Effectiv Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 HAHAHA nå vil jeg høre en historie her as Forresten alle her inne: Gratuler meg! Jeg har klarte meg i 8 dager uten snus Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 du slår ikke mine 14 dager i sommerferien Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 HAHAHA nå vil jeg høre en historie her as Forresten alle her inne: Gratuler meg! Jeg har klarte meg i 8 dager uten snus Hvorfor holder du på sånn? Dårlig råd? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 både det og jeg har merket negative effekter av snus Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Forresten alle her inne: Gratuler meg! Jeg har klarte meg i 8 dager uten snus Kondolerer. Forøvrig er General White Portion en snus å anbefale! Den og General Onyx er himmelsk, er grei som en avveksling fra den kjedelige Skrufen. Endret 21. oktober 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 du slår ikke mine 14 dager i sommerferien Og du slår ikke mine 236 dager i år. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 du slår ikke mine 14 dager i sommerferien Og du slår ikke mine 236 dager i år. Oh my god, superpowerz. Jeg har aldri følt meg avhengig av snus for å være ærlig. Og ja, her er jeg ÆRLIG. Snuser ikke fast, men sikkert 5-10 snus i uken. Kjenner av og til at det ville være godt med en, men har aldri "trengt" en snus. Og det er jeg glad for, så lenge det varer.. :> Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Vil ikke si 8 dager er noe vanskelig, gikk en uke uten bare for å sjekke om det var noe trang. Er ikke det at jeg er noe avhenig men liker smaken og den chillende effekten det gir. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg liker den antidepressive effekten. Med snus klarer man alt, til og med tøffe jobbintervjuer. Altså, ikke snus under intervjuet da, såklart. Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 haha, fortell ok, tok ein snus på ferja. gjekk inn på bussen igjen.. etter ei stund måtte eg pisse, og vi kom til ein plass med vegarbeid( snusen begynte å renne( eg satt med viduet ved siden av ein gammel tjukk mann) eg tenkte: faen, e de ikkje do her? de e jo 2 tima igjen t bergen! eg begynte å bli nåke jekla kvalm, og holt på å pisse på meg, so på neste stopp sa eg t sjoføren: får eg gå ut å pisse? eg gjekk ut bak busskuret og kasta opp og pissa! gjett om eg hadde flaks so ikkje gjorde de på han gamle mannen! Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Fy faen Hawk wintergreen eller hva den het var god! jeg måtte såklart bomme en i timen når det var noen jeg ikke hadde smakt Satan for en lukt <3 Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kan noen poste bilde av Hawk Wintergreen? aldri sett den:S hvor får man kjøpt den og fåes den i porsjon? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Er snus som går ut i februar 2007 dårlig? Den har vært nedfryst, den funker vel ennå? Snusen er like fin som når du kjøpte den siden den har vært fryst ned Husk at det er forskjell på frysere. En fryser på et kjøleskap (fryseboks) holder gjerne minus 10-12C, mens en dypfrys holder rundt minus 20-22C. Jeg foretrekker å ha den i fryseboksen, eller helst i kjøleskapet. Pga. i dypfrysen kan snusen ofte bli frysetørret, og da blir den tørrere og mye mindre smak. Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Asle, snusen du ser etter er Nick! Altså, Nick and Johnny porsjon Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Her har du et bilde: Den fåes bare i porsjon etter det jeg har sett i alle fall. Har ikke sett løs i norge i alle fall Jeg fant den til min store forskrekkelse på PRIX! Lenke til kommentar
asle Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Asle, snusen du ser etter er Nick! Altså, Nick and Johnny porsjon kjøpte noe lucky srike sort boks, og den var ikke så riv ruskende gal den nei men skal prøve noe nick neste gang jeg kommer over det, for det selges vel i vanlige butikker Endret 22. oktober 2007 av asle Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Her har du et bilde: Den fåes bare i porsjon etter det jeg har sett i alle fall. Har ikke sett løs i norge i alle fall Jeg fant den til min store forskrekkelse på PRIX! etter det jeg har hørt skal denne snusen være uten nikotin? er det rett? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvilke negative effekter har du merket Effective? Blir litt nysjerrig vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg