Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Fjortis på Munkholm..................den har jeg ikke hørt før. :p

 

Men snus er i hvertfall veldig vanskelig å kutte ut. Gullkanten på livet forsvinner, det blir bare sorgen.......

 

 

haha quote of the year :D

 

Har faktisk tenkt på hvor kjipt livet mitt var før jeg begynte å snuse, ingen herlige morgensnuser på bussen på vei til skolen, ingen stunder hvor du bare kan slappe helt av men litt munngodt under leppa. Synd at det skader gommene (eller hva det nå var) :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes NJ er en veldig god snus, men jeg syntes den er litt vanskelig og bake i forhold til de fleste andre merker. göta prima og scruf bak er etter MIN! mening lettest og bake :p veldig mange som er unige på den scrufen men etter min er faring finner jeg den utrolig holdbar når det gjelder baking

 

Må si meg enig der.

Skrufen løs virker like fersk etter en uke. I kjøleskapet selfølgelig.

General løs blir jo nesten pulverisert etter 1 eller 2..

Lenke til kommentar
Synes NJ er en veldig god snus, men jeg syntes den er litt vanskelig og bake i forhold til de fleste andre merker. göta prima og scruf bak er etter MIN! mening lettest og bake :p veldig mange som er unige på den scrufen men etter min er faring finner jeg den utrolig holdbar når det gjelder baking

 

Må si meg enig der.

Skrufen løs virker like fersk etter en uke. I kjøleskapet selfølgelig.

General løs blir jo nesten pulverisert etter 1 eller 2..

 

 

Men når det kommer til holdbarhet (+hvor mye den renner) når snusen først er under leppa så er general overlegen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...