BakerHansen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har mine i Pepsi-kjøleskapet mitt (som står ved siden av PC-en), som jeg har skjønt at en annen her på snustråden også har(?) Jeg har også min snus liggende i minikjøleskapet mitt på skrivebordet. Men mitt er rødt, er forma som et egg og lyser blått. Litt stilig egentlig. Tror jeg dropper General Løs for en tid nå. Gir meg ingen effekt lenger. Å bruke den for å slukke nikotinbehovet blir jo dumt ettersom jeg ikke kjenner noe nikotinsug. Kjenner bare at nå hadde det vært godt med en pris Så imorgen blir det nok en pose Skruf stark porsjon. Lurer på om jeg kommer til å kjenne den veldig? ettersom jeg vanligvis snuser General løs pga smak. Det skal den ihvertfall ha Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Men veit noen om et sted i Oslo hvor man kan få tak i Probe Whiskey porsjon eller løs? Endret 8. oktober 2007 av Underpants Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 yessda! da har jeg begynt igjen har ikke snust siden sommeren begynte, så nå kjøpte jeg med to bokser med pbwhiskey. lurer på om jeg blir svimmel på første? er jo vandt til å snuse skruf sterk, men har vært en del mnd siden forrige prell. <{POST_SNAPBACK}> Hvor kjøpte du de Probene!? Jeg kjøpte de i sverige. Rart at de ikke er i norge egentlig Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Den ene dama som jobber på Narvesen ved Vita på Oslo S spør meg bare hvor mange bokser jeg skal ha, hun vet at jeg vil ha Skruf Stârk Porsjon, og at det er derfor jeg er innom der Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) må berre fotelle ei morosam historie. ein kompis skulle ned på kiwi og kjøpe ein skruff porsjon sterk ( han er 16 år) dama i kassen spurte om id: han viste bankkortet i noen sekund, og hann fekk kjøpt! hu dama virka ikkje heilt oppegående som ikkje såg att han var 16 Endret 9. oktober 2007 av cfcmegafan Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 kan jo hende hu ikke tror de som er under 18 gidder og dra opp kortet... *måtte bare prøve fast reply i en tråd osv *** Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 kan jo hende hu ikke tror de som er under 18 gidder og dra opp kortet... Vel det har funket for meg også Folk har til og med studert kortet nøye å latt meg kjøpe^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg har aldri helt skjønt greia med general. Har jobbet i to butikker og det er alltid General det selges mest av. Hvorfor? Det finnes langt bedre snus enn General, mtp både løs og porsjon. Det jeg jobber nå har vi kanskje 4 egne rekker for Generalsnus, om ikke mer. Og vi tar ikke inn Grovsnus engang. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vel du kan få høre min mening om saken da: Min mening er at det ikke er noen andre merker som slår general løs, greit nok mange kan nesten måle seg men det er noe som mangler. Det "ultimate" med Generalen er den unike kombinasjonen mellom smaken, grovheten, konsistensen og aromaen. Også ikke minst er det "originalen" Men General pose er den værste posesnusen etter min mening. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vel du kan få høre min mening om saken da: Min mening er at det ikke er noen andre merker som slår general løs, greit nok mange kan nesten måle seg men det er noe som mangler. Det "ultimate" med Generalen er den unike kombinasjonen mellom smaken, grovheten, konsistensen og aromaen. Også ikke minst er det "originalen" Men General pose er den værste posesnusen etter min mening. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg synes det bestandig er så gøy å høre historer av folk som skjuler snusbruken sin for foreldrene sine. "Pappa kommer til å drepe meg om han får vite at jeg snuser" og flere av samme kaliber. Da er det godt å være voksen. General løs er den jeg snuser mest, ganske enkelt fordi da er jeg sikker på å finne den i alle butikkene, og slipper å dra byen rundt for å finne èt spesielt merke. Men de dagene jeg får øye på en Göteborg Rape løs, så kjøper jeg den, ganske enkelt fordi den er ganske god og har ca. samme bakeegenskapene som generalen. Prøv og bestill en "øverstkommanderende" til dama bak kassa på Prix, og se hvor stort hakeslipp hun får. Noen her som har prøvd den nye "snusen" på markedet, uten nikotin? Blanding av mais, salt og lakris? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Joda, den såkalte onico. Kjøpte den bare på skøy. Veldig tam, forsåvidt grei smak med veldig svak smak. Hadde det ganske morsomt når jeg tok av etiketen og lurte noen venner Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva koster denne boksen, ligger vel ikke på samme pris som vanlig snus? Det er vel heller ikke 18årsgrense på denne? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Forresten folkens, hva sier dere der dere bor? Her i Trondheim bruker vi ordet dåse til en snus ''boks''. Er det slik over hele landet, eller har andre deler av landet forskjellige ord for dette? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja, der sier du noe. Vi sier også strut, altså om ti bokser som er festet sammen med plast fra fabrikken. Stort fenomen blant svenskehandlerne. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva koster denne boksen, ligger vel ikke på samme pris som vanlig snus? Det er vel heller ikke 18årsgrense på denne? Er jo ikke tobaks avgift på noe som ikke inndeholder tobakk da man! koster 30 kroner for boksen. Forresten folkens, hva sier dere der dere bor? Her i Trondheim bruker vi ordet dåse til en snus ''boks''. Er det slik over hele landet, eller har andre deler av landet forskjellige ord for dette? Bodø: En boks, veldig få som bruker uttrykket "ei dåsa" Ja, der sier du noe. Vi sier også strut, altså om ti bokser som er festet sammen med plast fra fabrikken. Stort fenomen blant svenskehandlerne. Fines veldig mange varianter på å si "en stock", selv sier jeg "ei pølse snus" Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jeg foretrekker "et tårn" Endret 10. oktober 2007 av Leaf Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Alle ord for en boks snus, 10 bokser snus og en pris varierer jo fra plass til plass. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Prøve Skruf Porsjon for første gang idag. Den var god, men en tanke sterk etter min mening ( Jeg ble utrolig svimmel av den også ) Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Syns skruf porsjon er den beste porsjonssnusen jeg Endret 10. oktober 2007 av Effectiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg