Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RL er nok eldre enn Ettan. Iflg wikipedia har Ettan vært på markedet siden 1822 (link) og RL ble produsert en eller annen gang mens Petter Swarts, eieren av en snusfabrikk i Norrköping, levde. Han døde i 1789, så regner med den kom før det. (link). Dog, det er mulig den kom etter hans død, og at jeg kun har misforstått teksten. Er jo tross alt på svensk :wee:

Lenke til kommentar

Kjøpte meg akkurat en boks med Lucky Strike Prosjonssnus. Jeg var veldig spent da jeg åpnet den, og boksen har en engen kvalitetsfølelse over seg, liksom... Veldig god snus, både på smak og lukt, og den neste boksen jeg kjøper blir definitivt Lucky.

Til dere som liker å røyke mens dere snuser, kjør Lucky Strike snus og røyk. Absolutt fantastisk :D

Endret av fedi
Lenke til kommentar

Noen kamerater skal til Sverige til helgen og skal kjøpe snus.

Jeg vet man kan ta med seg 250g snus, dvs. 10 bokser med portion, eller 5 bokser med løs.

Men spm mitt er om det gjelder per pers, eller for en bil.

De kjører bil, og er 5 i bilen, gjelder 250g for hele bilen?

Lenke til kommentar
Noen kamerater skal til Sverige til helgen og skal kjøpe snus.

Jeg vet man kan ta med seg 250g snus, dvs. 10 bokser med portion, eller 5 bokser med løs.

Men spm mitt er om det gjelder per pers, eller for en bil.

De kjører bil, og er 5 i bilen, gjelder 250g for hele bilen?

det er 250g per person

Lenke til kommentar
Kjøpte meg akkurat en boks med Lucky Strike Prosjonssnus. Jeg var veldig spent da jeg åpnet den, og boksen har en engen kvalitetsfølelse over seg, liksom... Veldig god snus, både på smak og lukt, og den neste boksen jeg kjøper blir definitivt Lucky.

Til dere som liker å røyke mens dere snuser, kjør Lucky Strike snus og røyk. Absolutt fantastisk :D

heldig du som liker den! Selv syntes jeg denne smakte dårlig og rant etter noen få minutter! Utrolig irriterende. Kunne jo ikke spise eller drikke noe i det hele tatt før den dårlige tobakksmaken ødela..

Lenke til kommentar

Den beste effekten jeg noen gang har fått av snus fikk jeg første gang jeg prøvde skruf stark portion...

dessverre får jeg ikke lenger like mye effekt av snus som i begynnelsen, men er fortsatt godt...:) Liker det de gangene det svir så godt at man ikke bare kjenner det i overleppa, men også i underleppa... Er forresten skruf tranebær å få kjøpt i de fleste kiosker og matvarebutikker rundt om i landet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...