Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Heisann, første gang jeg poster i snustråden ! :)

Er det noen andre som synes Skruf Tranbær er no jævla herk?

Altså, jeg har prøvd den et par ganger før.. men nå som jeg kjøpte min egen boks.. ja.. den er så ekkel at jeg nesten spyr..

Har også hørt rykter om at Skruf Sterk har kommet til norge ?

Skruf Tranbär er en oppskrytt 14iz snus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okej gutter og jenter!

fra i morgen mandag kl 07.00 er det slutt! da er eventyret over, og jeg legger fra meg snusboksen.

ingen spesiell grunn, bare for å se hva som skjer :p

opp i vekt? ned i vekt?

humør-endringer?

bedre resultater med treninga?

let's see :)

Lenke til kommentar

hehe;) Slutt hvis du vil og kan! Good luck out there budd!

Jeg kommer sikkert aldri til å slutte med snusen, vet ikke om jeg er avhengi en gang. men så godt som det er, så er det verdt de få kronene det koster i uken og evt. små skadene jeg pådrar meg.

Endret av les_paul92
Lenke til kommentar

Om du er noe lik meg, kommer du til å bli i dårligere humør og trolig gå opp litt i vekt. Da jeg slutta å snuse, ble jeg fort sugen på godteri. Kjøpte jeg meg ikke en pose drops eller noe sjokolade, ble jeg fort veldig irritabel. Personlig ser jeg ingen bråhast med å legge bort dåsa, snuser ikke mer enn en boks i uka likevel. Alternativet er liksom å bruke tyggis hele dagen

Lenke til kommentar
Snusa Whiskey Probe for første gang på ei stund i dag!! Å Fy faan Så deili, anbefales virkelig. kjøpe en boks på fredag. Men er litt "godteri-aktig" så greier sikkert ikke mer enn en pris om dagen. Noen som vet om den er å få kjøpt i Norge BTW?

Får gass i magen av den jeg, men anbefales ja :D

Lenke til kommentar
Snusa Whiskey Probe for første gang på ei stund i dag!! Å Fy faan Så deili, anbefales virkelig. kjøpe en boks på fredag. Men er litt "godteri-aktig" så greier sikkert ikke mer enn en pris om dagen. Noen som vet om den er å få kjøpt i Norge BTW?

Fikk kjøpt 2 bokser hos en kompis for en stund siden. synes egentlig hele konseptet med å ha whiskey i snus var teit, og den smakte ikje nokka særlig. IMO

Tror ikke den er i norge enda

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...