Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

hvordan er snus i skole-miljøet på ranvik ungdomskole?

jooo, alt fra 30-50 folk løper opp fjellet bak skolen å legger i en prell i HVERT ENESTE friminutt...

slik gikk det da, vi bestemte oss for å innrømme det til læreren våres :innocent:

Opp ett fjell for å ta seg en pris? Og er jo ikke akkurat så big deal å innrømme det for læreren akkurat.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

og ett friminutt vare jo ca 10 min, koffor stresse med å bake springe opp og ned? du får jo berre ha snusen i 5-6 mmin max. apropos snus, tok mine 2 siste skruf no:D ska ha sterk i mårra!:D men minuset er att eg ikkje får morgonsnus:( med mindre eg stikk over gangen og bomma ein:P bur på hybelhus:D

Lenke til kommentar

Enkelte lærere sier ifra at man må kaste snusen etc, men har ikke hørt om noen som har fått anmerkning osv for å ha snus på skolen. Personlig har jeg kun blitt snakket til et par ganger. Sitter ofte med snus i timen uten at jeg hører noe. Det er da snakk om vgs og mitt siste år.

Lenke til kommentar
Enkelte lærere sier ifra at man må kaste snusen etc, men har ikke hørt om noen som har fått anmerkning osv for å ha snus på skolen. Personlig har jeg kun blitt snakket til et par ganger. Sitter ofte med snus i timen uten at jeg hører noe. Det er da snakk om vgs og mitt siste år.

Har selv fått enmerkning for snus både på ungdomsskolen og VGS, ingen anmerkning i år da (enda) men jeg holder meg til posesnus på skolen. Ingen lærere har merket noe og jeg har hatt snus under leppa nesten hver dag siden skolestart.

Lenke til kommentar

I kveld fikk jeg kameraten min til å prøve en Lucky Strike protion. Han er egentlig i mot "rusmiddel", og tenker mye på å holde seg trent, så jeg var overrasket over at han prøvde...

Uansett, han sovnet, og når han våknet opp igjen en halvtime senere klarte han nesten ikke stå oppreist. Hans første møte med nikotin :p

Det var noe lignende som skjedde med meg første gangen, var så avslappa at jeg sovna. Hvordan var deres første gang?

Endret av fedi
Lenke til kommentar
I kveld fikk jeg kameraten min til å prøve en Lucky Strike protion. Han er en sportsidiot, og tenker mye på å holde seg trent, så jeg var overrasket over at han prøvde...

Uansett, han sovnet, og når han våknet opp igjen en halvtime senere klarte han nesten stå oppreist. Hans første møte med nikotin :p

Det var noe lignende som skjedde med meg første gangen, var så avslappa at jeg sovna. Hvordan var deres første gang?

Sjanglende :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...