Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

har ein bra historie fra i dag! eg var på prix, og skulle kjøpe snus( har ikje snust på 1,5 veke) men så var det ei dame på ca 50 år som satt i kassa, eg tenkte for meg sjølv: søren , ikkje snus i dag heller. men eg ville i hvertfal prøve. so eg gjekk til kassa og gjedde ho snusen, ho spørte etter leg, og eg gjedde ho bankkortet mitt( er 15) ho såg nøye på det, men eg fekk kjøpt!! :D beste snusen ever 1,5 veke uten:( eit snusetipps: ta ein snus og legg deg i badekaret( om du har) deilig å ligge der og chille ;)

 

Ser du voksen ut til å være 15?

 

ikkje egentlig.. ser ut som om eg er fjorten, og eg nermer meg 16 år. litt seint utvikla ;)

Får kjøpt nesten overalt jeg.. :) Er dog bare 16..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen spesielle butikker jeg må på for probe whiskey og offroad? Begynner å bli litt lei generalen (beste snusen jeg har smakt så langt), variasjon frister, men skruf er kjip på smak, røda lacket litt rar å bake og den smaker ikke noe digg heller og er vel ikke mange fler jeg har prøvd når jeg tenker meg om ;) Noen som har tips på andre løs snuser jeg kan teste? Smak er i høysete "sterkest" eller mest effekt er ikke det som teller for meg...

Lenke til kommentar
Noen spesielle butikker jeg må på for probe whiskey og offroad? Begynner å bli litt lei generalen (beste snusen jeg har smakt så langt), variasjon frister, men skruf er kjip på smak, røda lacket litt rar å bake og den smaker ikke noe digg heller og er vel ikke mange fler jeg har prøvd når jeg tenker meg om ;) Noen som har tips på andre løs snuser jeg kan teste? Smak er i høysete "sterkest" eller mest effekt er ikke det som teller for meg...

 

Smakt N&J eller Ettan? Gode de også, om du ville ha variasjon.

 

De får du jo lett tak i her i Norge ;)

Lenke til kommentar
Vær så snill å dropp snakk om Raske menn. De har ingenting med snus å gjøre.

Hadde ikke det inlegger der heller :tease:

 

OnTopic:

idag kjøpte jeg min box lucky strike. Er vanligvis gætteborg rape person men denne overasket possitivt.

 

Boksen er også ganske tøff^^

Endret av EvenEleven
Lenke til kommentar

Tester Tiedemanns Blå nå, ikke så værst smak, småstilig boks, glir lett ned i lomma. Beste smaken på løsnus jeg har smakt. Litt dårlig dato 08/10/07:P Men skal ikke klage, fikk den av en kompis som ikke likte den noe særlig(bruker kun pose ellers. fikk også en general:D )

 

Testa Lucky Strike.

Ikke så aller værst smak, renner lite, jævlig kul boks. men mangler "askebeger".

 

boksene:

snus_can_seal.jpg

 

Fant ikke tiedemanns boksen:/

Lenke til kommentar
Fant ikke tiedemanns boksen:/

Kan sikkert fikse bilde hvis jeg leter i skapet ;)

Har jo boksen, men ikke kamera:P Dessuten må jeg dra fram pc-en for å overføre filer. Ultraportabel gjort om til stasjonær atm:P 12" vs 19", laptop tastatur vs DeNovo settet og laptophøytalere vs JBL 2.1+skjermhøytalere.

blir vel ny spillemaskin om en stund. men lappen er prioritert. så data og snus. har 4 bokser nå, 2 general, en tiedemanns blå og lucky:P

Lenke til kommentar
Tidemanns er dessverre den værste snusen jeg har vært borti. Kjedelig smak, ingen effekt, renner ikke noe som er positivt. Har nesten en hel boks igjen, men blir nok å kaste den. Frister ikke i det hele tatt selv om det er den eneste snusen jeg har liggende akkura nå.

Hvor bor du?:p Kunne sikkert ha donert den bort:p

 

 

Hvor kjøper dere tidemanns løs forresten? Har ikke sett den til salgs noen plass.

Lenke til kommentar
Hvor bor du?:p Kunne sikkert ha donert den bort:p

 

Hvor kjøper dere tidemanns løs forresten? Har ikke sett den til salgs noen plass.

Jeg bor i Tromsø. Jeg kan kjøpe tidemann løs på bensinstasjoner og Narvesen.

 

Datasmurf: Tenker du på den grønne boksen? Snusen som lukter som tigerbalsam?

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...