Bakke Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Liker best porsjon, viser ikke så mye. Edit: Posesnus kaller jeg bare for porsjon. Å kalle det for bleie eller noe sånn er bare stygt, syns jeg. Endret 30. september 2007 av Bakke Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) jeg snuser skruf grønn. synes den renner en del og har ikke særlig god smak. ser meg litt rundt om etter et bedre merke Endret 30. september 2007 av Coraxx Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Skruf grønn? XD Mener du skruf original kanskje? Vel du kan alltids prøve catch med mintsmak. (kommer ALDRI på det ordet xD). Skruf tranebær smaker jo også godt. Min favoritt på smak er faktisk Skruf stark, og general løs Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 jeg snuser skruf grønn. synes den renner en del og har ikke særlig god smak. ser meg litt rundt om etter et bedre merke 9608154[/snapback] Tror nok Skruf tranbær hadde vært noe for deg, ja. Nick & Johnny er sånn passe sterk og ikke så verst på smak. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Kan ikke folk bare kalle det pose og ikke buge, bleie, pris etc.Synes det er så stygt når folk kaller det det 9599200[/snapback] Jeg kaller posesnus for pose snus, og en bakesnus for buge. Må si meg enig med wh1te jeg, kan ha bake i lenger og den renner mindre og smaker bedre. Til underpants; du kjenner kun nikotinen med engang du tar i en. Kroppen venner seg jo til niktotinen etter vhert som du har den i. 9607844[/snapback] Faens bærum`s snuser, se på all den driten du skriver, selvfølgelig tar du opp nikotinet fra snusen helt til den prisen er tom for nikotin, noe som tar 30-40 min gjetter jeg på. Bake holder lengre enn pose, om du klarer å bake skikkelig, løs blir bare en svamp med vann til slutt. Men er det flere enn meg som savner nye produkter til løs snus? Det kommer kun nye smaker og merker til porsjon, trist men sant. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Prøvde nettopp Ettan. Fysj, den lukter som fjosen! Oppdaget også at den er en måned over datoen. Er det derfor, eller skal den være sånn? Smaker heller lite når den havner under leppa... Kronan prøvde jeg og. Den slår ikke Skruf og Nick, men havner midt på treet. De hadde den på en Kiwi-butikk. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Prøvde nettopp Ettan. Fysj, den lukter som fjosen!Oppdaget også at den er en måned over datoen. Er det derfor, eller skal den være sånn? Smaker heller lite når den havner under leppa... Kronan prøvde jeg og. Den slår ikke Skruf og Nick, men havner midt på treet. De hadde den på en Kiwi-butikk. 9609371[/snapback] bake eller pose? bake'n er relativt greit, men posen er spy Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg fikk smake en snus som var så sinnsykt digg men husker ikke helt hva den heter, var nesten tuttifruttismak på den, veldig grov og hadde ett navn som hopkins eller hawkins.. Noen som kan hjelpe meg og finne tilbake til dene snusen? blir gal Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nå har jeg i alle fall funnet snusen uten tobakk og nikotin, nemmelig Onico. Sikkert flere som har prøvd den, men den minnet veldig om General på smaken. Kjøpte den for 39,- på 7 - 11 her i Stavanger, har erfaring med at mindreårige får kjøpt det dem peker på der. Men om dette er 18 års grense på tviler jeg på Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Onico er vell et produkt som kan være greit å ha vist man bestemmer seg for å prøve å slutte, ved å gradvis trappe ned.. Du får jo selvsagt ikke dekt nikotinbehovet ditt, men den fyller følesen av å ha noe i leppa. Kjøpte selv en boks til 35kr her om dagen, den ligger fortsatt nesten full, ettersom jeg ikke klarte å nye den. Men ser absolutt dette som et positivt produkt vist jeg noen gang skal prøve å slutte.(kan være grei å ha i overgangsfasen.) Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nå har jeg i alle fall funnet snusen uten tobakk og nikotin, nemmelig Onico.Sikkert flere som har prøvd den, men den minnet veldig om General på smaken. Kjøpte den for 39,- på 7 - 11 her i Stavanger, har erfaring med at mindreårige får kjøpt det dem peker på der. Men om dette er 18 års grense på tviler jeg på 9609876[/snapback] seven eleven ved kinoen? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Både ved kinoen, skagen og flyplassen. Gjelder også Narvesen på kinoen, ved mcdonalds og nede ved de to Sauene der med aftenbladet. Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 selvfølgelig tar du opp nikotinet fra snusen helt til den prisen er tom for nikotin, noe som tar 30-40 min gjetter jeg på. Du skal ha en snus inne bra lenge for å tømme den helt for nikotin. Kun 10-20% av nikotinet tas opp i blodet av en vanlig pris. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Posesnus kaller jeg bare for porsjon. Å kalle det for bleie eller noe sånn er bare stygt, syns jeg. 9607847[/snapback] Bleie ? Har aldri hørt noe kalle det noe annet et pose eller porsjon jeg. Hehe ! Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 selvfølgelig tar du opp nikotinet fra snusen helt til den prisen er tom for nikotin, noe som tar 30-40 min gjetter jeg på. Du skal ha en snus inne bra lenge for å tømme den helt for nikotin. Kun 10-20% av nikotinet tas opp i blodet av en vanlig pris. 9613124[/snapback] Var ren gjetting, men du tar hvertfall opp nikotin en god stund.. Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg fikk smake en snus som var så sinnsykt digg men husker ikke helt hva den heter, var nesten tuttifruttismak på den, veldig grov og hadde ett navn som hopkins eller hawkins.. Noen som kan hjelpe meg og finne tilbake til dene snusen? blir gal 9609763[/snapback] Det er nok Hawk Wintergreen eller noe du tenker på Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kan ikke folk bare kalle det pose og ikke buge, bleie, pris etc.Synes det er så stygt når folk kaller det det 9599200[/snapback] Jeg kaller posesnus for pose snus, og en bakesnus for buge. Må si meg enig med wh1te jeg, kan ha bake i lenger og den renner mindre og smaker bedre. Til underpants; du kjenner kun nikotinen med engang du tar i en. Kroppen venner seg jo til niktotinen etter vhert som du har den i. 9607844[/snapback] Faens bærum`s snuser, se på all den driten du skriver, selvfølgelig tar du opp nikotinet fra snusen helt til den prisen er tom for nikotin, noe som tar 30-40 min gjetter jeg på. Bake holder lengre enn pose, om du klarer å bake skikkelig, løs blir bare en svamp med vann til slutt. Men er det flere enn meg som savner nye produkter til løs snus? Det kommer kun nye smaker og merker til porsjon, trist men sant. 9609140[/snapback] Du var saklig. Tror ikke du leste alt jeg skreiv, jeg skrev at du merker det kun med engang du tar den i sånn 5-10 minutter. Sa aldri at du slutta å ta opp nikotin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg fikk smake en snus som var så sinnsykt digg men husker ikke helt hva den heter, var nesten tuttifruttismak på den, veldig grov og hadde ett navn som hopkins eller hawkins.. Noen som kan hjelpe meg og finne tilbake til dene snusen? blir gal 9609763[/snapback] Det er nok Hawk Wintergreen eller noe du tenker på 9616172[/snapback] Hvor får man kjøpt den, og er den etterfølger til Hawkens? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det er ikke den grønne boxen du tenker på ? den heter vell hawkins eller no? men det er vell med pepperminte smak eller no. MEn du kan jo kjøpe de fleste bokser snus i tobakk forhandlere, ellers er det de med størst utvalg som mix. narvesen, noen butikker osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg