Luchy Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 hvordan er snus i skole-miljøet på ranvik ungdomskole?jooo, alt fra 30-50 folk løper opp fjellet bak skolen å legger i en prell i HVERT ENESTE friminutt... slik gikk det da, vi bestemte oss for å innrømme det til læreren våres Opp ett fjell for å ta seg en pris? Og er jo ikke akkurat så big deal å innrømme det for læreren akkurat. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 hvordan er snus i skole-miljøet på ranvik ungdomskole?jooo, alt fra 30-50 folk løper opp fjellet bak skolen å legger i en prell i HVERT ENESTE friminutt... slik gikk det da, vi bestemte oss for å innrømme det til læreren våres http://www.youtube.com/watch?v=1x_-ULxLsZQ Hvorfor gå opp på fjellet når du har en skolegård? Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ja, vi står bare i skolegården eller går til meg(bor rett over gata). Det er jo stress å løpe så langt Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 og ett friminutt vare jo ca 10 min, koffor stresse med å bake springe opp og ned? du får jo berre ha snusen i 5-6 mmin max. apropos snus, tok mine 2 siste skruf no:D ska ha sterk i mårra! men minuset er att eg ikkje får morgonsnus:( med mindre eg stikk over gangen og bomma ein:P bur på hybelhus:D Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 hvordan er snus i skole-miljøet på ranvik ungdomskole?jooo, alt fra 30-50 folk løper opp fjellet bak skolen å legger i en prell i HVERT ENESTE friminutt... slik gikk det da, vi bestemte oss for å innrømme det til læreren våres http://www.youtube.com/watch?v=1x_-ULxLsZQ Faen så latterlig. Gjemme seg for å ta en pris Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Ja. Blir rett og slett for dumt... Da kan man like så godt la være å snuse. Endret 26. oktober 2007 av Luchy Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Aller beste er å ha kule lærere! Snuser hver time jeg. (ungdomskolen) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ser ikke hva som er farlig med å prelle i timen? Vet at man ikke får lov av reglemanget, men ingen lærere bryr seg Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Vår lærer bryr seg, men det gjør ikke vi Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Enkelte lærere sier ifra at man må kaste snusen etc, men har ikke hørt om noen som har fått anmerkning osv for å ha snus på skolen. Personlig har jeg kun blitt snakket til et par ganger. Sitter ofte med snus i timen uten at jeg hører noe. Det er da snakk om vgs og mitt siste år. Lenke til kommentar
drz Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 ungdomskolen og VGS lærerne våre har vært helt carestyle til det. De bryr seg ikke. Det der med å løpe på et fjell bak skolen er jo bare.. jah. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 det som venter på oss viss vi blir tatt er 2 dagers parate ^^ Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 "2 dagers parate" hørtes morsomt ut! Hva er det forresten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 "2 dagers parate" hørtes morsomt ut! Hva er det forresten? I følge ordboken så må synderne være beredt. På hva, vites ikke. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 parade mener jeg.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Enkelte lærere sier ifra at man må kaste snusen etc, men har ikke hørt om noen som har fått anmerkning osv for å ha snus på skolen. Personlig har jeg kun blitt snakket til et par ganger. Sitter ofte med snus i timen uten at jeg hører noe. Det er da snakk om vgs og mitt siste år. Har selv fått enmerkning for snus både på ungdomsskolen og VGS, ingen anmerkning i år da (enda) men jeg holder meg til posesnus på skolen. Ingen lærere har merket noe og jeg har hatt snus under leppa nesten hver dag siden skolestart. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) I kveld fikk jeg kameraten min til å prøve en Lucky Strike protion. Han er egentlig i mot "rusmiddel", og tenker mye på å holde seg trent, så jeg var overrasket over at han prøvde... Uansett, han sovnet, og når han våknet opp igjen en halvtime senere klarte han nesten ikke stå oppreist. Hans første møte med nikotin Det var noe lignende som skjedde med meg første gangen, var så avslappa at jeg sovna. Hvordan var deres første gang? Endret 28. oktober 2007 av fedi Lenke til kommentar
rublings Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 I kveld fikk jeg kameraten min til å prøve en Lucky Strike protion. Han er en sportsidiot, og tenker mye på å holde seg trent, så jeg var overrasket over at han prøvde... Uansett, han sovnet, og når han våknet opp igjen en halvtime senere klarte han nesten stå oppreist. Hans første møte med nikotin Det var noe lignende som skjedde med meg første gangen, var så avslappa at jeg sovna. Hvordan var deres første gang? Sjanglende Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 parade mener jeg..2 dagers parade for å bli datt med snus? Noe så latterlig har jeg aldri væt borti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg