Carl Sagan Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Genialt å være på LAN med snus,utroligt godt!Må si at Snus blir best når man sitter med pc`en og Chiller 9631435[/snapback] Kunne ikke hvert mer enig. Sitter på lan nå forresten 9631465[/snapback] Det er digg det. Har hørt mange bruker whiteportion på lan.. Fakta eller fleip? Kan selv ikke fordra whiteportion.. De har jo tatt vekk alt det gode! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvorfor skulle folk bruke en egen snustype på lan? Her går det i General løs uansett hva anledningen er. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Forskjellig type snus til forskjellige typer anledninger, hva? Det er jo liten vits, bruk da bare den du syns er best. Her går det for det meste i N&J og Skruf. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er på lan nå, og whiteportion er faktisk genialt. Fordi det smaker litt bedre på en måte og det renner ALDRI MEN ingenting slår en skruf stark utover på natten Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Genialt å være på LAN med snus,utroligt godt!Må si at Snus blir best når man sitter med pc`en og Chiller 9631435[/snapback] So true ! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er på lan nå, og whiteportion er faktisk genialt. Fordi det smaker litt bedre på en måte og det renner ALDRI MEN ingenting slår en skruf stark utover på natten 9635190[/snapback] white portion smaker/lukter ofte som noe du drar opp fra et rasshøl. Skruf portion derimoT! Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har selv skruf portion, Offroad løs lakris , skruf stark og general løs her jeg sitter og nerder ^^. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Heldig gris ...Du velger sort litt sånn etter humøret da? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Helt rett Akkurat nå tok jeg en viking med offroaden xD går ikke an å pakke den den har pakkeegenskap som en kjeks... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Sitter her med en deilig nyinnkjøpt General porsjon. *nyte* Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Liker ikke general posjon jeg :O Syns den er litt for våt =/ Stjal en nettop (A) Mangen på lanet her som snuser:p Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Den går helt greit. Men favoritten er Skruf. Skal nevnes at jeg ikke har prøvd N&J som mange skryter av. Skal på lan på lørdag så sitter med noen bokser nå. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 nesten ingen på skolen liker N&J, det går i skruf og general. En i klassen fikk kjøpt snus, og han ser ut som en 10 åring. Det er lol Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er som regel ikke problem å få kjøpt snus. Har selv måttet kjøpe for kamerater siden 9 klasse. Og jeg ser ikke så voksen ut. Men det kommer jo ann på hvem som sitter i kassen. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg blir våt i munnen av denne pratingen ! Jeg vil ha snus nå ! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) litt OT: en kamerat av meg og jeg fikk kjøpt en snus en dag , og dagen etter fikk vi ikke kjøpt en lighter, og det var samme dama, hun sa at vi måtte vise leg om at vi var over 16 Endret 4. oktober 2007 av cHilfiger Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg blir våt i munnen av denne pratingen ! Jeg vil ha snus nå ! 9636937[/snapback] Skal du ha? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hehe sitter med dobble skruf stark akkurat NÅ Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skal du ha? 9636973[/snapback] Ja ! Hva har du ? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 General. *gi en general til Slevin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg