drz Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Fjortis på Munkholm..................den har jeg ikke hørt før. Men snus er i hvertfall veldig vanskelig å kutte ut. Gullkanten på livet forsvinner, det blir bare sorgen....... haha quote of the year Har faktisk tenkt på hvor kjipt livet mitt var før jeg begynte å snuse, ingen herlige morgensnuser på bussen på vei til skolen, ingen stunder hvor du bare kan slappe helt av men litt munngodt under leppa. Synd at det skader gommene (eller hva det nå var) Lenke til kommentar
rublings Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Fetteren min, som røyker, sier han ikke vil slutte. For om 20 år, så regner han med det er kommer en kur for kreft og alle andre sykdommer man kan få Hvem vet Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 ka e sterkast av nick and jonhy porsjon og skruf sterk porsjon? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 ka e sterkast av nick and jonhy porsjon og skruf sterk porsjon? Vil anta det er N&J selv om ejg ikke har noe fakta å henvise til bortsett fra egne smaksløker. Men pose er jo latterlig på styrke uansett hvilket merke det er! Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Syntes å ha hørt at skruf er noe sterkere. Selv merker jeg mer av pose enn løs jeg da. Er bare at løs snus er mye større Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 har bestemt meg! skal slutte med snus. skal berre kjøpe ein boks med skruf sterk, og når den er tom blir det ikkje meir snus på meg( utenom når eg blir tilbudt av venner i ny og ned) skader tannkjøtte og lommebok kraftig, so eg kutte ut. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 ka e sterkast av nick and jonhy porsjon og skruf sterk porsjon? min erfaring er at skruf sterk er sterkest. dessuten begynner nick and j å renne med en gang :s Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har aldri forstått hvorfor folk klager over at N&J renner. Har snust den i lang tid og har aldri opplevd at den renner noe særlig. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har aldri forstått hvorfor folk klager over at N&J renner. Har snust den i lang tid og har aldri opplevd at den renner noe særlig. Forstår ikke den jeg heller. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvis den begynner å renne så må de gjøre noe galt eller så har de et problem med leppa. Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kommer sikkert ann på hvor mye spytt munnen produserer. Men det er jo bare digg når det renner Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Synes NJ er en veldig god snus, men jeg syntes den er litt vanskelig og bake i forhold til de fleste andre merker. göta prima og scruf bak er etter MIN! mening lettest og bake veldig mange som er unige på den scrufen men etter min er faring finner jeg den utrolig holdbar når det gjelder baking Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Synes NJ er en veldig god snus, men jeg syntes den er litt vanskelig og bake i forhold til de fleste andre merker. göta prima og scruf bak er etter MIN! mening lettest og bake veldig mange som er unige på den scrufen men etter min er faring finner jeg den utrolig holdbar når det gjelder baking Må si meg enig der. Skrufen løs virker like fersk etter en uke. I kjøleskapet selfølgelig. General løs blir jo nesten pulverisert etter 1 eller 2.. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 ka e sterkast av nick and jonhy porsjon og skruf sterk porsjon? De har samme nikotininnhold. Om man merker noe forskjell er en annen sak. Dette er de sterkeste porsjonsnusene ute for øyeblikket. Må si jeg savner Strongcut, dog. Lenke til kommentar
drz Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Synes NJ er en veldig god snus, men jeg syntes den er litt vanskelig og bake i forhold til de fleste andre merker. göta prima og scruf bak er etter MIN! mening lettest og bake veldig mange som er unige på den scrufen men etter min er faring finner jeg den utrolig holdbar når det gjelder baking Må si meg enig der. Skrufen løs virker like fersk etter en uke. I kjøleskapet selfølgelig. General løs blir jo nesten pulverisert etter 1 eller 2.. Men når det kommer til holdbarhet (+hvor mye den renner) når snusen først er under leppa så er general overlegen Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Men når det kommer til holdbarhet (+hvor mye den renner) når snusen først er under leppa så er general overlegen Enig i at smaken er god og at den renner lite.. Men for lite futt i den for min del. Den blir også helt rar å bake syntes jeg. Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Skruf er det beste uansett hva den konkurerer om! Den vinner i styrke (skruf stark) Den vinner i holdbarhet Den vinner i å ikke renne SKRUF<33 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Har ikke prøvd Skruf Stärk enda, men du bør nok holde på kommentaren om at Skruf Stärk er den sterkeste. Og det nytter ikke å komme med at Skruf Stärk inneholder mest nikotin. Endret 29. oktober 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har ikke prøvd Skruf Stärk enda, men du bør nok holde på kommentaren om at Skruf Stärk er den sterkeste. Og det nytter ikke å komme med at Skruf Stärk inneholder mest nikotin. Jeg veit, den har like mye nikotin som NJ har jeg hørt! men den er sterkest på grunn av saltet! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Siste jeg husker så innholdt Skruf Stärk 35% mer nikotin enn vanlig snus, men det var porsjon. Vet ikke om løs inneholder mere, men som du nevner så har det med pH verdien å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg