] hehe... det er dumt men det er jo ikke så enkelt å slutte. men jeg skal ikke slutte. men jeg orker ikke mer å gå uten snus nå Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Er veldig heldig når jeg skaffer meg et tårn. Betaler bare 100 kr 7952336[/snapback] Hvor og hva kjøper du da? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvor og hva kjøper du da? Har et familiemedlemm som jobber ombord på båt. Der selger de tårn for 100kr, men må bli smuglet av båten pga kvote. Tror de bare har General, noe som jeg får snart. Jeg selv er N&J snuser så jeg blir å selge tårnet, noe jeg tjener penger på Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Nice, regner med du gir vennepriser? I så tilfelle, hva med jentepriser? :!: Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 JEg har gått 3 dager uten snus nå jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når det faste stede jeg kjøper nekter å selge til meg.. Kanskje jeg skal kjøpe falskt leg:) 7950180[/snapback] Du kan jo slutte nå som du allerede er på god vei. Personlig sprakk jeg i dag, og kjøpte meg en boks med Catch eucalyptus. Men håper det blir den siste jeg kjøper på en stund, skal jo tross alt slutte! Litt dumt, viser bare hvor svak jeg egentlig er. 7950827[/snapback] Jaja, det ser ikke ut som om det skal gå særlig bra for deg erazer. Personlig har jeg vært uten snus i 2,5 uker. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Nice, regner med du gir vennepriser? I så tilfelle, hva med jentepriser? :!: Selger for 40 og 50 kr pr boks. Spørs hvem som kjøper og hvordan pris de er villig til å betale. Og ingen jentepriser. De fleste jenter jeg vet som snuser, snuser pose Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Nice, regner med du gir vennepriser? I så tilfelle, hva med jentepriser? :!: Selger for 40 og 50 kr pr boks. Spørs hvem som kjøper og hvordan pris de er villig til å betale. Og ingen jentepriser. De fleste jenter jeg vet som snuser, snuser pose 7954014[/snapback] Tromsø er ikke akkurat kjent for kjerringsnusere! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Tromsø er ikke akkurat kjent for kjerringsnusere! Det har du helt rett i. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Bra guide. Du burde skrive litt om Roots.. Hvordan går det forresten og ta litt bakesnus i en kopp f.eks, la den tørre seg i 2-3 dager for og så heller litt sprit over? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvordan går det forresten og ta litt bakesnus i en kopp f.eks, la den tørre seg i 2-3 dager for og så heller litt sprit over? 7955442[/snapback] Da må du kun ta uhyre lite sprit i så fall. Er ikke så mye som skal til, mindre enn du tror. Har kun prøvd det på fersk snus selv, og ikke på tørr, gammel snus. Og da funker det, dog den renner veldig mye fortere. Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvordan går det forresten og ta litt bakesnus i en kopp f.eks, la den tørre seg i 2-3 dager for og så heller litt sprit over? 7955442[/snapback] Da må du kun ta uhyre lite sprit i så fall. Er ikke så mye som skal til, mindre enn du tror. Har kun prøvd det på fersk snus selv, og ikke på tørr, gammel snus. Og da funker det, dog den renner veldig mye fortere. 7955827[/snapback] det er sant at den renner fort. men jeg merket nesten ikke noe til at det var sprit. men det er best vis man bruker pose snus Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Posesnus er så sinnsyyykt femi! Er man hardcore går det i løs. Mye diggere det Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Muttern tilbyr meg 4000,- for å slutte. Om jeg begynner på igjen må jeg betale tilbake. Jeg er redd Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hva er vel 4000 målt opp med nytelse? Om du ikke er 100% motivert burde du ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Nå har det seg jo sånn at snus ER helseskadelig, det voldtar lommeboken min, og jeg skal kjøpe ny bil. Har igrunn lenge tenkt på å slutte, hovedsakelig pga. Helsen min (Noe man aldri kan få igjen om den blir ødelagt) og pga. at det er så mye andre ting jeg kunne tenkt meg å bruke 300kr i uken på. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Nå har det seg jo sånn at snus ER helseskadelig, det voldtar lommeboken min, og jeg skal kjøpe ny bil. Har igrunn lenge tenkt på å slutte, hovedsakelig pga. Helsen min (Noe man aldri kan få igjen om den blir ødelagt) og pga. at det er så mye andre ting jeg kunne tenkt meg å bruke 300kr i uken på. 7958847[/snapback] trappe ned til 1boks i uka da blir det bare 56ish kroner uka(om du handler i norge that is) Endret 16. februar 2007 av ZeS Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Ja, men det er helsa mi som er viktigst. Den kan ikke måles i hverken penger eller nytelse. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 For guds skyld, mann. Det helsetullet er jo ikke bevist. Greit nok, man kan få kreft. Jeg prøvde å tenke på helsa når jeg skulle slutte og jeg fant null motivasjon i det. Motivasjonen min var å se lommeboka tom hver helg når jeg planla festing liksom.. værre det nesten. Greide en mnd, så sprakk jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg