Wut? Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Tørr leppe + snus = blodig snus blir du tørr på innsiden av leppa? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Må jo ha vært det, ellers så er det kun snusen som har revet opp leppa mi til jeg har begynt å blø. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kan jo hende du bare hadde et sår under leppa da. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kan jo hende du bare hadde et sår under leppa da. Men da ville jeg jo ha vist det selv.. Pluss at jeg blødde på flere steder. Men nå legger jeg meg, så svarer ikke på no før i morra Natt. Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 noen som veit om ein plass i bergen der ein under 18 får kjøpt snus? eg er 15, men eg ser ikkje ut som om eg e nåke eldre for å seie de sånn... Få noen over atten til å kjøpe for deg. Jeg er så eniger 3az3r. Forstår ikke hvor folk gidder å stresse og leite etter en plass der de selger til folk under 18. Alle kjenner vel folk som er 18+? Tror ikke jeg kjøpte sjæl mer enn ett par ganger før jeg ble 18. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg kjøpte så og si aldri. Fikk alltid venner over atten til å kjøpe for meg. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Vel, jeg kjøper selv og har gjort det helt siden jeg startet. Har for det meste ingen problemer med å få kjøpt uannsett hvor jeg kjøper. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er ganske enig. Er lett å få kjøpt har jeg merket, spesielt på små sjapper. Men satan så lei man blir av gøteborgs rape .. o.0 Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Pleier bare å få andre til å kjøpe, ettersom jeg ikke gidder å prøve selv. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Vet ikke om de fleste har fått med seg dette, men opplyser de som ikke vet om det. The new Offroad Long Cut comes in two flavours: Offroad Long Cut - Pure Tobacco Offroad Long Cut - American Wintergreen. The snus producer V2 Tobacco has released two new variations of their popular snus, Offroad. In contrast to normal Swedish snus which is grinded the new snus, Offroad Long Cut, is cut. It is a mix between the American Snuff and Swedish Snus. Their production philosophy and concept is driven by their passion for snuff, for excellence and the benefits you enjoy from small batch smokeless tobacco making. They believe that smokeless tobacco moist snuff is a highly enjoyable and sophisticated product, full of the varied taste and aroma from the natural freshness of fragrant herbs and spices. Packed with enjoyment for practically any social occasion. Buysnus.com har også en liten konkuranse på gang. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Pleier som regel å handle snus og røyk selv. Jeg kjøper en del til kamerater som ikke får kjøpt også. Rart at jeg får kjøpt overalt, jeg ser jo ikke så gammel ut at det gjør noe. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 jeg kjøper snusn sjøl hos bekjente som jobber i butikker Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 De fleste butikker spør jo ikke om bevis, så lenge du ser gammal nok ud:P Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 veit ikje hvordan det er i byer ola men ute på landet så er det ikke så altfor gode på å spørre om legg. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 yes! da har Offroad Long Cut kommet Kommer den til norge? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg skal ha ny snus nå, GI MEG TIPS ASAP Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Diplomat løs<3 Er det pose du skal ha, gå for diplomat eller montecristo. Og det med kjøping, få mamma til å kjøpe:P satt i bilen med mamma. Mamma: Tar de gutta penger for å kjøpe snus til deg? Jeg: Noen ganger Mamma: Da tar jeg heller å kjøper snus til deg. Jeg: De tar egentli litt penger for det hver gang. (ikke sant men) så nå er livet litt enklere. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Diplomat løs<3 Er det pose du skal ha, gå for diplomat eller montecristo. Og det med kjøping, få mamma til å kjøpe:P satt i bilen med mamma. Mamma: Tar de gutta penger for å kjøpe snus til deg? Jeg: Noen ganger Mamma: Da tar jeg heller å kjøper snus til deg. Jeg: De tar egentli litt penger for det hver gang. (ikke sant men) så nå er livet litt enklere. Wæow! Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Er diplomat virkelig så god? :/ Har ikke smakt den så skal ikke uttale meg da men den er helt ny i norge sant? Så at det sto nyhet over den i dag. Og jeg kjøper forresten ikke offroad en gang til for den er like god å pakke som en kjeks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg