Underpants Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Mener at Röda Lacket er det aller eldste også kommer General og Ettan. Men Ettan var den mest populære da. Ettan=Number One Ettan kom før RL, og så kom RL etter det. Altså er Ettan den eldste og RL den nest eldste. Tror jeg. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 RL er nok eldre enn Ettan. Iflg wikipedia har Ettan vært på markedet siden 1822 (link) og RL ble produsert en eller annen gang mens Petter Swarts, eieren av en snusfabrikk i Norrköping, levde. Han døde i 1789, så regner med den kom før det. (link). Dog, det er mulig den kom etter hans død, og at jeg kun har misforstått teksten. Er jo tross alt på svensk Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Og Ettan betyr vel nummer en som du sier (Ettan = Første på norsk), men i betydningen at den kom først så vidt jeg skjønner... 1:an på svensk er vel tilsvarende 1st på engelsk eller Første på Norsk Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 LAAANGT i fra.. Swedish Match opplyser at det er kun 10-20% som blir tatt opp i blodet. Ok, da har jeg blingsa. Men det sier jo bare enda mer igjen egentlig. Lenke til kommentar
krroold Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jeg fikk bytta min Lucky Strike til en Skruf Tranbär... MYE BEDRE. Edit: Bytta ikke med kiosken, men med noen andre Endret 10. oktober 2007 av kristoffer2200 Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 jeg gledet meg skikkelig til å prøve tranebæren igjen men jeg ble kvalm:S Nei rape er vel favoritten:) Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Kjøpte meg akkurat en boks med Lucky Strike Prosjonssnus. Jeg var veldig spent da jeg åpnet den, og boksen har en engen kvalitetsfølelse over seg, liksom... Veldig god snus, både på smak og lukt, og den neste boksen jeg kjøper blir definitivt Lucky. Til dere som liker å røyke mens dere snuser, kjør Lucky Strike snus og røyk. Absolutt fantastisk Endret 11. oktober 2007 av fedi Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Noen kamerater skal til Sverige til helgen og skal kjøpe snus. Jeg vet man kan ta med seg 250g snus, dvs. 10 bokser med portion, eller 5 bokser med løs. Men spm mitt er om det gjelder per pers, eller for en bil. De kjører bil, og er 5 i bilen, gjelder 250g for hele bilen? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 250g for hver person over 18 år, er det ikke? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Noen kamerater skal til Sverige til helgen og skal kjøpe snus.Jeg vet man kan ta med seg 250g snus, dvs. 10 bokser med portion, eller 5 bokser med løs. Men spm mitt er om det gjelder per pers, eller for en bil. De kjører bil, og er 5 i bilen, gjelder 250g for hele bilen? det er 250g per person Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 250g per person ja, men problemet er at det er 1 eller 2 som er 18 Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Tollerene skjekker da ikke alder, om de ikke ser ut som de er 10 år? Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kjøpte meg akkurat en boks med Lucky Strike Prosjonssnus. Jeg var veldig spent da jeg åpnet den, og boksen har en engen kvalitetsfølelse over seg, liksom... Veldig god snus, både på smak og lukt, og den neste boksen jeg kjøper blir definitivt Lucky. Til dere som liker å røyke mens dere snuser, kjør Lucky Strike snus og røyk. Absolutt fantastisk heldig du som liker den! Selv syntes jeg denne smakte dårlig og rant etter noen få minutter! Utrolig irriterende. Kunne jo ikke spise eller drikke noe i det hele tatt før den dårlige tobakksmaken ødela.. Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 noen som veit om ein plass i bergen der ein under 18 får kjøpt snus? eg er 15, men eg ser ikkje ut som om eg e nåke eldre for å seie de sånn... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 noen som veit om ein plass i bergen der ein under 18 får kjøpt snus? eg er 15, men eg ser ikkje ut som om eg e nåke eldre for å seie de sånn... Få noen over atten til å kjøpe for deg. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Eller prøv på en invandrerbutikk. Funker alltid her i Oslo. Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Den beste effekten jeg noen gang har fått av snus fikk jeg første gang jeg prøvde skruf stark portion... dessverre får jeg ikke lenger like mye effekt av snus som i begynnelsen, men er fortsatt godt... Liker det de gangene det svir så godt at man ikke bare kjenner det i overleppa, men også i underleppa... Er forresten skruf tranebær å få kjøpt i de fleste kiosker og matvarebutikker rundt om i landet? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Butikker som Rimi, Kiwi og Rema har hvertfall tranebær her jeg bor, samt Hydro Texaco! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Tørr leppe + snus = blodig snus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg