Skosåle Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 lal. Hva sikter du til? Skjønte ikke helt den jeg Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Fy faen for et nivå denne tråden har havnet på. For å prøve å få ting tilbake på sporet igjen: Jeg skal til Sverige den 17. Er det noen som vet hvilke priser og hva slags utvalg det er på båten? Og hva er egentlig prisen pr. boks i Sverige om dagen? Endret 25. oktober 2007 av Koffert Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 hmm.. Har slutta og snuse jeg. Skal jeg byne igjen? Er så digg Lenke til kommentar
Holten Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er jo ikke vits til å begynne hvis du har greid å slutte! Usunt, og dyrt. Spesielt når prisene går opp etter nyåret! Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Fy faen for et nivå denne tråden har havnet på. For å prøve å få ting tilbake på sporet igjen: Jeg skal til Sverige den 17. Er det noen som vet hvilke priser og hva slags utvalg det er på båten? Og hva er egentlig prisen pr. boks i Sverige om dagen? prisen per boks er vel fra 30-35 kr tenker jeg . og for en rull tenker jeg det er 280-320 kr Endret 25. oktober 2007 av Exiztzor Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er jo ikke vits til å begynne hvis du har greid å slutte! Usunt, og dyrt. Spesielt når prisene går opp etter nyåret! Slutta for 2 dager sia da. Så har jo ikke slutta helt liksom Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Fy faen for et nivå denne tråden har havnet på. For å prøve å få ting tilbake på sporet igjen: Jeg skal til Sverige den 17. Er det noen som vet hvilke priser og hva slags utvalg det er på båten? Og hva er egentlig prisen pr. boks i Sverige om dagen? når jeg var på båten i sommer var det tilbud 140kr for 10 general man kan handle for 1800kr, men er ganske kjipt utvalg på båten. du må nesten ha flaks vis du skal ha et spesielt merke:P Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 General, Diplomat og Granit tror jeg er det vanligste når det gjelder løs. Kansje Ettan og. Tenker du porsjon er det sikkert mocca og\eller catch i tillegg. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Fy faen for et nivå denne tråden har havnet på. For å prøve å få ting tilbake på sporet igjen: Jeg skal til Sverige den 17. Er det noen som vet hvilke priser og hva slags utvalg det er på båten? Og hva er egentlig prisen pr. boks i Sverige om dagen? Betalte 33 kr for en Ettan på Statoil i overigår. Kronan er mye billigere og koster 188 kr limpa, grei erstatningssnus hvis du har lite penger General, Diplomat og Granit tror jeg er det vanligste når det gjelder løs. Kansje Ettan og. Tenker du porsjon er det sikkert mocca og\eller catch i tillegg. What? Catch? Mocca? Bor du i Bærum eller? General, Ettan, Grovsnus er de vanligste her hvertfall. Både løs og porsjon Endret 25. oktober 2007 av WD40 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Fy faen for et nivå denne tråden har havnet på. For å prøve å få ting tilbake på sporet igjen: Jeg skal til Sverige den 17. Er det noen som vet hvilke priser og hva slags utvalg det er på båten? Og hva er egentlig prisen pr. boks i Sverige om dagen? Betalte 33 kr for en Ettan på Statoil i overigår. Kronan er mye billigere og koster 188 kr limpa, grei erstatningssnus hvis du har lite penger General, Diplomat og Granit tror jeg er det vanligste når det gjelder løs. Kansje Ettan og. Tenker du porsjon er det sikkert mocca og\eller catch i tillegg. What? Catch? Mocca? Bor du i Bærum eller? General, Ettan, Grovsnus er de vanligste her hvertfall. Både løs og porsjon Hadde aldri brukt hverken mocca eller catch om jeg fikk betalt for det, men han spurte med om utvalg, og det er det utvalget som er vanligst og ha. Men jeg ville anbefalt 1:Nick og Jhonny Løs 2:Skruf Løs 3:General Løs, om de har de merkene på båten i det hele tatt. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har snust en liten stund nå, mest fordi jeg liker følelsen av nikotin (i alle fall foran PC-en ), men som man vet får man ikke like stor følelse av rus etterhvert. Jeg syns dette er synd og nå den siste tia har jeg begynt med to skruf sterk i leppa Noen som har snust en stund som hadde lignende skuffelser? Men det er vel kanskje sånn at det ikke er nikotinrusen som er det store med snusen? For de fleste jeg har pratet med som snuser syns jo det er behagelig Litt rart spørsmål det her, men noen råd ellerno hadde hjulpet litt Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 du kan alltids holde deg til en snustype over en måneds tid (general eller noe) så gå over til scruf sterk. da merker du den samme rusen igjen hvertfall Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Eller du tar pause i 8-9 dager. Jeg hadde pause i 8 dager, og nå i dag tok jeg en skruf stark kl 8 om morgenen, og jeg gikk nesten rett i bakken hahaha.. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 *snip* What? Catch? Mocca? Bor du i Bærum eller? General, Ettan, Grovsnus er de vanligste her hvertfall. Både løs og porsjon Ja, la oss for all del skjære alle over en kam... Catch er en grei avveksling i blandt, man trenger da ikke være fra Bærum for å like det? (snuser som regel Ettan eller Grovsnus, forresten) Men over til noe helt annet. Noen som vet hvor man kan få tak i Red Man eller andre merker skråtobakk i Norge? Kjøpte en pose på statoil ved IKEA på Slependen forrige uke, men er snart tom... (Tips til steder man kan få tak på det i Buskerud er velkommen ) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Snakket med en kar fra Swedish Match er på jobb her en dag. Jeg begynte å spørre litt rundt hvordan det går med N&J, hvor han gav meg ganske bra nyheter. Porsjonssalget har økt veldig, og begynner å dra litt innpå Skruf. Det ultimate målet med N&J var å utkonkurere skruf, noe de ikke hadde oppnådd, dessverre, men salget hadde steget veldig den siste tiden. Herlig å høre. Herlige nyheter. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Finner ikke Nick and Johnny portion jeg Hverken meny eller rimi i nærheten har det, og shell hadde bare N and J løs... Får prøve noen andre bensinstasjoner ellerno. Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 sitte me 2 kruf porsjon i leppa.. neste ska vere sterk! merke de nesten ikkje jo!:@ men om nåken har nåken tipps til sterkare snus enn skruff sterk? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Du får ikke tak i noe sterkere enn Skruf Stärk og Nick and Johnny. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 hvordan er snus i skole-miljøet på ranvik ungdomskole? jooo, alt fra 30-50 folk løper opp fjellet bak skolen å legger i en prell i HVERT ENESTE friminutt... slik gikk det da, vi bestemte oss for å innrømme det til læreren våres http://www.youtube.com/watch?v=1x_-ULxLsZQ Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Finner ikke Nick and Johnny portion jeg Hverken meny eller rimi i nærheten har det, og shell hadde bare N and J løs... Får prøve noen andre bensinstasjoner ellerno. Bunnpris har. Tror jeg må ha snus snart sjøl. Rar i hodet nå........ Å knuse et eller annet virker plutselig som en god idee....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg