øl_i_tastaturet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Heisann, første gang jeg poster i snustråden ! Er det noen andre som synes Skruf Tranbær er no jævla herk? Altså, jeg har prøvd den et par ganger før.. men nå som jeg kjøpte min egen boks.. ja.. den er så ekkel at jeg nesten spyr.. Har også hørt rykter om at Skruf Sterk har kommet til norge ? Skruf Tranbär er en oppskrytt 14iz snus. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 okej gutter og jenter! fra i morgen mandag kl 07.00 er det slutt! da er eventyret over, og jeg legger fra meg snusboksen. ingen spesiell grunn, bare for å se hva som skjer opp i vekt? ned i vekt? humør-endringer? bedre resultater med treninga? let's see Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Lykke til i allefall Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 håper du klarer det eg sprakk etter 3 dager sist eg prøvde. og for all del, snuser du ikkje, ikkje begynd!! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du får kjøpe deg noe erstatningsgreier da, tyggis, Kongen av danmark-drops eller noe. Rapporter tilbake hvordan det går da! Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 jeg skal da vel så visst ikke kjøpe no erstatnings greier slutte på samme måte som jeg slutta med brus og sjokolade.. COLD TURKEY master of the iron will Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) hehe;) Slutt hvis du vil og kan! Good luck out there budd! Jeg kommer sikkert aldri til å slutte med snusen, vet ikke om jeg er avhengi en gang. men så godt som det er, så er det verdt de få kronene det koster i uken og evt. små skadene jeg pådrar meg. Endret 11. november 2007 av les_paul92 Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Om du er noe lik meg, kommer du til å bli i dårligere humør og trolig gå opp litt i vekt. Da jeg slutta å snuse, ble jeg fort sugen på godteri. Kjøpte jeg meg ikke en pose drops eller noe sjokolade, ble jeg fort veldig irritabel. Personlig ser jeg ingen bråhast med å legge bort dåsa, snuser ikke mer enn en boks i uka likevel. Alternativet er liksom å bruke tyggis hele dagen Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 så er dagen her! eg har bursdag. går på ein kristen internat skole. alle eg bur i samme gang med snuser(10 stk), gjett ka bursdagsgaven var? ein boks med snus frå kvar! 10 bokser( 5 skruf sterk porsjon, 2 nick and jhonny, og 3 general løs) gjett om eg er glad? Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 ps: skjekk ut filmen vi her på gangen lagde:P http://video.google.com/videoplay?docid=-1...h&plindex=0 Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 ps: skjekk ut filmen vi her på gangen lagde:P http://video.google.com/videoplay?docid=-1...h&plindex=0 Hva har den med snus å gjøre egentlig? Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 ingen ting:P berre litt off topic:P Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Muligens den dårligste filmen jeg noengang har sett. Men, men. Sikkert morsom for dere. Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 morsom for oss:D men nok off topic Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Snusa Whiskey Probe for første gang på ei stund i dag!! Å Fy faan Så deili, anbefales virkelig. kjøpe en boks på fredag. Men er litt "godteri-aktig" så greier sikkert ikke mer enn en pris om dagen. Noen som vet om den er å få kjøpt i Norge BTW? Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 tror bare den selges i Sverige Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Snusa Whiskey Probe for første gang på ei stund i dag!! Å Fy faan Så deili, anbefales virkelig. kjøpe en boks på fredag. Men er litt "godteri-aktig" så greier sikkert ikke mer enn en pris om dagen. Noen som vet om den er å få kjøpt i Norge BTW? Får gass i magen av den jeg, men anbefales ja Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Snusa Whiskey Probe for første gang på ei stund i dag!! Å Fy faan Så deili, anbefales virkelig. kjøpe en boks på fredag. Men er litt "godteri-aktig" så greier sikkert ikke mer enn en pris om dagen. Noen som vet om den er å få kjøpt i Norge BTW? Fikk kjøpt 2 bokser hos en kompis for en stund siden. synes egentlig hele konseptet med å ha whiskey i snus var teit, og den smakte ikje nokka særlig. IMO Tror ikke den er i norge enda Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har dere sett nen nye? Den heter General Sterk Norwegian Edition portion. Den er god :-) Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Høres nice ut hvor kjøpes den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg