Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ingen vet at det er meg da?

9638333[/snapback]

Hvis de anmelder deg, da vet de jo hvem det er. Og får du det på rullebladet så vil det, som sagt, se dårligere ut når du senere skal søke jobb. Ingen arbeidsgiver er spesielt interessert i å ansette en med rulleblad.

Lenke til kommentar
ingen vet at det er meg da?

9638333[/snapback]

Hvis de anmelder deg, da vet de jo hvem det er. Og får du det på rullebladet så vil det, som sagt, se dårligere ut når du senere skal søke jobb. Ingen arbeidsgiver er spesielt interessert i å ansette en med rulleblad.

9638869[/snapback]

deg=meg, kan være hvem som helst en som var på besøk der fra finmark eller en sør-lending som besøkte, jeg kan være hvem som helst

Lenke til kommentar

Herregud som denne tråden sklir ut?

For det 1. Ingen som bryr seg om noen "kibba" en boks snus.

for det 2. om han som starta kibbe- diskusjonen ikke får jobben han søkte om 10 år så bryr vel det oss enda mindre?

Hehe sitter med dobble skruf stark akkurat NÅ inv_biggrin.gif

Les første post :)

Har ikke mensen, men er så jævlig leit om også denne tråden stenges.

Lenke til kommentar

Personlig så er jeg litt skeptisk til at kronan er så mye billigere enn de andre typene.

Er jo general sitt "billige alternativ".

Da tenker jeg automatisk at det er restene av tobakken osv som blir brukt, så holder meg unna de.

Hvor er det det blir skrenta inn på de billige alternativene?

Lenke til kommentar

Jeg kjøper stort sett bare portion.

ETTAN smaker fjøs. Rett og slett pyton. Men når du først har fått installert den under leppa, renner den lite og derfor merker du ikke smaken.

Kronan: helt grei, men ikke favoritten. Da kjøper jeg heller N&J, Diplomat, Skruf, Lucky eller Granit.

mens vi snakker om billigsnus: 35 kr skal REMA ha for en boks Granit portion. Og den er god.

Lenke til kommentar

Regner med at alle har fått med seg at det blir en prisstigning i Norge på 10kr per boks med det nye budsjettforslaget.. For meg blir det omkring 1500kr ekstra i året, så jeg har startet å revurdere om jeg skal prøve å slutte.

1500 er absolutt noe jeg kan leve med, men herregud, når jeg tenker på hva jeg kunne brukt alle de pengene jeg bruker årlig på snus, blir jeg ganske overrasket. Jeg kunne jo kjøpt en rimelig god PC ekstra i året..

Lenke til kommentar
Regner med at alle har fått med seg at det blir en prisstigning i Norge på 10kr per boks med det nye budsjettforslaget.. For meg blir det omkring 1500kr ekstra i året, så jeg har startet å revurdere om jeg skal prøve å slutte.

1500 er absolutt noe jeg kan leve med, men herregud, når jeg tenker på hva jeg kunne brukt alle de pengene jeg bruker årlig på snus, blir jeg ganske overrasket. Jeg kunne jo kjøpt en rimelig god PC ekstra i året..

9642652[/snapback]

Når jeg tenker etter, du har helt rett!

Bare å kutte ut 50% av snusingen gir deg jo masse penger. Det vurderes.. :)

Et forslag til hvordan, 1. dagen kjøper du deg en boks, når den er tom, putter du 70 kroner på en sparebøsse ;P Hehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...