Holten Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hm, jeg har vært tom. Og jeg har ikke hatt tid til å kjøpe Bor et stykke unna den butikken jeg får kjøpt.. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Tilbake til Röda Läcket løs etter å ha testet stort sett alle løssnusmerker tilgjengelige i Trondheim sentrum i det siste. Bakeevnen er enestående, og jeg liker smaken. Rick and Johnny, noe i den dur, var klart den dårligste jeg har vært borte i. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Tilbake til Röda Läcket løs etter å ha testet stort sett alle løssnusmerker tilgjengelige i Trondheim sentrum i det siste. Bakeevnen er enestående, og jeg liker smaken. Rick and Johnny, noe i den dur, var klart den dårligste jeg har vært borte i. Nick and Jhonny heter den, og den smaker fy. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Å fy faen, kjøpte South State porsjonssnus og den luktet fy og fy. Også hadde den enten like mye saft som General porsjon eller mer. Fysj sier jeg bare, eneste positive er at da blir det et nytt merke i snusbokssamlingen min. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 finnes det en tråd der du kan legge ut bilder av din snus samlign? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 finnes det en tråd der du kan legge ut bilder av din snus samlign? Ja, denne. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Å fy faen, kjøpte South State porsjonssnus og den luktet fy og fy. Også hadde den enten like mye saft som General porsjon eller mer. Fysj sier jeg bare, eneste positive er at da blir det et nytt merke i snusbokssamlingen min.Jeg har selv en South State boks liggende og den renner da ikke i det hele tatt, og lukten er ganske behagelig. Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Å fy faen, kjøpte South State porsjonssnus og den luktet fy og fy. Også hadde den enten like mye saft som General porsjon eller mer. Fysj sier jeg bare, eneste positive er at da blir det et nytt merke i snusbokssamlingen min. South State lukter da slettes ikke ille Smaken er jo ganske grei og ja, den renner Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Endelig har de fått inn Skruf Stark her jeg bor! Bor i Holmestrand, bare så det er sagt. hvis det er noen i nærheten som har lyst på noe sterkere saker De selger den på Hydro Texaco aka. YX Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 har ein bra historie fra i dag! eg var på prix, og skulle kjøpe snus( har ikje snust på 1,5 veke) men så var det ei dame på ca 50 år som satt i kassa, eg tenkte for meg sjølv: søren , ikkje snus i dag heller. men eg ville i hvertfal prøve. so eg gjekk til kassa og gjedde ho snusen, ho spørte etter leg, og eg gjedde ho bankkortet mitt( er 15) ho såg nøye på det, men eg fekk kjøpt!! beste snusen ever 1,5 veke uten:( eit snusetipps: ta ein snus og legg deg i badekaret( om du har) deilig å ligge der og chille Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 har ein bra historie fra i dag! eg var på prix, og skulle kjøpe snus( har ikje snust på 1,5 veke) men så var det ei dame på ca 50 år som satt i kassa, eg tenkte for meg sjølv: søren , ikkje snus i dag heller. men eg ville i hvertfal prøve. so eg gjekk til kassa og gjedde ho snusen, ho spørte etter leg, og eg gjedde ho bankkortet mitt( er 15) ho såg nøye på det, men eg fekk kjøpt!! beste snusen ever 1,5 veke uten:( eit snusetipps: ta ein snus og legg deg i badekaret( om du har) deilig å ligge der og chille Det er ingen som ser på datoen.. Jeg gir alltid leg og har gitt det til mange forskjellige, tror ikke de gidder å sjekke datoen engang. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja, det funker nok for det meste. Har aldri vist leg når jeg har kjøpt snus, men i de tilfellene jeg har vist så har de brukt 2 sekunder å se på det og bare sagt: ja... Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja, det funker nok for det meste. Har aldri vist leg når jeg har kjøpt snus, men i de tilfellene jeg har vist så har de brukt 2 sekunder å se på det og bare sagt: ja... Mulig dette er "litt" off topic men, jeg skulle i dag hente en pakke fra komplett på post huset, pakken var til brodern og pakke sedelen sto i brodern sitt navn, jeg leverte lappen og den annsatte hentet pakken og ba meg skrive under, jeg skrev mitt navn og ga den til bake, den annsatte så på lappen og sporte om hva det sto, jeg sa mitt navn. så fikk jeg pakken og gikk. dette synes jeg var litt rart. Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvis man er vant til snus? Det er vel mer nikotin i snus enn i røyk, så den teorien der blir vel ganske feil. Det er mer nikotin, ja. Men du får ikke i deg så altfor mye mer enn av røyk. Dessuten går det over mye lengre tid. Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 har ein bra historie fra i dag! eg var på prix, og skulle kjøpe snus( har ikje snust på 1,5 veke) men så var det ei dame på ca 50 år som satt i kassa, eg tenkte for meg sjølv: søren , ikkje snus i dag heller. men eg ville i hvertfal prøve. so eg gjekk til kassa og gjedde ho snusen, ho spørte etter leg, og eg gjedde ho bankkortet mitt( er 15) ho såg nøye på det, men eg fekk kjøpt!! beste snusen ever 1,5 veke uten:( eit snusetipps: ta ein snus og legg deg i badekaret( om du har) deilig å ligge der og chille Ser du voksen ut til å være 15? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 har ein bra historie fra i dag! eg var på prix, og skulle kjøpe snus( har ikje snust på 1,5 veke) men så var det ei dame på ca 50 år som satt i kassa, eg tenkte for meg sjølv: søren , ikkje snus i dag heller. men eg ville i hvertfal prøve. so eg gjekk til kassa og gjedde ho snusen, ho spørte etter leg, og eg gjedde ho bankkortet mitt( er 15) ho såg nøye på det, men eg fekk kjøpt!! beste snusen ever 1,5 veke uten:( eit snusetipps: ta ein snus og legg deg i badekaret( om du har) deilig å ligge der og chille dååårlig "historie" Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) har ein bra historie fra i dag! eg var på prix, og skulle kjøpe snus( har ikje snust på 1,5 veke) men så var det ei dame på ca 50 år som satt i kassa, eg tenkte for meg sjølv: søren , ikkje snus i dag heller. men eg ville i hvertfal prøve. so eg gjekk til kassa og gjedde ho snusen, ho spørte etter leg, og eg gjedde ho bankkortet mitt( er 15) ho såg nøye på det, men eg fekk kjøpt!! beste snusen ever 1,5 veke uten:( eit snusetipps: ta ein snus og legg deg i badekaret( om du har) deilig å ligge der og chille dååårlig "historie" Ikke for å ødelege moroa for deg "daniel" men med tanke på at du må få andre til å kjøpe for deg og er 1 år eldre en duden så vil jeg si du ble litt eid^^ Spesielt med tanke på at du ikke fikk kjøpt når du viste leg på joker Endret 15. oktober 2007 av Klekkus Lenke til kommentar
krroold Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Tilbake til Röda Läcket løs etter å ha testet stort sett alle løssnusmerker tilgjengelige i Trondheim sentrum i det siste. Bakeevnen er enestående, og jeg liker smaken. Rick and Johnny, noe i den dur, var klart den dårligste jeg har vært borte i. Jeg kan skrive noen ord om Röda Lacket løs jeg også. Jeg synes også at bakeevnen var sinnsykt bra, smaken er jo grei nok. Effekten var liten. Testet også Skruf Stärk idag. Var grei den Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 har ein bra historie fra i dag! eg var på prix, og skulle kjøpe snus( har ikje snust på 1,5 veke) men så var det ei dame på ca 50 år som satt i kassa, eg tenkte for meg sjølv: søren , ikkje snus i dag heller. men eg ville i hvertfal prøve. so eg gjekk til kassa og gjedde ho snusen, ho spørte etter leg, og eg gjedde ho bankkortet mitt( er 15) ho såg nøye på det, men eg fekk kjøpt!! beste snusen ever 1,5 veke uten:( eit snusetipps: ta ein snus og legg deg i badekaret( om du har) deilig å ligge der og chille Ser du voksen ut til å være 15? ikkje egentlig.. ser ut som om eg er fjorten, og eg nermer meg 16 år. litt seint utvikla Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har bestemt meg HELT for å slutte Har klart meg over 1 døgn nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg