Holten Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er snus som går ut i februar 2007 dårlig? Den har vært nedfryst, den funker vel ennå? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er usikker, men hvis den ikke lukter eller smaker dårlig så er den sikkert helt fin. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det funker Hadde et tårn som gikk ut i Mars, og etter 3 dager har jeg enda ikke merket noe Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Snus kan fryses, da varer den nesten evig... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ja, har ikke hatt noe problemer med snus utgått på dato. Har snust snus som gikk ut på dato ett og et halvt år før Luchy, nå husker jeg ikke utseendet på den, da jeg ikke har snust det siden før årtusenskiftet en gang, men kan hende den var grønn ja Om den lukter tigerbalsam eller ei, kan jeg ikke svare på. Jeg aner ikke hvordan tigerbalsam lukter. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Eneste snusen jeg vet om som heter Hawken er den grønne boksen. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tigerbalsam lukter sterkt. River nesten i nesa Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er snus som går ut i februar 2007 dårlig? Den har vært nedfryst, den funker vel ennå? Snusen er like fin som når du kjøpte den siden den har vært fryst ned Lenke til kommentar
LarsWilli Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Smouker Outlet Online har Hawken Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Blir vel kanskje ekstra mye snus i helga! Enten man fester eller ser en film/gamer. Får på en måte koset deg mer med snusen, enn når du er på jobb/skole. Lenke til kommentar
asle Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 orker ikke lese gjennom alle 231 sidene jeg kjøpte general porsjons snus for 2 dager siden, og må si jeg er skuffet (synest det smaker som vaskepulver eller noe?) er det noen snus som smaker alla oliver twist bare sterkere? oliver twist er jo gørr godt men er litt svak sånn at man må tygge den innimellom, og da blir jo munnen full av gørr takk for ale svar Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Portion er ikke noe særlig. Men mocha er godt ;D Gøteborgs Prima Fint Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor r.l Endret 19. oktober 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 jeg kjøpte general porsjons snus for 2 dager siden, og må si jeg er skuffet (synest det smaker som vaskepulver eller noe?) Vaskepulver!? General har jo den chille smaken! Hvis du skal ha snus med smak kjøper du: Catch, Hawk, Mocca( PS: denne er for jenter), Offroad, Skruf tranebær( ). Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Bare i helga? jepp, faktisk =) Frister faktisk ikke så veldig om hverdagene, og det er jeg glad for Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 hehe. Jeg kjøpte en løs General i går. Hadde ikke fler, og hadde heller ikke mulighet til å dra over grensa. De oppbevarer boksene 20-22 grader celsius altså! Faen kjøper jo tørr snuss vett Lenke til kommentar
asle Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 jeg kjøpte general porsjons snus for 2 dager siden, og må si jeg er skuffet (synest det smaker som vaskepulver eller noe?) Vaskepulver!? General har jo den chille smaken! Hvis du skal ha snus med smak kjøper du: Catch, Hawk, Mocca( PS: denne er for jenter), Offroad, Skruf tranebær( ). mente ikke oliver med smak tror det er saltet jeg reagerer på, men blir vel vandt til det etterhvert Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 ein dårlig kombinasjon: skruf sterk, svingete( og smale) vestlandsvegar og kravtig trang for å pisse!! ikkje t å annbefale! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg