les_paul92 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Noen som vet om det er mulig å få kjøpt diplomat løs i Molde eller Kr. Sund? Evt hvor ellers det går ann? Må man til sverige? Edit: Btw, utrolig god snus! Anbefales! Endret 2. oktober 2007 av les_paul92 Lenke til kommentar
Thel Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Veldig fornøyd med at Skruf stark porsjon er i butikkene i Tromsø nå! Hurrahurra! Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det er ikke den grønne boxen du tenker på ? den heter vell hawkins eller no? men det er vell med pepperminte smak eller no. MEn du kan jo kjøpe de fleste bokser snus i tobakk forhandlere, ellers er det de med størst utvalg som mix. narvesen, noen butikker osv. 9616927[/snapback] Hawk Olde Viking Wintergreen finner man på enkelte narvessen 7Eleven og rema. Fins sikkert flere. Skruf Stärk er kommet til kirkenes btw. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hello ! Jeg har lyst å prøve noe nytt. Har sett på : - Kronan Orginal ( white portion ) - Goteborg rape Orginal ( white portion ) Noen som har prøvd disse og vil annbefale de ? Eller har noen bedre forslag ? Takker ! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg personlig vil ikke anbefale dem. Men eneste grunnen du har til å finne ut om du liker dem er å prøve selv. Er aldri dumt å prøve noe nytt. Er det porsjon du ser etter? I så fall kan jeg anbefale N&J porsjon. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er ikke N&J veldig sterk ? Jeg leter etter en litt mildere variant jeg da. Gjerne med smak. Kommer Skruf Tranebær i porsjon ? Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Er ikke N&J veldig sterk ? Jeg leter etter en litt mildere variant jeg da. Gjerne med smak. Kommer Skruf Tranebær i porsjon ? 9621974[/snapback] Ja. Mitt spørsmål, finns den i løs? edit: ja N&J er litt sterk. Prøv montecristo. kanskje catch, mocca.... alle de jeg ikke snuser:P edit 2: Skruf tranbär porsjon=Crap (min mening) blir ALT for mye tranebær. Endret 2. oktober 2007 av les_paul92 Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kan ikke folk bare kalle det pose og ikke buge, bleie, pris etc.Synes det er så stygt når folk kaller det det 9599200[/snapback] Jeg kaller posesnus for pose snus, og en bakesnus for buge. Må si meg enig med wh1te jeg, kan ha bake i lenger og den renner mindre og smaker bedre. Til underpants; du kjenner kun nikotinen med engang du tar i en. Kroppen venner seg jo til niktotinen etter vhert som du har den i. 9607844[/snapback] Faens bærum`s snuser, se på all den driten du skriver, selvfølgelig tar du opp nikotinet fra snusen helt til den prisen er tom for nikotin, noe som tar 30-40 min gjetter jeg på. Bake holder lengre enn pose, om du klarer å bake skikkelig, løs blir bare en svamp med vann til slutt. Men er det flere enn meg som savner nye produkter til løs snus? Det kommer kun nye smaker og merker til porsjon, trist men sant. 9609140[/snapback] Du var saklig. Tror ikke du leste alt jeg skreiv, jeg skrev at du merker det kun med engang du tar den i sånn 5-10 minutter. Sa aldri at du slutta å ta opp nikotin. 9616668[/snapback] Du skyter deg selv i foten med det siste avsnittet ditt. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har funnet ut at jeg skal prøve Göteborgs Rapé No2 White Portion om jeg får tak iden. Er så kjipt å måtte få noen til å kjøpe for seg. Var litt morsomt på bystationen idag. Jeg satt nede ved undertown og spise en burger rund kl 9 idag. Så kommer det en fyr på rundt 16 år. Kramter og spør om jeg vil kjøpe snus til han. Jeg blir litt forbauset og svarer at jeg gjerne skulle kjøpt selv også men jeg er nok under 18 sjø ! Hehe ! Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Been there done that, begge veier:P Men vis andre tror du er over atten kan vel de bak disken også tro det? Endret 2. oktober 2007 av les_paul92 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har prøvd det før. Og de som jobber der er sånne gammle folk som ALLTID skal se id. Lenke til kommentar
Cyridan Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Veldig fornøyd med at Skruf stark porsjon er i butikkene i Tromsø nå! Hurrahurra! 9620221[/snapback] Hvor? jeg har sett etter den i en stund, men finner ikke:( Lenke til kommentar
Thel Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Vet vertfall at de har den på Ema storkiosk, og diverse Coop butikker som på Myreng oppe ved prestvannet. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har prøvd det før. Og de som jobber der er sånne gammle folk som ALLTID skal se id. 9622709[/snapback] Ja, hva er det med gamle folk og legitimasjon. Har truffet en gammel dame som selger til meg, ved siden av skolen min. Tenker meg den kiwi-butikken tjener noen tusenlapper hver dag, når 900 elever på knarvik vgs skal ha snus/røyk, og de bare får kjøpt på den butikken. Lenke til kommentar
drz Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 haha beste var idag. Jeg og en venn rusler inn på shell for å kjøpe snus. Damen bak disken er sånn passe ung (sikkert rundt 20) og spør om id. Han viser frem bankkortet sitt som viser at han er født i 90. Etter litt betenknigstid sier hun "jeg vet hvordan det er" og selger oss snusen. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 haha beste var idag. Jeg og en venn rusler inn på shell for å kjøpe snus. Damen bak disken er sånn passe ung (sikkert rundt 20) og spør om id. Han viser frem bankkortet sitt som viser at han er født i 90. Etter litt betenknigstid sier hun "jeg vet hvordan det er" og selger oss snusen. 9623941[/snapback] ahh, heldig dere da=) Har en gammel mann som kjøper snus til oss, og han sier at han vet hvordan det er og være under 18^^ Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 haha beste var idag. Jeg og en venn rusler inn på shell for å kjøpe snus. Damen bak disken er sånn passe ung (sikkert rundt 20) og spør om id. Han viser frem bankkortet sitt som viser at han er født i 90. Etter litt betenknigstid sier hun "jeg vet hvordan det er" og selger oss snusen. 9623941[/snapback] Spurte sikkert bare etter id for at det skulle vise på kamera. Om sjefen ser det og klager på at dere sikkert ikke var 18, kan hun bare si: "Men de viste legetimasjon, og de var over 18". Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) haha beste var idag. Jeg og en venn rusler inn på shell for å kjøpe snus. Damen bak disken er sånn passe ung (sikkert rundt 20) og spør om id. Han viser frem bankkortet sitt som viser at han er født i 90. Etter litt betenknigstid sier hun "jeg vet hvordan det er" og selger oss snusen. 9623941[/snapback] Spurte sikkert bare etter id for at det skulle vise på kamera. Om sjefen ser det og klager på at dere sikkert ikke var 18, kan hun bare si: "Men de viste legetimasjon, og de var over 18". 9626395[/snapback] Sikkert akkurat det dama bak disken tenkte. nei... Endret 3. oktober 2007 av Andal Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Genialt å være på LAN med snus,utroligt godt! Må si at Snus blir best når man sitter med pc`en og Chiller Endret 3. oktober 2007 av gunfighter Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Genialt å være på LAN med snus,utroligt godt!Må si at Snus blir best når man sitter med pc`en og Chiller 9631435[/snapback] Kunne ikke hvert mer enig. Sitter på lan nå forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg