cfcmegafan Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 noen som har prøvd general white porsjon sterk? renner den mye? er eska laget av papp? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) general white porsjon sterk? Finnes det, og i så fall hvor? Ellers er vel white porsjon laget for å renne mindre, så tviler på at den renner mye. Vanlig white porsjon gjør ihvertfall ikke det, der er også boksen av plast. Endret 7. november 2007 av jonas_blomster Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 hadde den på narvesn her, men fekk ikkje kjøpt pga. er under 18 år:( Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 noen som har prøvd general white porsjon sterk? renner den mye? er eska laget av papp? ingen porsjonsbokser er laget av papp Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 hadde den på narvesn her, men fekk ikkje kjøpt pga. er under 18 år:( Fins White i sterk, men ikke vanlig i sterk? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 noen som har prøvd general white porsjon sterk? renner den mye? er eska laget av papp? ingen porsjonsbokser er laget av papp Posjonsbokser skulle ha vært papp, også løs i plast! Men men, nå har jeg ekstra boks som tåler litt vann, og slag/kraft mot lokket. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Posjonsbokser skulle ha vært papp, også løs i plast! Hvorfor? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Fordi jeg elsker plastbokser, og jeg hater posjonsnus. Derfor. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Fordi jeg elsker plastbokser, og jeg hater posjonsnus. Derfor. Husker du for ca 2 år siden da generalboksene var i plast? Klarte å finne en sånn på verkstedet for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Fordi jeg elsker plastbokser, og jeg hater posjonsnus. Derfor. Husker du for ca 2 år siden da generalboksene var i plast? Klarte å finne en sånn på verkstedet for ikke så lenge siden. Ja den var sikkert herlig å putte under leppa.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ja den var sikkert herlig å putte under leppa.. Ja det er godt mulig, men jeg holder meg til ferskvare. Tok heller bare vare på boksen Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Snusen var bedre når den var i plastboks ja, nå er den jo full av voks som det brukes på innsiden av boksene. I tillegg var de mer hardføre før, mens nå skal det jo ikke mer til enn å sette seg med snusen i en trang bukselomme før den er flat. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Husker du for ca 2 år siden da generalboksene var i plast? Klarte å finne en sånn på verkstedet for ikke så lenge siden. Åja, husker jeg sparte på 10 sånne, men har mista dem gradvis Ja den var sikkert herlig å putte under leppa.. Nei, putta boksen under forhuden vettu. Snusen var bedre når den var i plastboks ja, nå er den jo full av voks som det brukes på innsiden av boksene. I tillegg var de mer hardføre før, mens nå skal det jo ikke mer til enn å sette seg med snusen i en trang bukselomme før den er flat. Derfor man ikke har snusboksen i baklomma, eller så kjøper man en sånn stålboks. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kompis av meg på hyttetur hadde snusboksen i baklomma mens vi var ute med zodiak'en på ganske svære bølger. Etter en del AU AU AU fra kompisen min var lomma hans helt full av snus og en totalt ødelagt boks, ikke veldig digg akkurat Lenke til kommentar
krroold Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Prøvde Southstate idag. Den hadde god smak og rant ikke. Var ikke så veldig mye effekt, men den funker. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kompis av meg på hyttetur hadde snusboksen i baklomma mens vi var ute med zodiak'en på ganske svære bølger. Etter en del AU AU AU fra kompisen min var lomma hans helt full av snus og en totalt ødelagt boks, ikke veldig digg akkurat Samme skjer på moped i regnet. Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Gah, etter å ha snust i ett år, kan jeg ærlig talt si at jeg ikke kjenner noe som helst etter den første snusen om morningen. Ganske kjipt. Føler ikke det er nikotin som gjør at jeg er "avhengig". Tror jeg rett og slett er blitt avhengig av å ha noe under leppa. En tyggis kan gjøre så og si det samme som en snus, for min del. Snusen var bedre når den var i plastboks ja, nå er den jo full av voks som det brukes på innsiden av boksene. I tillegg var de mer hardføre før, mens nå skal det jo ikke mer til enn å sette seg med snusen i en trang bukselomme før den er flat. Indeed nevergood, kjenner den om mårran men resten av dagen er det bare for å ha noe under leppa. En tyggis smaker jo ikke det samme som snus? Blir ikke det samme da Ja, slutta med general jeg når plastboksen kom. Gikk over til skruf. Den der voksen inni, er ikke den til å holde snusen fersk? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kompis av meg på hyttetur hadde snusboksen i baklomma mens vi var ute med zodiak'en på ganske svære bølger. Etter en del AU AU AU fra kompisen min var lomma hans helt full av snus og en totalt ødelagt boks, ikke veldig digg akkurat Samme skjer på moped i regnet. Hvorfor kjører du moped når det regenr uansett? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fordi det er raskere enn å gå? Har fått henda på en pakke skruf, første boksen på en mnd tid. Får ganske dårlig samvitighet når jeg bommer en pris, så nå skal det nytes Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Snusbokser har alltid vært bedre med voksbunn. Det er en grunn til at den er i voksbunn også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg