Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter å ha testet litt i noen dager, har jeg funnet ut at Nick and Johnny er sterkere enn Skruf, med tanke på "nikotin kicket" du noen ganger får avhengig av hvor lenge det er siden forrige præll.  Jeg merker helt klar forskjell mellom de to, men dette er jo bare hva jeg har merket og syns ;)

 

Noen som vet om det er mer nikotin i porsjon enn i lös forresten?  Synes nesten porsjon virker bedre jeg  :hmm:

7941549[/snapback]

Jeg tok en nick and johnney porsjon på skolen idag, skal si jeg merket den godt :p

Lenke til kommentar

Hva som skal til for å slutte?

 

Hos meg er det tid, siden jeg synes snusing atm er digg. Har jo drevet på en stund å har ikke merket noe fatalt enda :) , selv om jeg vet det ikke er sunt, men godhetsfølelsen er der så da forsetter jeg. Den dagen jeg finner jeg ut jeg ikke gidder mer så er det slutt. The end :)

Lenke til kommentar
Kommer ann på hvordan merke du skal ha. Men jeg tror prisen ligger på rundt 260-300. :)

7945879[/snapback]

Skal ha general løs ;) Er en kompis som drar, derfor må jeg vite hvor mye penger jeg må gi han.

7946806[/snapback]

 

Gi han 400, så får du tilbake det som blir igjen. Eller så kan han legge ut for deg og ta med kvittering. Er ikke så vanskelig skjønner du :]

Lenke til kommentar
Trenger hjelp til en kampanje mot snusing:  :cool:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry7946940

 

Hællæ,

 

Har ett prosjekt på skolen hvor vi skal sette i gang en kampanje mot snusing. Så lurer enkelt på..

 

Hvorfor sluttet du å snuse?

 

Eller hva skal til for at du skal slutte å snuse?

 

Takk på forhånd :)

 

Takk!

7946945[/snapback]

 

 

Ingen slutting med snusing her i tråden!! :mad:

Lenke til kommentar
JEg har gått 3 dager uten snus nå:( jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når det faste stede jeg kjøper nekter å selge til meg.. Kanskje jeg skal kjøpe falskt leg:)

7950180[/snapback]

Du kan jo slutte nå som du allerede er på god vei. Personlig sprakk jeg i dag, og kjøpte meg en boks med Catch eucalyptus. Men håper det blir den siste jeg kjøper på en stund, skal jo tross alt slutte! Litt dumt, viser bare hvor svak jeg egentlig er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...