Luchy Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Diplomat er ikke ny nei. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har bestemt meg for å slutte med snus. Jeg tror nok jeg kommer til å savne den litt, men jeg klarer meg. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Akkurat det der har jeg bestemt meg for i evigheter Men når alle i klassen min snuser er det ikke lett å slutte skal jeg si :O Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Forresten jeg endte opp med general port. pga de var tom for alt annet Overraskende god denne pakken, den var ikke så våt som vanlig. første gang jeg har likt general portion :O Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Testa Lucky Strike nå. Jævlig stilig boks men smak og effekt skuffa litt. Ganske fersk på grunn av innpakkinga. Må vel stikke innom esso eller shell og se om de har noen merker jeg ikke har prøvd enda. Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Lucky strike har veldig god smak da! men kan ikke si det samme om Skruf Stark, smakte pyton og kjenner den ikke noe sesielt mer enn vanlig General <3 Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Syns skruf og skruf stark er best jeg Selv mener jeg stark smaker DIGGbart og den kicker i alle fall imotsetning til alt annet jeg snuser.. Men må si at general kicker ikke i det hele tatt, og du kan nok ikke si at skruf stark ikke kicker mere en general for det gjør den Lenke til kommentar
rublings Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ikke sikkert han merker noe effekt av snus i det hele tatt da Finnes noen av de og Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Joda, men han sier at han merker like mye av general, og da blir det noe feil ass Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Nei. Jeg skjenner jo Skruf Stark omtrent like bra som Orginal og Tranebær. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Joda, men han sier at han merker like mye av general, og da blir det noe feil ass :pJoda, men han sier at han merker like mye av general, og da blir det noe feil ass Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Kjenner ikke noe effekt av noen av de jeg.. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Begynner å merke skruf stark mindre og mindre jeg. Men smaksmessig er General løs best, etter det kommer skruf porsjon(og stark). General er som sukkertøy Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Begynner å merke skruf stark mindre og mindre jeg. Men smaksmessig er General løs best, etter det kommer skruf porsjon(og stark). General er som sukkertøy Har ikke merka skruf sterk i det hele tatt. Hverken første gang eller nå. Eneste gang jeg faktisk kjente noe var første gang jeg testa snus General Onyx. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg synes skruf sterk er litt muggen på smak og lukt, ingen andre her som merker det? Vanlig skruf fungerer, hadde den ikke vært så lik leire i konsistens. Lenke til kommentar
Rekso Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 LD black er digg, men også skruf org lös.. Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 med tanke på danmarksbåten, kor masse kan eg ta med i land? selger dei snus i danmark? korleis er det å kjøpe for ein som er under 18? skjekker dei alt i tollen? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Du har lovt å ta med deeg 250gram snus til norge, noe som vil si 5 bokser løs, eller 10 bokser porsjon. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) De selger ikke så mye snus i Danmark, kun noen sorter løs tror jeg. Når det kommer til alderen, så trenger du ikke være mer en 16 for å kjøpe der. Om du er under 18 må du bare håpe på at de ikke sjekker deg i tollen, for da tar de nok alt fra deg, uansett hvor mye/lite du har kjøpt. Men sjangsen for å bli tatt i tollen er vel ganske liten vil jeg tro. Endret 14. oktober 2007 av Bakke Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 De selger ikke snus i Danmark. Men de selger på båten. Lett å få kjøpt der. Hvis du blir tatt i tollen og ikke er gammel nok tar de det bare fra deg mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg